Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o weryfikacje bledów


damage

Rekomendowane odpowiedzi

Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit

P161B - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 134646 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.14

Time: 09:13:41

Freeze Frame:

RPM: 924 /min

Torque: 101.4 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 14.14 V

Duty Cycle: 23.3 %

Temperature: 8.1°C

005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15): Open Circuit

P161E - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 134646 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.14

Time: 09:13:41

Freeze Frame:

RPM: 924 /min

Torque: 101.4 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 14.14 V

Duty Cycle: 23.3 %

Temperature: 8.1°C

Readiness: 0 0 0 0 0

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: DTCs cleared

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl

Control Module Part Number: 4F0 910 043 HW: 4F2 820 043 N

Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH20 0170

Software Coding: 0001302

Work Shop Code: WSC 02325 785 00200

VCID: DBB1135F63B5

1 Fault Found:

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 2

Reset counter: 174

Mileage: 135878 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.15

Time: 16:00:19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to silnik AWX ma więcej jak 4 cylindry ? Mimo to błędy mówią o otwartym obwodzie zasilania świec żarowych na 2 i 5 cylindrze więc sprawdź multimetrem czy po odpaleniu silnika dochodzi prąd do końcówki listwy zasilającej te świece aha i aby Ci czasem nie przyszło do głowy sprawdzać samych świec napięciem z akumulatora bo z tego co się orientuję to zasilane są one napięciem 5V a nie 12V.

A co do błędu czujnika ciśnienia i temperatury czynnika chłodzącego to poczytaj ten temat : Audi A6 Klub Polska :: [A6 C6] Problem z klimatyzacją - odczyt -- POMOCY !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem Twoje przywiązanie ale jest zły prefix jeśli chodzi o symbol silnika przy temacie a przynajmniej w treści mogłeś napisać z jakim symbolem silnika mamy do czynienia lub nie obcinać pełnej treści skanu sterowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat.

Proszę o pomoc w ocenie logów.

Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000.

Gdy silnik zimny jest ok.

Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek?

Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...