Dawid-Kna 0 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Koledzy przed chip-em jaki katalizator wyciąć z avanta b6 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Koledzy przed chip-em jaki katalizator wyciąć z avanta b6 ?? Jak to jaki przecież jeden jest???Do samego programu nie wiem czy jest sens wycinać jak nie jest zapchany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 gdybyś robił okolice 200ps to wówczas wywalaj ale do samego programu bym nie ruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Turbo bedzie lepiej słychac:wink: mozesz wywalic ale nie jest to koniecznoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 z seryjnego awx/avf to trochę gwizdu usłyszysz bez kata,zwłaszcza na zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 1 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 kat to zło! , wywalaj i się nawet nie zastanawiaj troszeczke głośniejszy będzie ale bez przesady, w czołg się nie zmieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wujek-West28 0 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 ja kolego wywaliłem i na aledrogo zamówiłem przelotkę zamontowałem i jest gites , coś tam turbinkę słychać , a w poniedziałek na programik jadę poniżej foto mojej furki z tym ustrojstwem Wymiana zajęła mi 2 godziny , dojście do śrubek raczej trudne , na pewno musisz wywalić filtr powietrza wtedy jest trochę lepiej od góry , od dołu ściągasz osłone silnika i osłonę przegubu aluminiowa i dajesz z kolejnymi 3 śrubami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 bez kata wszystko jest prawie na plus-tylko jedna rzecz jesst denerwująca:za***iście gryzące spaliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wujek-West28 0 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Mnie nic nie gryzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 zapewne,zwłaszcza rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwo 0 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 w zeszłym tyg wywaliłem kata. zupełnie inne auto. hałas- przy ostrej jeździe ciut głośniej. w normalnej jeździe nie zauważyłem różnicy. teraz zbiera się tak jak powinno, wcześniej na zatkanym kacie wolniej reagował na gaz, nie było czuć mocy. teraz zastanawiam sie nad czipem. edit: po 3 dniach użytkowania zapalił się check :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się