Skocz do zawartości

Sylwo

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sylwo

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sylwo

0

Reputacja

  1. Panowie pytanie. Czujnik temperatury recyrkulacji spalin za chłodnicą, po podpięciu vaga pokazuje wartość minus 270 stopni. Żaden błąd się nie pojawia. DPF co 200 km regeneruje się bez problemu. Który czujnik może być do wymiany bo nie mam błędu z jego winy.
  2. Sylwo

    Spociki Łódzkie

    Powitać. Ma ktoś w łódzkim B8 2,0 diesla multitronic po programie? Szukam do porównania bo mam jeszcze serię ?
  3. Odświeżam. Rozrusznik poszedł ponownie do regeneracji po tym jak nie chciał odpalać za każdym razem. Wymieniona cewka (niby była ok, dla pewności jest nowa), wszystkie wtyczki , kabelki i masy były i są ok. Problemów z odpalaniem już nie ma. Problemów z falowaniem obrotów jak narazie brak. Również skrzynia na zimnym pracuje bez zastrzeżeń tj brak szarpnięć. Zastanawiam się czy przyczyną mógł być rozrusznik ,który bałaganił z prądem zaraz po odpaleniu? Zobaczymy co się bedzie działo przy dalszej eksploatacji. Edit 06-03-18. Jak narazie wszystko jest ok. Skrzynia działa bez zarzutu. Widocznie przyczyną był prąd i rozrusznik.
  4. Jest LPG. Szarpanie dzieje się tylko po nocnym postoju. Nie mam szarpania jak auto stoi 8 godzin gdy jestem w pracy. Wtedy wszystko jest ok.
  5. B6 2,4 multi Problem: na zimnym , zaraz po odpaleniu gdy wrzucam R lub D (nie sprawdzałem na S lub manualu) obroty zaczynają falować od 500 do 2000 obr i auto nie rusza. Dopiero po chwili lub dodaniu gazu jest mocne szarpnięcie. Po przejechaniu dosłownie kilku metrów jest już ok. Przy późniejszej jeździe jest wszystko dobrze tj, bez szarpnięć, skoków obrotów itp. Nie wiem czy coś do tej sytuacji ma to , iż kilka dni temu auto nie chciało odpalić - po piątym czy szóstym przekręceniu kluczyka odpalił. Od tego czasu odpala normalnie. Rozrusznik jest po regeneracji 2 miesiące temu. Zauważyłem też , że słuchać cykający dość głośno i nieregularnie przekaźnik zlokalizowany po lewej stronie przy czy pod bezpiecznikami. Olej wymieniany 40 tyś temu. Zgodny z zaleceniami. Pytanie: czy takie działanie skrzyni może mieć związek z jakimiś problemami elektrycznymi? Oczywiście wkrótce auto pójdzie pod komputer chociaż żaden błąd się nie wyświetlił.
  6. Szybkie pytanie. A4 b6 2,4 V6 z automatem 2004 r Po rozkodowaniu naklejki wyszło, że jest tip 5-cio biegowy (kod 0G7 w 4 wierszu) Na postoju, przy nieodpalonym silniku , po wrzuceniu w tryb manual na wyświetlaczu pokazało przełożenia 1-6. Na wybieraku skrzyni jest też tryb S. Teraz nie wiem co jest grane. Jak to sprawdzić czy jest to tip 6 biegowy czy multi. Przewaliłem internet i nigdzie nie znalazłem zaprzeczenia, iż nie było tip-ów 6 biegowych. Kiedyś jeździłem A6 C5 2,4 V6 z tipem 6-cio biegowym i być może to jest ten sam zestaw. Nie mam możliwości przejechania się teraz autem więc w ten sposób nie sprawdzę jaka to skrzynia. Na wlepie w wierszu z kodem silnika BDV jest kod skrzyni GHT Reasumując - multi czy tip?
  7. Odgrzewam kotleta bo sytuacja tego wymaga. Miałem B6 1.8t które sprzedałem, w między czasie inne auto , a obecnie mam okazje zakupić B6 2,4 v6 2004 r z tym że auto ma uszkodzony silnik Prawdopodobnie bedzie do wymiany (problem z rozrządem) i nie wiem na obecną chwile jaki jest symbol silnika. Moje pytanko - czy wszystkie 2,4 w b6 były na pasku rozrządu ( 165 KM i 170 KM ) czy też kładli już to co w A6 C6 177 KM na łańcuchu (BDW) przejrzałem forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
  8. to samo mam u siebie w innym aucie. trzepie po 50 km. wiem ze do wymiany mam tłoczek w prawym przodzie bo nie odbija. jak wystygnie to przez jakiś czas jest ok. sprawdź hamulce, może to być przyczyną - nie odbijają klocki , grzeje sie tarcza, klocki, felga. jutro wymieniam i wiem że będzie u mnie ok.
  9. polecam to: Honda CRF 250 po generalnym remoncie! (3523551613) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. kumpel sprzedaje.doinwestowane moto. fajnie lata.
  10. miałem kiedyś b4 2,0 115 -tke na lpg, zwykłym , śmigał jak zły, wszyscy znajomi których woziłem nie wierzyli że ma tylko 115 KM. byli zdecydowanie przekonani że 130-140 KM. jak zdrowy silnik, zdrowe graty to żwawy do jazdy , wyprzedzania.
  11. Sylwo

    wycinac kata?

    ja wyciąłem kata, wstawiłem DP i po 3 dniach check. musze podzwonić własnie za wirusem i wyłączeniem sondy. zna ktoś magika w łódzkim lub okolice Częstochowy?
  12. jeździłem w stuncie f4i , teraz 636 2004. F4i - bardziej wytrzymała na ostre katowanie, 636 lepiej w pionie lata, lepiej się moto wyczuwa. do jazdy typowo po drodze nigdy bym się nie zdecydował na f4i. 636 bije ją na głowe zawieszeniem - prowadzeniem, agresywnością i komfortem. F4 - z pojedynczą kanapą zdecydowanie lepsza do turystyki niż f4i.
  13. gdzie robiłeś program?
  14. Sylwo

    Jaki katalizaotr + chip

    w zeszłym tyg wywaliłem kata. zupełnie inne auto. hałas- przy ostrej jeździe ciut głośniej. w normalnej jeździe nie zauważyłem różnicy. teraz zbiera się tak jak powinno, wcześniej na zatkanym kacie wolniej reagował na gaz, nie było czuć mocy. teraz zastanawiam sie nad czipem. edit: po 3 dniach użytkowania zapalił się check :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...