RobertWS Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Witam, żeby nie zakładać wielu tematów, zadam kilka pytań. Mój samochód ma strasznego muła od dołu, na 1 biegu na piachu ma problem zakrecic kołami gdy wcisne gaz w podłogę. Od 4 tys. jakby jest lepiej, ale czuje, że stracił tą moc co miał. Może ktoś coś doradzi i podpowie. Objawy jakie zauważyłem: -Trzęsie silnikiem, wypadanie zapłonów na wolnych obrotach, czuć to nawet trzymając gaz przy 2 tys. - gdy wymieniałem świece były dość czarne - czuć niespalone paliwo - strasznie wolne obroty ok 700 obr/min i niżej Błędów żadnych na vagu, uszczelniany kolektor, wymienione świece, czyszczona przepustnica, sprawdzana szczelność dolotu. A tak nawiasem pare pytań Jaka powinna być procentowa wartość ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym? Vag grupa 001 kanał 2 - u mnie jest 41% wyczytałem ,żę powinno być w granicach 34% Gdzie mam, podłączyć ten wężyk od podciśnienia, cały czas zasysa powietrze i jak na razie go zaślepiłem, bo nie widzę, żadnego wolnego miejsca Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam
janSerce Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Objawy podobne jakby skracanie dolotu w kolektorze sie wysypalo. Co do wypadania zaplonow to moze którąś cewka zaplonowa nie działa jak powinna, a tak na poczatek to sprawdź czy rozrzad sie nie przedstawił.
DanekPL Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 to samo co u mnie. tylko nA vagu mam 550 obr i ładowanie spada na 12v. dodatkowo strzały z wydechu przy odpuszczeniu gazu ( z 2 tys obr) i podczas jazdy głośny wydech jak by hołowczyc wurcem jechał dzis padline zawiozłem do speca od grupy VAG jutro na wieczor powinna byc diagnoza... czy twoja abc przypadkiem nie chleje wiecej paliwa ?
dawid_sc Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 masz LPG?? ja mialem trojnik tam jak ty dlatego ze LPG mialem i jedno szlo do kolektora i zaworu cisnienia listwy wtryskowej a drugi szedl do reduktora gazu
DanekPL Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 To samo radzę sprawdzić. Mi mech wymienił przepustnicy na nowa gdyż padła elektronika poprzedniejn. I to samo, brak mocy strzelanie z tlumika nawet na piachu nie zamielila. Plus spalanie ze 30 litrów na 100. Masakra jakaś. Aaa i obroty ok 550 RPm
RobertWS Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Witam! Długo mnie nie było. Problem został rozwiązany. Winowajcą był Ecu silnika. Nie brał pod uwagę sygnału z sond i chodził w trybie awaryjnym. Zaprowadziłem do mechanika, wszystko poustawiał jak trzeba, nowe mapy i podciśnienia prawidłowo podłączył. Samochód odżył, wrócił moc, mniejsze spalanie, wyższe obroty na jałowym. Jeszcze tylko te wypadanie zapłonów ogarnę i bedzie jak trzeba. Dzięki za pomoc i pozdrawiam:wink:
Lele Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 A powiedz mi czy do tych objawów nie doszło jeszcze lekkie dlawienie się przy ruszaniu??
RobertWS Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Dławienie nie było, normalnie ruszał.
sony_dark Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 a te ECU to wymieniałeś czy było naprawiane?? Bo mnie tez chyba czeka to.
RobertWS Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ecu nie było wymieniane, gaziarz lapkiem wszystko poustawiał i jak do tej pory poł roku hula,aż miło:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się