Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka pytań odnośnie silnika, problem z mocą.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, żeby nie zakładać wielu tematów, zadam kilka pytań.

Mój samochód ma strasznego muła od dołu, na 1 biegu na piachu ma problem zakrecic kołami gdy wcisne gaz w podłogę. Od 4 tys. jakby jest lepiej, ale czuje, że stracił tą moc co miał. Może ktoś coś doradzi i podpowie.

Objawy jakie zauważyłem:

-Trzęsie silnikiem, wypadanie zapłonów na wolnych obrotach, czuć to nawet trzymając gaz przy 2 tys.

- gdy wymieniałem świece były dość czarne

- czuć niespalone paliwo

- strasznie wolne obroty ok 700 obr/min i niżej

Błędów żadnych na vagu, uszczelniany kolektor, wymienione świece, czyszczona przepustnica, sprawdzana szczelność dolotu.

A tak nawiasem pare pytań

Jaka powinna być procentowa wartość ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym?

Vag grupa 001 kanał 2 - u mnie jest 41%

wyczytałem ,żę powinno być w granicach 34%

Gdzie mam, podłączyć ten wężyk od podciśnienia, cały czas zasysa powietrze i jak na razie go zaślepiłem, bo nie widzę, żadnego wolnego miejsca

9edbc1fc78264c83m.jpg

ccae0e821a0a4f79m.jpg

Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam

Opublikowano

Objawy podobne jakby skracanie dolotu w kolektorze sie wysypalo. Co do wypadania zaplonow to moze którąś cewka zaplonowa nie działa jak powinna, a tak na poczatek to sprawdź czy rozrzad sie nie przedstawił.

Opublikowano

to samo co u mnie. tylko nA vagu mam 550 obr i ładowanie spada na 12v. dodatkowo strzały z wydechu przy odpuszczeniu gazu ( z 2 tys obr) i podczas jazdy głośny wydech jak by hołowczyc wurcem jechał ;)

dzis padline zawiozłem do speca od grupy VAG jutro na wieczor powinna byc diagnoza...

czy twoja abc przypadkiem nie chleje wiecej paliwa ?

Opublikowano

masz LPG?? ja mialem trojnik tam jak ty dlatego ze LPG mialem i jedno szlo do kolektora i zaworu cisnienia listwy wtryskowej a drugi szedl do reduktora gazu

Opublikowano

To samo radzę sprawdzić. Mi mech wymienił przepustnicy na nowa gdyż padła elektronika poprzedniejn. I to samo, brak mocy strzelanie z tlumika nawet na piachu nie zamielila. Plus spalanie ze 30 litrów na 100. Masakra jakaś. Aaa i obroty ok 550 RPm

Opublikowano

Witam! Długo mnie nie było. Problem został rozwiązany.

Winowajcą był Ecu silnika. Nie brał pod uwagę sygnału z sond i chodził w trybie awaryjnym. Zaprowadziłem do mechanika, wszystko poustawiał jak trzeba, nowe mapy i podciśnienia prawidłowo podłączył.

Samochód odżył, wrócił moc, mniejsze spalanie, wyższe obroty na jałowym. Jeszcze tylko te wypadanie zapłonów ogarnę i bedzie jak trzeba.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam:wink:

Opublikowano

A powiedz mi czy do tych objawów nie doszło jeszcze lekkie dlawienie się przy ruszaniu??

Opublikowano

Dławienie nie było, normalnie ruszał.

Opublikowano

a te ECU to wymieniałeś czy było naprawiane?? Bo mnie tez chyba czeka to.

Opublikowano

Ecu nie było wymieniane, gaziarz lapkiem wszystko poustawiał i jak do tej pory poł roku hula,aż miło:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...