Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakieś dziwne Błędy w mojej audi A4 b5 1.6 Prosze o analize logów


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś podłączyłem swoje audi bo przez ostatni raz coś ostro sie zamuliło :( podłączyłem pod vga i pokazało takie błędy

Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym

Czujnik położenia nastawnika przepustnicy

Napięcie zasilające sterownika za niskie

Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

- - - - - 16515 P0131 4083 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- niskie napięcie

Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie

Wytłumaczy mi ktoś co to za błędy bo na elektryce to ja sie nie znam Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulatora nie wymieniałem bo jak mierzyłem to akumulator jest w super stanie świece wymieniałem niedawno kabli nie bo z tego co patrzyłem to nie mają żadnego przebicia A co do tych logów to moje vga jest coś zrąbane dodam link z wątku który założyłem dziś ponieważ coś moje vga szwankuje

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/problem-vga-4-9-a-274462/

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

kable i akumulator mają coś z tym wspólnego koledzy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej. Elektronika jest wrażliwa na stare akumulatory. Stary akumulator w momencie dużego poboru prądu klęka i elektronika świruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma 5 lat to warto wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem logi tylko ze wszystkie Soryy ale zapomniałem ze trzeba tylko z 2 7 13 No to lecimy

obroty silnika 840

obciążenie silnika ms 2.150

pozycja przepustnicy 3.91

przed gmp kąt wyprzedzenia zapłonu 16.6

masa powietrza 3.182

g/s kąt wyprzedzenia zapłonu 15.2

napięcie akumulatora 13.45

temperatura zasysanego powietrza 19.5

kąt otwarcia przepustnicy 3.47

kąt otwarcia wuczony 128

warunki operacji 5

wolne obroty silnika 870

wolne obroty złożone 860

przepływ powietrza -regulacja wolnych obrotów 136

warunki operacji 12.6

przepływ powietrza 128

obroty silnika 840

masa przepływającego powietrza z zawora Iac 129

przepływ powietrza -regulacja wolnych obrotów 129

warunki powietrza przed gmp 16.6

masa przepływajaca powietrza złozona 128

przepływ powietrza regulacja wolnych obrotow 0.61

4procent wypelnione impulsy zawor ica

wartosc wyuczona ica 128

obroty silnika ms 2.752

obciazenie silnika 127

zuzycie sie paliwa 120

auktualny moment obrotowy 0.61 obciazenie silnika /skrzynia 127

4 wartosc wyuczona sonda lambda 61 c1 wolne obroty

128 wartosc wuczona sondy lambda b2 c1 wolne obroty

0 wartosci wyuczona sonda lambda b1 c1 poł otwarty

0 wartosci wyuczona sondy lambdy b2 c1 otwarta

840 obr/min kontrola sondy lambda b1 c1

1.850ms kontrola sondy lambda b2 c1

0 napiecia sondy lambda b1 c1

o.84 napiecia sondy lambda b2 c1

860 obr/min wypełnienie impulsu zaworu wegla aktywnego

13.40 napiecie nasycenie wegla aktywnego

0.84 wspolczynniki kontroli wegla aktywnego

16.6 przed gmp status wegla aktywnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej czytelnie będzie jak będziesz wrzucał logi które naprawdę są przydatne do diagnozy na vaglog.rtnet.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może znajdzie sie jakiś ziomek który tak zdiagnozuje te logi

---------- Post dopisany 23-05-2013 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2013 at 22:23 ----------

pomozecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj te błedy zrób z 50km, sprawdź jeszcze raz vagiem i wklej co ci wyswietli. W blokach pomiarowych sprawdź działanie sondy czy pracuje. Na koniec zrób logi te o których była mowa. Nie miałeś ostatnio żadnych remontów przy silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nic nie robiłem przy silniku

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ----------

Wyskakują mi cały czas te same błędy ;

-napiecie sterownika za niskie

-czujnik temperatury silnika kupiłem 4 miechy temu nowy

-sonda lambda brak zminego napiecia

-

logi niestety zrobiłem tylko dwa 2 i 7

2 blog

obroty silnika -840

-obciazenie silnika-1.950

-masa powietrza-3.096

-kat wyprzedzenia zapłonu-12.6

7 blog

-masa przepływajacego powietrza złozona-928

-wolt, przepływ powietrza wolne obroty-60.34,15

-procent wypełniania impulsu zaworu IAC -2

-wartosc wyuczona ICA-114

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj z vaga bo to to takie uj wie co. Jak Ty w ogóle odczytujesz te błędy, co to jest za program?

i nie żadne blogi:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programem vga 4.9 szczerze to nie wiem jak to wrzucić przez vga d;atego napisałem recznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś tylko odczyt bloków a nie logi.

Poczytaj jak się je robi

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdz w vaga autoscan wybierz a4 b5 start i czekasz.

Jak pojawi się end to wciśnij copy results i wklej tutaj na forum.

A tu przeczytaj jak się robi logi Logi dynamiczne i statyczne krok po kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...