kamilek161290 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Felgi 18" czekają już na moje auto. Wiem że pewnie bedziie koza (1BA) i mysłałem żeby obniżyć ją eibach pro kit -30mm ale mam jedno pytanie..czy przy wyborze takich sprężyn trzeba kierować sie klasą wagową auta? trzeba to dopasować czy po prostu kupić i założyć i bedą spełniać swoją role?
Dawid-Kna Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 jak bedziesz zamawiać na stronie producenta czy alle... to musisz ~!! podać rodzaj auta jak i rok )) czekamy na foty A ja pytam dalej czy po założeniu sprężyn trzeba jechać na zbieżność ?
kaczmar13 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 springi eibaha można dobrać na ich stronie i dobrać konkretnie do modelu i wersji silnikowej. Co do zbieżności to przy -30 nie odczujesz, ale na urządzeniu już widać różnicę. Zmieniają się kąty i warto to sprawdzić żeby nie tracić opon.
Typiszcz Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Ja tez polecam zrobienie geometrji, szkoda opon. Co do sprezyn to zalorzylem takie w sobote i jak narazie lala. Nic nie dobieralem wagowo. Tak jak pisza wyzej: rocznik, silnik, wersja nadwozia. Eibach twierdzi ze -30mm z normalnymi amorkami bez problemu. Jak kupowalem przez InterCars. Czekalem jakies dwa tygodnie. Eibach podawal podobny termin realizacji zamowienia. Ja w IC mialem taniej. Pozd...
MAT1000 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Jak się nie rozkręci kompletnie tylnych wahaczy to od razu nie trzeba jechać na ustawianie. Jest tam śruba do regulacji i najlepiej było by jej nie ruszać . Śmigam już dłuższy czas bez ustawiania i opony nie ruszone, nie robiłem z braku czasu.
kaczmar13 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 MAT1000, a co ma do tego rozkręcenie wahaczy ???? obniżając auto zmieniasz kąty i geometria całego auta. Przy -30 może być tak że nie odczujesz tego a wytnie w ciągu roku opony. Geometrię należy w takim przypadku zrobić. Jeśli nie masz kasy lub czasu lub masz to w...to po prostu nie robisz. Ja zmieniam wysokość zawieszenia 2-3 razy w roku i za każdym razem robię geometrię i widzę jak się to zmienia.
Typiszcz Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Dokladnie. Generalnie uwazam ze stan polskich drog jest tak fatalny ze geometrie dobrze zrobic raz do roku.
Gość Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Sprężyny EIBACH Audi A4 Pro Kit E10-15-003-02-22 (Audi A4 (8E2, B6), A4 (8EC)) - Motointegrator.pl - sklep internetowy
rafaaaal Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 dobra cena;) szkoda że do benzyny ni ma takiej promocji;)
MAT1000 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 MAT1000, a co ma do tego rozkręcenie wahaczy ???? Jak ruszysz tą śrubę: ŚRUBA MIMOŚRODOWA TYLNEGO WAHACZA QUATTRO AUDI A4 (3151040149) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i złożysz na pałę, to nie trzeba tysięcy kilometrów by ścięło opony z tyłu, więc warto zwrócić na nią uwagę. Ja jej nie odkręciłem i napisałem, że nie trzeba od razu jechać na geometrię. Wiem jak rozregulowane zawieszenie potrafi szybko ściąć opony do drutów i wiem że warto to zrobić nie tylko ze względu na opony. Trzeba też uważać na specjalistów myślących, że się znają na ustawianiu wielowahacza
kaczmar13 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Przy regulowanym Q to masz racje, ale kamilek161290 ma w opisie FWD A co do ustawień to powiem Ci że nie tylko wielowahacza. Mam na co dzień styczność z mechanikami, którzy uważają że jak kupią drogie urządzenie to ono samo wszystko zrobi a geometria to naprawdę głęboki temat i trzeba mieć sporo wiedzy. Jak byś potrzebował to w Wawie to znam warsztat gdzie gość jest "mistrzem świata" w tym temacie i nie jest stosunkowo drogi.
MAT1000 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Przy regulowanym Q to masz racje, ale kamilek161290 ma w opisie FWD A co do ustawień to powiem Ci że nie tylko wielowahacza. Mam na co dzień styczność z mechanikami, którzy uważają że jak kupią drogie urządzenie to ono samo wszystko zrobi a geometria to naprawdę głęboki temat i trzeba mieć sporo wiedzy.Jak byś potrzebował to w Wawie to znam warsztat gdzie gość jest "mistrzem świata" w tym temacie i nie jest stosunkowo drogi. Na 100% się odezwę, tylko znajdę czas, bo teraz więcej czasu spędzam w Krakowie a auto w garażu czeka. U mego brata nówki opony, po ustawieniu geometrii, u nowego właściciela po trasie Polska-Belgia wyszły druty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się