aro51 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Witam serdecznie kolegów, problem w moim 2.7 który wlatuje do b6. 1. Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Zbiorniczek czysty, ale na bagnecie lekka maź i pod korkiem także. Nie mam okazji tym pojeździć ponieważ ad.2 także jak to jeszcze dokładnie zweryfikować ponieważ zwalanie 2 głowic jeśli zbędne to po co to robić 2. Niemiłosierne kopcenie na niebiesko, na wolnych i po przegazowaniu. Czy to będą turbiny ? Po zrzuceniu węży z IC z jednego wylało się sporo oleju w drugim jedynie mokro. Nie chciałem za dużo jeździć autem ponieważ olej jeśli zmieszany z płynem to syf i to kopcenie. 3. To nie koniec problemów po przegazowaniu lekkim na 3tys obr słychać tak jakby łańcuszek ten w głowicy. Słychać tylko i wyłącznie po wskoczeniu na 3 tys obr. Zastuka i cisza. Czytam i czytam, ale wszyscy mają problem na wolnych obrotach Dziś dokonuje pomiaru ciśnienia sprężania na cylindrach w obawie o najgorsze, ale jeśli uszczelka gdzieś przerwana to i tak może mi bzdury pokazywać To moja baza do przekładki do a4 b6 idzie się pochlastać, ale trzeba walczyć Przepraszam za zaśmiecenie dziewiczego działu o silniku AGB :grin:jeśli coś można przenieść
cys Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Ludzie powiadają że głowice z 2.7 lubią pękać, więc tam bym szukał przyczyny, szukając wycieku i tak lepiej je zrzucić i oddać do sprawdzenia, a uszczeliki 150zł więc nie ma się co zastanawiać Tu mało ludzi się wozi takim silnikiem, uderz do sid'a na forum tam się tylko tym niszowym silnikiem zajmują
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się