Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Przerywanie silnika podczas jady i nierówna praca na biegu jałowm


smite

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem nowy i przepraszam za wszelkie niedociagniecia :)

Problem mam nastepujacy:

Przy rozgrzanym silniku obojetnie na ktorym biegu auto przerywa 2.2-2.4 oraz 3.2-3.4 zawsze pomiedzy tymi wartosciami obrotow. Po przekoczeniu tych wartosci przyspiesza plynnie. 2 problem to bujanie silnika na jalowych obrotach. Czasem mocniej czasem slabiej ale buja silnikiem.

Wszelkie filtry i olej sa zmienione na nowe.

Fachowcy w skodzie powiedzieli mi ze trzeba obejrzec wtryski czy sie gniazda nie wybily czy cos w tym rodzaju. Nie chce rzeby rozebrali mi pol silnika i nic z tego nie wyniklo. Moze ktos poleci jakis zaklad (lubelskie, mazowieckie)ktory zaja by sie moim problemem. ASO Danelczyk w lublinie nie wchodzi w gre mam zle doswiadczenia z tym serwisem.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miales update softu? [br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 21:50 _________________________________________________bujanie, to albo konektory albo uszczelnienia PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miales update softu? [br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 21:50 _________________________________________________bujanie, to albo konektory albo uszczelnienia PD.

Kupilem go w marcu nie wiem czy byl upgrade softu. Sprawdzic mozna tylko w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3-letnie PD do wymiany ?

Trochę dziwne. Jaki przebieg ?

Zobacz to co radzi Musashi , może być też lipne paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwne

Mi się wydaje, że mechanik chce troszkę "dorobić"

Przy wymianie PD uszczelni i powie, że miał rację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by sprawdzić korekcję błędów PD,

zalej do dobre paliwo Vpower lub Verwa i zobacz czy jest zmiana,

są też na stacjach płyny do płukania PD, te rzeczy możesz zrobić bez dużego wkładu finansowego

trzeba by sprawdzić jeszcze połączenie elektryczne PD, sorki jeżeli się powtarzam(ten wątek już się gdzieś pojawiał )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

130 tys. Przebiegu ma ostatnio jak jezdzilem po rozgrzaniu powyzej 2 tys nie dalo sie wcale jechac.

Leje tylko werwe albo ultimate.

Co radzicie? jak sprawdzic czy trzeba wymieniac je czy nie. Mechanik mowil ze zakladal przyrzady rozbieral silnik i jest pewnien ze trzeba je wymienic.. troche duzy to koszt dla mnie 6 tys za same pompowtryski

Pozdrawiam

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj pd na allegro trafiaja sie nowe i tanie :cool1:

ale tak jak pisalem, warto obadac wiazke i uszczelnienia PD.... tyle ze taka ew. moze jest wbrew interesowi mechanika :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miałbym wydać 6tyś to zastanowiłbym się nad czymś takim... http://allegro.pl/item425359403_vw_2_0_tdi_pd_seat_audi_silnik_nowy_z_fabryki.html wziąłbym wtryski a resztę rozparcelował i wyszło by całkiem tanio... chyba...

ale nowe wtryski też zdarzają się w dobrych cenach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem juz wczesniej ta aukcje z nowym silnikiem ale nie jestem przekonany.

Mechanik powiedzial ze na pewno wtryski sa zle mierzyl manometrem wszystko pompe paliwa wlacznie i ze ewidentnie sa zle wtryski mowil o 2. Przy takim prebiegu zmienic chce wszystkie bo moze sie okazac ze pozostale tez w niedlugim czacie padna. Uzywane wtryski nie wchodza w gre a tylko takie sa w tym momecie na aukcjach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też zaobserwowałem odkąd zakupiłem auto mniej więcej te same objawy czyli

*masaż w fotelu, oczywiście nie zawsze

*przerywanie obrotów na biegu jałowym (chociaż wskazówka obrotomierza stoi nieruchomo)

*bujanie budą

Z tą sytuacja radziłem sobie narazie w ten sposób że włanczałem klime i bujania w fotelu i bujania buda ustawały teraz kiedy zaczynaja się wibracje włanczam ogrzewanie tylnej szyby (na klime już za zimno). Ale zaczyna mnie takie rozwiazywanie powoli denerwować trzeba sie tym zajać. Czy waszym zdaniem u mnie będa pompowtryski czy może popatrzec co tam sie dzieje przy listwie od pompowtrysków?

a to są moje korekcje bloku 013

7f39b5ef381a5763.jpg

Przebieg 108kkm i jest 100% prawdziwy sprawdzany vagiem, dodatkowo w ASO po numerze win wszystko sie zgadzało z książka serwisową. Czy możliwe żeby pompki padały przy takim przebiegu, autem jeżdzono po niemczech chyba tam zadnego gnoju nie wlewali a ja tankuje na BP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelnienia PD....

a ja mam takie pytanko nie wnoszacze nic do tematu co to jest to PD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanko nie wnoszacze nic do tematu co to jest to PD ?

PD [pompe-duse] pompowtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyraznie 1wszy cylinder kuleje, pomiar sprezania cylindrow. jezeli bedzie ok. sprawdzenie listwy ( wiazki) sterujacej PD, nastepnie uszczelniaczy, ( podmianka PD 1 z 4ka) jezeli sie zmieni PD do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...