Olszak86 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Nie patrz na to kolego. Te kropki gowno warte sa. Zatankuj do pelna, skasuj licznik ten dzienny i zobacz ile zrobisz km na baku. Jesli masz butle 55l to zrobisz w zaleznosci od stylu jazdy i warunkow okolo 350 km. Miasto na tej butli i twoim stylem jazdy 300 km tryb mieszany okolo 350 no koze do 400 lekka noga. Wysłane z mojego LG-E610
SylverStone Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Chciałbym mieć już za sobą te wiedzę bo puki co "strasznie"wygląda.Zobaczymy,jesteś kolejną osobą która mówi by na to nie patrzeć.Jak skończy się gaz to napiszę jak to wyszło.
darko Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Chciałbym mieć już za sobą te wiedzę bo puki co "strasznie"wygląda.Zobaczymy,jesteś kolejną osobą która mówi by na to nie patrzeć.Jak skończy się gaz to napiszę jak to wyszło. nie patrz na diody bo są ustawione na oko,jest coś takiego jak automatyczna kalibracja wskaźnika tylko jak chcesz to zrobić to musisz mieć pusty zbiornik gazowy i zatankować do pełna,opisane w instrukcji sterownika, podjeżdżasz pod dystrybutor-gasisz auto, włączasz sam zapłon-naciskasz i trzymasz wciśnięty przełącznik wyłączasz zapłon i dopiero puszczasz przełącznik tankujesz do pełna, po zatankowaniu włączasz zapłon i chwilę czekasz,jeśli diody zapalą się od rezerwy do pełnego i z powrotem dwukrotnie to znaczy,że sterownik skalibrował się automatycznie
Olszak86 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 To dziala tak tylko w stagu czy w brc tez? Wysłane z mojego LG-E610
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się