cyberdzik Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam jestem posiadaczem Audi A4 B6 2002r z silnikiem 1,6 ostatnio nawalił mi zawór EGR i musiałem go wymienić, kupiłem nowy założyłem auto pracuje i przyśpiesza normalnie ale co jakiś czas wywala mi błąd 17811 i zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. Dlatego moje pytanie brzmi jak wykonać adaptacje tego zaworu?
wrclaguna Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Postępuje się w sposób następujący: Zapłonu, silnik wyłączony Sprawdź, czy napięcie akumulatora wynosi co najmniej 11,5 V. Zacznij VAG-COM Wybierz opcję [Wybierz moduł sterowania] Wybierz [01-Engine] Wybierz [MeasBlocks-08] Grupa Wybierz [074] Wybierz [idź!] Widzisz kolejno: blok wartości mierzonych (MWB) 074,1: Min Pozycja w woltach (0.77) blok wartości mierzonych (MWB) 074,2: Postion Max w woltach (3.75) blok wartości mierzonych (MWB) 074,3: Napięcie potencjometru (0908) blok wartości mierzonych (MWB) 074,4: stan Adaptacja (Run / OK / etc) [*] Wybierz: [Przełącz do Ustawienia podstawowe] blok wartości mierzonych (MWB) 074,4: Status Adaptacja: (Run) zmienia się na "OK" (ADP zakończeniu kalibracji). [*] Wybierz [Przełącz na Measuring Blocks] [*] Naciśnij [Zamknij Controller] [*] Wybierz [Wróć 06] etc Dodatkowe informacje: Jeżeli powyższy kalibracja nie powiedzie się, należy wyłączyć zapłon (30 sekund), a następnie ponownie i spróbuj jeszcze raz. Temperatura wody od 10 do 50 ° C.
cyberdzik Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Dziękuję za szybką odpowiedź przeprowadzę procedurę i dam znać czy pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się