KuteK Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam szanownych forumowiczów! Podczas ostatniej trasy zaczęły dziać się dziwne rzeczy z moim samochodem. Oświetlenie w środku mam ustawione tak, żeby zapalało się po otworzeniu drzwi. Podczas jazdy zaczęło raz zapalać się raz gasnąć tak jakby drzwi były otwarte. Po powrocie do domu próbowałem zamknąć samochód pilotem od alarmu(nie fabryczny jednak przez 6 lat działał jak należy), centralny zamek w ogóle nie reagował. Wkładki w drzwiach mam trochę zastane i od kierowcy ani z bagażnika nie da się zamknąć samochodu, jedyna opcja to od pasażera z tym, że zamykają się tylko te konkretne drzwi, nie działa cały centralny zamek. Po podłączeniu vag'a nei mam odpowiedzi z kanału 35 (wcześniej wydawalo mi sie, że na 99% działał bo miałem jakiś błąd przy którejś pompce od drzwi, która mimo tego działała). Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. I teraz mam pytanie - czego szukać i gdzie szukać? Podejrzewam, że padł jakiś moduł albo jakieś zwarcie się robi czy cokolwiek... Ewentualnie gdzie w lublinie bądź okolicach ktoś może mi pomóc w tym temacie?
bell23 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 woda w pompie zamka , zwarcie w elektronice , w B5 potrafi się zalac sprawdź w prawym nadkolu w bagażniku
KuteK Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 sprawdziłem własnie przed chwilą, co prawda idealnie sucho to tam nie jest ale na tyle mokro żeby to miało wpływ na elektronike raczej też nie :/ jest jakaś metoda, żeby sprawdzić tą pompę oprócz podmianki? zastanawia mnie również fakt, że oświetlenie we wnętrzu nie reaguje na otwieranie drzwi, jaki to może mieć związek z zalaną pompą? ---------- Post dopisany 27-05-2013 at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 13:57 ---------- Update: Podmieniłem dzisiaj pompkę od znajomego z a3 i wszystko wróciło do normy(centralny, szyby, światła). Mam teraz dwa pytania - czym się różnią te pompki, ja mam 8L0862257 z literką L na końcu. Z tego co widzę na allegro są A E G J i inne. Ma to jakieś znaczenie? Drugie pytanie - domyślam się, że "nową" pompkę być może będę musiał zakodować do współpracy z moim samochodem. Do starej vagiem nie mogę się podłączyć więc nie sprawdzę jak była zakodowana. I teraz pytanie - czy gdzieś znajdę jak to zakodować w necie? Czy może jest ktoś w stanie mi podać jak ma zakodowaną swoją w A4 Avant 1998r ADR 2 przednie szyby elektryczne.
bell23 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 jeżeli wtyki pasuja to nie będziesz musiał nic kodować
KuteK Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Serdeczne dzięki za szybką reakcję i pomoc!!! btw. macie jakis sposób na zabezpiecznie tej pompki? Bo w tej fabrycznej piance która nasiąka wodą nie wydaje mi się, żeby było zbyt bezpiecznie.
wiatrol Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 spróbuj wyciąć taką foremke na wzór pianki ze steropianu grubego np 10 i obie połówki po włożeniu pompki sklej sylikonem powinno pomóc bedzie tylko problem z wyjęciem
paulooo Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 najlepiej to zanim zainwestuje się jakąkolwiek kasę w nową pompkę warto sprawdzić starą. Wyjąć ją i sprawdzić pod lupą wszystkie lutowania na płytce drukowanej (zielonej) gdyż często zdarza się że zimne lutowania są powodem tego co piszesz, bynajmniej ja tak miałem. pamiętaj o kolejności podłączania przewodów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się