szczuraz Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Log (0 - 011) Log (1 - 008) Log (2 - 007) Log (3 - 010) Log (4 - 011) Log (5 - 003) Log (6 - 004) Log (7 - 003) Log (8 - 000) Log (9 - 013)
Tobike Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Wygląda na to że jakiś program jest wgrany. Turbo lekko przeładowuje i przepływka tnie dawkę. Przepływka do wyczyszczenia i jak filtr nie był wymieniany to wymień. Co do turbo to wężyki podciśnienia posprawdzaj, można zawory przeczyścić i sprawdzić czy sztanga chodzi bez oporów i zacięć.
szczuraz Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Twierdzą że program jest na 128ps. Filtr powietrza wymieniłem po zakupie bo był załadowany do pełna. Podciśnienia zmienię na silikony. Coś jeszcze jest nie tak ?
szczuraz Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 bez problemu jeden strzał z rozrusznika i chodzi obojętnie czy ciepła czy zimna
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Wygląda na to że jakiś program jest wgrany. Turbo lekko przeładowuje i przepływka tnie dawkę. Przepływka do wyczyszczenia i jak filtr nie był wymieniany to wymień. Co do turbo to wężyki podciśnienia posprawdzaj, można zawory przeczyścić i sprawdzić czy sztanga chodzi bez oporów i zacięć. nic nie czysc, przeplywka nic nie tnie, tylko pewna rzecz w programie powoduje ze sa takie wskazania. Nie wprowadzajcie kolegi w blad. Wskazania w 003 mowia same za siebie
szczuraz Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Artur potrafisz zrobić korektę tego softu tak żeby jechało i dymiło jak trzeba ? Ori przepływka bosch już w drodze żeby zrobić nowe logi
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Zrób jeszcze logi 001 S + D No i sprawdź czy masz podstawki wlutowane pod kości w ECU, czy bezpośrednio na płytce...
szczuraz Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Podeślij mi na PW wstępne koszta. Jak wyrywałem mu ECU przy ciągnięciu przewodów pod wzmacniacz to widziałem jakieś podciśnienie idące do pudła. W 1.8T tego nie było. Gdzie to odpiąć ?
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 a niektorych afnach mapsensor jest w srodku kompa i tam idzie wezyk, czesto olejem zalewa ecu....dziwny wynalazek
goldi Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Jeżeli wężyk idący do ecu jest zawalony olejem to jest spore przeładowanie przynajmniej tak sie spotkałęm a co do korekty programu Maciek wstrzymaj sie przecież zamierzasz zmieniać turbo i wtryski i dopiero po tym zmianach rób korektę programu
roman_tyk Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 zróbcie logi 001 tam będzie dawka i napięcie na pompie, będzie wiadomo czy idzie ogniem czy cos jeszcze można wydumac i przywolać konie do stada, dodatkowo dawka na jałowym powinna być na poziomie 3-4mg, dzieki temu turbawka moze wczesniej wstać, a kata to bym wyrezał może zawalony...
szczuraz Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Jarek masz czas w czwartek na logi ? samemu ciężko mi ogarnąć furę i laptopa
roman_tyk Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 czyli reasumując zróbcie więcej: statyczne 001 dynamiczne 001 004 + sprawdzenie czy na plycie kompa mamy takie oto podstawki:
szczuraz Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Jutro w drodze do pracy postaram się logi ogarnąć. Mam tam długa prosta. Co do podstawki dopiero w czwartek będę u rodziców bo o ile pamiętem ecu było skręcane na troxy przynajmniej w aeb. ---------- Post dopisany 29-05-2013 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 22:11 ---------- Log (0 - 001,004) Log (1 - 000,001) ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ---------- Logi zrobiłem przed pracą
roman_tyk Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 dynamiczna regulacja kąta kuleje w logu 004 musiałbym rzucić okiem w program, ale raczej napięcie jest podniesione na nastawniku, dlatego neiwiadomo ogólnie ile tam szamba leją ... i zapewne jest to wiecej niz te 46mg dawka na jałowym jest ok temp jest ok
szczuraz Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 czyli co robić ? przewalić program i zobaczyć co sie stanie ?
ciahciah Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 dynamiczna regulacja kąta kuleje w logu 004musiałbym rzucić okiem w program, ale raczej napięcie jest podniesione na nastawniku, dlatego neiwiadomo ogólnie ile tam szamba leją ... i zapewne jest to wiecej niz te 46mg dawka na jałowym jest ok temp jest ok w logu 001 nie widzisz ile jest paliwa? no to ładny z ciebie specjalista do autora: zrób loga 000 basic setting i powiedz kiedy był wymieniany filtr paliwa
szczuraz Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 000 jest log w pierwszym poście chyba że coś jeszcze mam dorobić. Filtr paliwa nie mam pojęcia bo jestem właścicielem od miesiąca na razie zmieniłem tylko powietrza i olej.
goldi Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Damian przecież jest w Bs grupa 0 zlogowana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się