Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki jest powód zapiekających się turbin ?


samekgsx550

Rekomendowane odpowiedzi

no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo :kwasny:

gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki

pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed:

zrób jak kolega mówi, wyczyść sprężarkę a jak dalej doładowanie będzie się bujać do 1800mbar wtedy może kolega krzysiek pójdzie po rozum że może jednak gruszka jest zła

jak się nie potrafi auta ogarnąć jak należy to pewnie że objawy powrócą, a czemu inni w ogóle z tym nie mają problemów? bo nie trafili na osoby które by umiały rozwiązać problem raz na zawsze

wtryski i ciśnienie turbo ma wiele ze sobą wspólnego bo co napędza turbinowe jak nie spaliny

jak bym miał co parę dni coś robić przy aucie to bym go już dawno sprzedał...

a co sie tak przypioles tej gruszki

moze to gt1749v i taka ma gruszka i jest wieksza od tej z vnt15

a skoro zalorzyl wieksze wtryski to moze to jest przyczyna przeladowania

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to co wedlug tego loga jest przyczyna bo na moje oko napewno nie gruszka:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najpierw chyba pojadę na chipa i ew. umówię się na korektę jeżeli by nie było efektu i okazałoby się że to zapieczone turbo . Bo to raczej nie jest możliwe że Turbo przeładowuje i to tak dużo a notlaufa brak ... błedów brak , moc jest . Później wrzucę filmik "amatorski" z mojego fona jak jedzie od 0-100 lub więcej .

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ----------

Jak już mówiłem wstawiam filmik :

0-170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania

A żeby wymienić na próbę Gruszkę nie trzeba odkręcić Turbo ? Bo nie wiem czy jest na tyle miejsca i dojścia do śruby od gruszki . Bo jakby mial wyciągać to profilaktycznie wtedy można ją wyczyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania

A żeby wymienić na próbę Gruszkę nie trzeba odkręcić Turbo ? Bo nie wiem czy jest na tyle miejsca i dojścia do śruby od gruszki . Bo jakby mial wyciągać to profilaktycznie wtedy można ją wyczyścić

raczej bez wyjecia turbiny gruszki nie wymienisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie więc nie widze najmniejszego sensu żeby tylko przy odkręcaniu turba do przełożenia gruszki nie ruszyć turbo . No dobrze ale to nie zmienia faktu co jest przyczyną przeładowania turbo .

A silnik AFN ma czujnik N75 z przodu silnika przy turbo i N81 za silnikiem prawie że na ściance grodziowej? Czy gdzieś jeszcze ?? Czujnik EGR n81 ma wpływ ciśnienia na Turbo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest stary log, widziałem nowszy gdzie nie było tego, zrób nowego loga bo jak ci wali 2570 to padnie turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest stary log, widziałem nowszy gdzie nie było tego, zrób nowego loga bo jak ci wali 2570 to padnie turbo

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ten jest najnowszy z 8 Czerwca . Dzisiaj może zrobię jeszcze jednego . Przepływkę przeczyszczę do tego dzisiaj benzynką albo zmywaczem do gaźników bo taki też posiadam .

---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

Chyba mamy przyczynę , dzisiaj rozebrałem przepływkę nie dość że jest z 94r gdzie A4 nie ma w tym roczniku to do tego zrobilem logi 003 i 011 i oto rezultaty :

Log (0 - 003,003,003,003)

Log (1 - 011,011,011,011)

Czyli muszę szukać przepływki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po czyszczeniu przed logowaniem czyściłem ją benzynką specjalnie do zrobienia loga , podczas czyszczenia troche brudu wyleciało . Tylko że bezpośrednio do czujnika nie mogłem sie dostać pędzelkiem gdyż środek jest zabezpieczony 2 siateczkami jak i przy wlocie tak i wylocie także doczyścił się tyle co ze strumienia benzyny pod ciśnieniem z pistoleta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...