Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki jest powód zapiekających się turbin ?


samekgsx550

Rekomendowane odpowiedzi

trzeba dobrze turbo wyczysic ... . Ale jak juz sie raz zapiecze to zabawa z czyszczeniem co jakiś czas. Ja wyczyściłem i po 6 miesiącach znowy do roboty bo zaczynało stawać . A wtryski nowe i turbo dobre. A i dodam ze auto tylko po trasie lata i to bez oszczędzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja nie wiem co jest u mnie przyczyną :D

Moje trubo też przeładowuje jak u kolegi :D Tylko że u mnie brak błędów na Vagu ani żadnych notlafu-ów ( choć miałem problem 3 miesiące temu w zime od spokojnej jazdy i zapchanego kata ale turba nie wyciągałem ani nie czyściłem tylko pare razy butowałem na dolnych biegach i przeszło) Mam wtryski 0.216 bez korekcji mapy oraz wywalonego kata . Moc jest 0-100km nie całe 11s czyli jak seria .

Sztanga turbiny chodzi płynnie . I nie wiem dlaczego przeładowuje ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeładowuje bo to nie jest nowe auto, wszystko działa gorzej niż kiedyś itp. możesz wydłużyć sztangę trochę pomoże na przeładowania ale turbo może gorzej z dołu się budzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie już przestałem szukać dziury w całym bo to bez sensu i tak jak mówisz samochód swoje lata ma i coś go zawsze tam boli . A raczej nie będę nic robić ze sztangą bo na chwile obecną turbo wstaje od 1750obr/min i ciągnie jak durne do 3500obr/min .

Niżej logi jak miałem kata i wywalało błąd notlauf :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A tutaj już po zabiegu usunięcia kata i tak jest do dnia dzisiejszego :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie już przestałem szukać dziury w całym bo to bez sensu i tak jak mówisz samochód swoje lata ma i coś go zawsze tam boli . A raczej nie będę nic robić ze sztangą bo na chwile obecną turbo wstaje od 1750obr/min i ciągnie jak durne do 3500obr/min .

Niżej logi jak miałem kata i wywalało błąd notlauf :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A tutaj już po zabiegu usunięcia kata i tak jest do dnia dzisiejszego :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

No to kolego aż dziwne że nie łapie ci Notlaufów , bo przeładowania są bardzo duże .

jeśli turbo chodzi bez zacięć to sprawdź wężyki od podciśnienia , i zawór N75.

Przecież tak nie można jeździc , bo załatwisz Turbawke na początek:shock3:

---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:31 ----------

na komputerze sie nie sprawdzi wtryskiwaczy.Mozna miec korekcje 1.5-2mg i wtrysk idealny albo korekcje 0.10-0.20 ale leje jak z wiadra.

Dlatego ważne jest skontrolowanie zużycia paliwa , jak wzrosło od normy to jest podejżenie że wtryskiwacze leją , zwłaszcza jak auto dostało POWERA nie wiadomo skąd ...

Po zatym nie każdy pompiarz sprawdzi i poprawnie wyreguluje wam ciśnienia w naszych dwusprężynowych wtryskiwaczach .

Trzeba najlepiej wysłać wtryski do Bogdana do Nadażyna tylko większość stwierdzi że za taką kasę to ma nowe wtryski z Allegro.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki podciśnienia nowe a N75 bym musiał od kogoś zamienić a narazię nie mam kiedy .Musiałbym pogadać z bidzio1 czy by był na to chętny w co wątpie :grin:

A co do turba to najlepsze że oleju nie puszcza i żadnych ruchów wzdłużnych a poprzeczne ledwo co wyczuwalne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki podciśnienia nowe a N75 bym musiał od kogoś zamienić a narazię nie mam kiedy .Musiałbym pogadać z bidzio1 czy by był na to chętny w co wątpie :grin:

A co do turba to najlepsze że oleju nie puszcza i żadnych ruchów wzdłużnych a poprzeczne ledwo co wyczuwalne .

To zamień z zaworem od EGR-u N 81 jak dobrze pamiętam i zrób loga , ale jak pisałeś jak sztanga ciężko chodzi to tylko rozruszać ręcznie i dopiero zlogować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy mi chodzi o wirnik w środku Turbo że nie ma żadnych ruchów :D A co do sztangi to chodzi lekko , jak w nowym turbo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym w pierwszej kolejności podmienił gruszkę na próbę i zrobił loga 011d

Dzisiaj będę przekładać N75 i N81 od Sharana 1.9AFN .

A co do gruszki to mam jakąś dziwną założoną gdyż u kolegi bidzio1 jak patrzyłem to ma malutką gruszkę a moja to masakra jakaś taka duża .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podmianie N75 okazuje się że nie ma jakichkolwiek zmian :

Logi Dynamiczne po zmiane N75 :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

To może jak mam dużo wiekszą gruszkę to tak będzie bić :D

A tak w nawiasie , to czy po zmianie końcówek wtrysków nie zmieniła się też mapa do Turbo czy coś takiego ?? I dopiero się wystroi przy chipie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakie końcówki zmieniałeś ? Na takie same jak miałeś ? Jak to masz większą gruszkę??? modzone coś było ?

Jeżeli końcówki zmieniałeś na większe to trzeba zmienić soft. Może dymi po zmianie końcówek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcówki były zmieniane na 0.216 boscha , dymić nie dymi cały czas tylko przy dobrym butowaniu puści małego dymka ale naprawde to jest mało co .

Ciężko wyczuć czy coś było modzone bo auto kupiłem z lejącymi wtryskami i troszkę się opornie toczył . A co do gruszki to wygląda tak :

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Jest 2 razy wiekszę niż u kolegi bidzio1 u którego patrzyłem i ma taki sam silnik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo :kwasny:

gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki

pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem problem z turbo VNT co pol roku. Ale od kiedy zmienilem olej na Motul X-cess 5w40 (podobno ma duzo czynnika myjacego, a wczesniej byl Castrol 10w40) i zmieniam biegi w miescie dynamicznie przy 2500 obrotow problem znikl i co pare dni biore strzykawke z wezykiem i pompuje :D juz z rok nie mam problemu i auto sie elegancko zbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo :kwasny:

gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki

pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed:

zrób jak kolega mówi, wyczyść sprężarkę a jak dalej doładowanie będzie się bujać do 1800mbar wtedy może kolega krzysiek pójdzie po rozum że może jednak gruszka jest zła

jak się nie potrafi auta ogarnąć jak należy to pewnie że objawy powrócą, a czemu inni w ogóle z tym nie mają problemów? bo nie trafili na osoby które by umiały rozwiązać problem raz na zawsze

wtryski i ciśnienie turbo ma wiele ze sobą wspólnego bo co napędza turbinowe jak nie spaliny

jak bym miał co parę dni coś robić przy aucie to bym go już dawno sprzedał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...