ruks Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Mam komplet felg do których szukam piątej sztuki na zapas. Znalazłem taką ale ma inny pierścień centrujący (moje 66,6, ta z allegro 67,1) Czy można coś takiego założyć (oczywiście z redukcją)? Czy może będą problemy z biciem ze względu na inną masę (pewnie różnica nie wielka ale w końcu to masa nie resorowana i cały czas w ruchu obrotowym)?
Beny Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Zakładasz pierscien centrujacy i jazda:wink: na allegro za grosze:)
ruks Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 Zgadza się, pierścień to nie problem tylko zauważ że takie koło to już inna masa i obawiam się że może być jakieś bicie lub ściąganie w przeciwną stronę niż koło z większym otworem centrującym
Beny Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 No ale przeczytałem że ona ma isc na zapas? Wiec ja rozumiem ze na zapasie jedziesz do pierwszego dobrego wulkanizatora i tyle:wink: Wiec te pare kilometrow utrzymasz kierownice
ruks Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Generalnie na zapas ale w razie gdyby któraś z kompletu gdzieś się uszkodziła to dobrze mieć 5 sztukę
kaczmar13 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 ruks.... różnica wynosi 0,5mm, jeśli martwisz się o różnicę w wadze koła to dopilnuj by każde koło przy wyważaniu miało dokładnie taką samą ilość ciężarków i tą samą grubość bieżnika bo to pewnie większa waga niż ta różnica w średnicy otworu bierz tą felgę i nie zastanawiaj się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się