koni86 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam. Znajomy posiada Audi B8 2.0 TDI 120 PS z 2010 roku. Wczoraj przy odpaleniu zaczęły skakać obroty i trzęsło budą. Przy włączeniu klimy i świateł objawy nasilały się. Dzisiaj natomiast objawy te ustały i silnik chodzi równiutko hmmm.... . Auto tankowane jest na pewnej stacji więc winić paliwa nie możemy. Poduszki silnika też ładnie wybierają drgania. Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem?
Biszczan Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Pewna stacja nie oznacza pewnego paliwa. Raz mi się zdarzyło zatankować złego paliwa na Orlenie, a tankuję tam praktycznie cały czas. Macie dostęp do VCDS ?
koni86 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 No właśnie ostatnio tankowane było na Orlenie... obroty skakały dziwnie między 900 a 500-600tyś. Znajomy ma vaga ale jeszcze nie kontaktowałem się z nim w sprawie sprawdzenia istnienia błędów.
krisco1401 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 witam mam taki sam problem tylko ze u mnie obroty wahaja sie miedzy 900 a 1000 obr audi a4 b8 120ps 2010r podpinałem pod kompa wyskakuje kod błedu p019300 'czujnik cisnienia listwy wtryskowej paliwa sygnal za wysoki stale' dodam ze wymienilem listwe wtryskowa wraz z regulatorem i czujnikiem i jest tak samo:( POMOCY witam mam taki sam problem tylko ze u mnie obroty wahaja sie miedzy 900 a 1000 obr audi a4 b8 120ps 2010r podpinałem pod kompa wyskakuje kod błedu p019300 'czujnik cisnienia listwy wtryskowej paliwa sygnal za wysoki stale' dodam ze wymienilem listwe wtryskowa wraz z regulatorem i czujnikiem i jest tak samo:( POMOCY
jacenty121 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam, też mam falujace obroty. Pokazało bład 05175, różnica regulacji ciśnienia paliwa. Co moze byc. Korekcja wtryskiwaczy: pierwszy - 0,4, drugi - 0,4, trzeci 1,5, czwarty 1,5. Od czego zacząć ?
lukas309 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Od dobrego mechanika aby samemu cos nie spaprac stosujac metode chybil trafil
krzychoA4 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Serdecznie.Mam takie pytanie na wolnych obrotach FALUJE . Brak błędów!!! (A4 2010r. 2.0 TDI ) Czy ktoś z was miał podobny problem? Z góry dziękuje za podpowiedz.... Edytowane 8 Grudnia 2014 przez krzychoA4
sklupi Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam Serdecznie. Mam takie pytanie na wolnych obrotach FALUJE . Brak błędów!!! (A4 2010r. 2.0 TDI ) Czy ktoś z was miał podobny problem? Z góry dziękuje za podpowiedz.... Witam krzychoA4 . Możesz podpowiedziec co było przyczyną falujących obrotów???
MAJKI Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Doszedł ktoś do tego bo znajomy dzis tez przywiozł b8 CAGA i auto nierowno chodzi na postoju. 3 błędy 05227, 05231 i 05175
Kodzak33 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Wtryskiwacz zapewne padł, było na forum to już opisywane. Jedź do warsztatu gdzie Ci sprawdzą wtryski.
MAJKI Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Auto opanowane winny był G 247 czujnik tylny na listwie wysokiego ciśnieniaw czujniku jest sitko (zaznaczone na czerwono ) które było totalnie zatkane, nie wiem czy nasze paliwo ale właściciel też swoje dołożył (4 lata 102 tyś i nie był wymieniany filtr paliwa )
chicken0000 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Auto opanowane winny był G 247 czujnik tylny na listwie wysokiego ciśnienia w czujniku jest sitko (zaznaczone na czerwono ) które było totalnie zatkane, nie wiem czy nasze paliwo ale właściciel też swoje dołożył (4 lata 102 tyś i nie był wymieniany filtr paliwa ) witam, czy mógłbyś napisac czy czyściłeś to sitko czy kupowałeś nowe? Jeśli czyściłeś to w jaki sposób i czym.
MAJKI Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Tam są mikro dziurki i przedmuchanie w moim przypadku pomogła na tyle że zaczął trochę równiej chodzić ale nie była to w 100% równa praca.Pomogła wymiana na ori Boscha o tym samym nr bo cena w ASO zabija coś koło 1400zł
hmotnost Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 chyba mam to samo.... jak wymienić ten zawór, poprosty wykręcić i wkręcić nowy czy trzeba odpowietrzać i adaptować?
chicken0000 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam wystarczy odkręcić wymienić na nowy odpowietrzyc układ skasować błąd i to wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się