Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego delikatnie po za minimum, kopci na biało na zimnym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a moze to być chłodnica spalin?

mało prawdopodobne. Masz twarde węże z wody? Gorzej odpala jak postoi?

nie pali mi normalnie bez problemów a weże są miękkie .znajomy mi muwił że może byc ta chłodniczka albo zasyfiony egr

Opublikowano
a moze to być chłodnica spalin?

mało prawdopodobne. Masz twarde węże z wody? Gorzej odpala jak postoi?

nie pali mi normalnie bez problemów a weże są miękkie .znajomy mi muwił że może byc ta chłodniczka albo zasyfiony egr

To sprawdź tą chłodnicę.

Opublikowano
a moze to być chłodnica spalin?

mało prawdopodobne. Masz twarde węże z wody? Gorzej odpala jak postoi?

nie pali mi normalnie bez problemów a weże są miękkie .znajomy mi muwił że może byc ta chłodniczka albo zasyfiony egr

to sprawdź tą chłodnicę.

ok! Dzięki jutro sprawdze. Dodam że te kopcenie jest po odpaleniu i po przejechaniu 100m -200m znika. I tak prawie prz każdym starcie.

Opublikowano
a moze to być chłodnica spalin?

mało prawdopodobne. Masz twarde węże z wody? Gorzej odpala jak postoi?

nie pali mi normalnie bez problemów a weże są miękkie .znajomy mi muwił że może byc ta chłodniczka albo zasyfiony egr

to sprawdź tą chłodnicę.

ok! Dzięki jutro sprawdze. Dodam że te kopcenie jest po odpaleniu i po przejechaniu 100m -200m znika. I tak prawie prz każdym starcie.

Woda dostaje się do wydechu...

Opublikowano

Z wody to by była para wodna, myślę że raczej masz układ chłodzenia zalany płynem niezamarzającym, przy jego kontakcie z gorącymi spalinami takie kopcenie jest możliwe.

Zacznij od wyeliminowania chłodnicy spalin jako przyczyny.

Zrobić to można mostkując ze sobą przewody układu chłodzenia dochodzące normalnie do chłodniczki i wyłączając EGR.

Jak w takiej konfiguracji nie będzie kopcić, to masz przyczynę :decayed:

Jak będzie kopcić dalej to albo pęknięta głowica, albo uszczelka pod nią , pęknięcie główicy czasami można potwierdzić po ściągnięciu kolektorów, ślady chłodziwa w kanałach dolotowych lub wydechowych głowicy potwierdzają pęknięcie głowicy ( warunek: silnik unieruchomiony po wcześniejszym pełnym rozgrzaniu, demontarz kolektorów następnego dnia na zimym ,nieuruchamianym silniku).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...