mjw83 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Siema mam problem diody na wskazniku nie spadają mi do czerwonej konczy sie na jednej zielonej i koniec gazu wczesniej zapalała sie czerwona na rezerwie jakies 30 km od pustki. A gdy zatankuje do pełna zamiast 4 zielonych palą sie 3. Jak to skorygowac posiadam kabel do tej instalki i program AcGasSynchro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 tu kablem nic nie zrobisz. w butli jest plywak magnetyczny czy cos takiego i musisz go odpowiednio w prawo albo w lewo pokrecic. ogolnie chyba jest ciezko super dokladnie to ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwek 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 nie wiem czy w 300-4 to działa czy nie, ale w nowszych jest opcja kalibracji przy tankowaniu. Magicbattle, da się ustawić na piechotę przez kabel i to tak jak to sobie wymyślimy. a nawet co druga kontrolka ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- mam: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_7/ver_2_8_7PL.pdf str 45 i 46. tylko tak jak wyżej pisałem, nie wiem czy starej 300 tez się to tyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 no tak o tym pływaku juz kiedys słyszałem moze cos poprubuję jutro zobacze jak to tam wyglada a jak nie zobaczę sposobu kolegi Wojtka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwek 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 przecież i tak nie zaglądasz do butli ile masz gazu tylko patrzysz na centralkę. Magicbattle ma rację, czujnik może być źle ustawiony, ale tak czy siak powinno wystarczyć jego zakresu, tyle, że trzeba przekalibrować wskazania. i tutaj myślę, że warto spróbować autokalibracji jeśli działa w twoim sterowniku, a jeśli nie i masz kabel to ustawić sobię na piechotę, tyle, że pasuje mieć pustą butlę i tankować "porcjami" po czym ustawiać "próg" kontrolki. str 27 w linku co podałem. wtedy możesz ustawić sobie 4 równe i np rezerwę mniejszą albo wszyskie równe itd, tyle ze troche z tym zabawy jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Dzieki Wojtek przyda mi sie ta lektura tymbardziej ze raczkuje w tym dziele, co do tematu masz racje najpierw autokalibracja a jak nie piechota zabawy bedzie ale czego sie nie robi dla satysfakcji poinformuje o wynikach jak sie z tym uporam ---------- Post dopisany 13-06-2013 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2013 at 00:00 ---------- Autamatyczna kalibracja poziomu gazu z poradnika załatwiła sprawę Dzięki chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się