Miszel Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Panowie, czy można w miarę bezproblemowo zmienić światła bi xenonowe na zwykłe żarówkowe ? chodzi oczywiście o audi B6 2004r.
daniels Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 jak ci nie zależy na sampoziomie i samoczyszczaniu świateł to można praktycznie P&P
domin79 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 jak ci nie zależy na sampoziomie i samoczyszczaniu świateł to można praktycznie P&P nie dokońca , musisz wywalić sterownik od poziomu bo inaczej byk na fisie:wink:
Miszel Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 a może zostać sterownik, a tylko go wykodować ??
serfin Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Gdy prawie kazdy chcialby z h7 przejsc na xenon ale koszta pelnych modyfikacji czasami niektorych zniechecaja lub wybiera sie posrednie rozwiazanie, to jest taki ktory chce przejsc na zarowke...podaj powod takich zamiarow, bo jak lampy slabo Tobie swieca to wal do Gwerty'ego a zrobi Tobie te lampy tak ze beda swiecic lepiej niz w oryginale ja np mam fabrycznie lampy h7, swego czasu kupilem bixy ale zrezygnowalem z ich montazu gdyz odechcialo mi sie kupywac i rezac system samopoziomowania. Ale system spryskow wstawilem sobie, mam lampy H7 zarniki d2s i ori przetwornice z Toyoty Koito + imitacja samopozikmu od Gwerty'ego i kontrole mi nie beda straszne
Miszel Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 powód jest taki, iż, klient kupił u mnie samochód samochód. Pojeździł kilka dni spalił się żarnik. Założyliśmy nowy żarnik, po kilku km spaliła się przetwornica założyliśmy dziś nową przetwornicę VALEO po kilku minutach sie spaliła. Chcąc uniknąć dodatkowych kosztów klient jest skłonny przejść na zwykłe żarówkowe.
domin79 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 powód jest taki, iż, klient kupił u mnie samochód samochód.Pojeździł kilka dni spalił się żarnik. Założyliśmy nowy żarnik, po kilku km spaliła się przetwornica założyliśmy dziś nową przetwornicę VALEO po kilku minutach sie spaliła. Chcąc uniknąć dodatkowych kosztów klient jest skłonny przejść na zwykłe żarówkowe. trzebaby wypiąć pin od licznika i wtedy byka nie będzie , weż jeszcze wyciągnij bezpiecznik od samopoziomu (nr.10)jak załozysz zwykłe lampy i zobacz co sie dzieje:wink:
serfin Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Niech wstawi sobie uzywki japonskie przetwornice KOITO z Toyoty avensis i wtedy bedzie mogl kupywac najtansze zarniki po kilkanascie zlotych sztuka i zapomni o problemach. Fakt trzeba delikatnie wyrezac ale satysfakcja gwarantowana. Ori przetwornice VALEO to kupa i kazdy powinien to wiedziec
Łęga Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja z miła chęcią zamienie swoje zwykłe na bixy serfin: to wy wszyscy w tych rezanych lampach z soczewkami z b8 zakladacie jeszcze inne przetwornice? myślałem, że hulacie normalnie na valeo.
domin79 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja z miła chęcią zamienie swoje zwykłe na bixy serfin: to wy wszyscy w tych rezanych lampach z soczewkami z b8 zakladacie jeszcze inne przetwornice? myślałem, że hulacie normalnie na valeo. a fdupie z valeo:decayed:
serfin Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ludziska nie trzymajcie sie tak kurczowo tego ze wszystko w naszych audi musi byc ori, bo na przykladzie przetwornic Valeo smialo mozna powiedziec ze dali d*py. Ja mam zwykle poki co h7 narazie soczewki nie zmieniam bo lampy mam praktycznie nowe i odblysniki sa w super stanie = swieca najsss
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się