Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize błędów. Pacjent 1,8T.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dziś chciałem wykasować swoją "ulubioną" kontrolkę check engine auto ma wycięty kat wiec muszę to robić średnio po przejechaniu 400 km. Niestety prócz standardowego błędu z sondy drugiej pojawiły się błędy:

Address 01: Engine

3 Faults Found:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Address 03: ABS Brakes

1 Fault Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły.

Proszę o opinie co może być przyczyną . gdzieś wyczytałem że

Opublikowano

bład tempomatu jest spowodowany najprawdopodobniej zabrudzonymi stykami w manece .bład z przepustnicy moze byc spowodowany skorodowana wtyczka ,uszkodzona przepustnica lub instalacjia .

Opublikowano

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

padajacy katalizator

Opublikowano

Mój kat to już wypadł :) to się do tych błędów przyzwyczaiłem trzeba wyłączyć drugą sondę. Ale co z tym:

Address 03: ABS Brakes

1 Fault Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły.

Opublikowano

18256 pojawia sie czasem po odpieciu akumulatora, po skasowaniu nie powinien wychodzic

Opublikowano

hym a rzeczywiście jakiś czas temu czyściłem klemy i odłączyłem aku. A co z tym pojawiającymi się kontrolkami EPC i kontroli trakcji? Może jakiś czujnik położenia któregoś z pedałów ale oba (hamulca i sprzęgła)były już wymieniane :(

Opublikowano

jak zapalało sie esp i epc jednoczesnie to było to zwiazane z problemem z przepustnica .

Opublikowano

ale jakbys jednak chcial zalozyc z powrotem katalizator to mam igle do bfb na balkonie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...