miro44 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Witam, dziś chciałem wykasować swoją "ulubioną" kontrolkę check engine auto ma wycięty kat wiec muszę to robić średnio po przejechaniu 400 km. Niestety prócz standardowego błędu z sondy drugiej pojawiły się błędy: Address 01: Engine 3 Faults Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły. Proszę o opinie co może być przyczyną . gdzieś wyczytałem że
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 bład tempomatu jest spowodowany najprawdopodobniej zabrudzonymi stykami w manece .bład z przepustnicy moze byc spowodowany skorodowana wtyczka ,uszkodzona przepustnica lub instalacjia .
rav85 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON padajacy katalizator
miro44 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 Mój kat to już wypadł to się do tych błędów przyzwyczaiłem trzeba wyłączyć drugą sondę. Ale co z tym: Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły.
rav85 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 18256 pojawia sie czasem po odpieciu akumulatora, po skasowaniu nie powinien wychodzic
miro44 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 hym a rzeczywiście jakiś czas temu czyściłem klemy i odłączyłem aku. A co z tym pojawiającymi się kontrolkami EPC i kontroli trakcji? Może jakiś czujnik położenia któregoś z pedałów ale oba (hamulca i sprzęgła)były już wymieniane
german81 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 jak zapalało sie esp i epc jednoczesnie to było to zwiazane z problemem z przepustnica .
roman_tyk Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 ale jakbys jednak chcial zalozyc z powrotem katalizator to mam igle do bfb na balkonie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się