Adriano85 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Witam kolegów po dłuższej przerwie.. Szukałem ponad dwie godziny odpowiedzi w internecie i prawdę mówiąc liczę na pomoc któregoś z bardziej doświadczonych kolegów z forum. Od dawna miałem problem z przełącznikiem szyb elektr. od strony kierowcy. Przycisk 2x szyby elektr. działał jak chciał. Nie raz potrafił zamknąć szybę od strony pasażera ale otworzyć już nie, od strony kierowcy zaś najczęściej nie działał albo przerywał. Zakupiłem nowy wraz z rączką uchwytem w którym siedzi. Wymiana poszła nadzwyczaj sprawnie, ale szybko mina mi zrzedła bo po wymianie felernego przycisku na nowy nie działa: - nowy przycisk szyb elektr., - przycisk regulacji lusterek, - podświetlenie ww. przycisków, - podświetlenie drzwi. Drzwi z centralnego się normalnie zamykają i otwierają, przy dłuższym przytrzymaniu przycisku na pilocie otwierają się obie szyby elektr. Sprawdzałem już bezpiecznik nr. 22 i wydaje mi się, że nie jest spalony. Nie wiem czy powinienem się obawiać i szykować na spore wydatki czy może coś przeoczyłem? Z góry dziękuję za każdą pomoc
piotrsob1 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Moja ma przejechane 143 kkm i dzisiaj właśnie zauważyłem że przy otwieraniu drzwi kierowcy gaśnie podświetlenie, wag pokazuje brak komunikacji ze sterownikem tychże drzwi . Jak przy otwarych drzwiach poruszam wiązką wchodzącą do drzwi to podświetlenie mryga Wniosek prosty, przełamane przewody w miejscu zgięcia Kiedyś miałem 80-tkę B4, tam przełamała się wiązka klapy, ale miała wtedy 12 latek i na blacie ponad pół melona Krótkie pytanko do elepstryków , warto lichwić tą wiązkę, czy jest dostępna gdzieś nowa za rozsądną cenę
Adriano85 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Szukając właśnie po necie znalazłem jakąś godzinkę temu na konkurencyjnym (a może zaprzyjaźnionym forum) dokładnie ten sam problem i ktoś wskazywał na wiązkę przewodów od sterownika szyb do przycisków. Spróbowałem więc jeszcze raz podpiąć boczek i pogmerać kablami i tu moja konsternacja bo cała elektryka jak za dotknięciem magicznej różdżki zaczęła normalnie funkcjonować Nie wiem czy to kwestia kabli, czy komputer w aucie po odpięciu boczka drzwi zarejestrował błąd w instalacji i zapobiegawczo odłączył na jakiś czas ten element. Czy może ten samochód po prostu ma duszę i złapał akurat focha. Może wystarczyło odczekać, aż skasują się powstałe błędy w skutek odpięcia kostki. Za cholerę nie wiem, ale myślę że jest tu na forum ktoś kto potrafi to racjonalnie wytłumaczyć. Nie mniej jednak z mojej strony dziękuję wszak za odp i temat chyba pozostawiam do zamknięcia.
piotrsob1 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Chyba będe musiał sobie przypomnieć zabawę lutownicą, znalazłem w ETCE numer wiązki drzwi 8E1971029AD, szukajka mówi że to koszt prawie 240 papieru .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się