fahrenheit Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 zakladalem dzis nowe piora (michelin radius), a ze mialem troszke czasu i chec cos dłubnac postanowilem ze sprawnie dzialajacy mechanizm wycieraczek wyciagne i przesmaruje tak profilaktycznie. jak postanowilem tak zrobilem. jak wyciagalem to odkrecilem silniczek i pozniej skrecilem na zewnatrz wszystko do kupy i zalozylem. no i mam problem, bo ni hu hu nie moge ustawic ramoin wycieraczek, tak zeby mialy wlasciwa pozycje, albo nie dobijaja do konca i zatrzymuja sie na szybie duzo wyzej niz powinny, albo jak przeloze o zabka to ta pasazera wbija sie pod maske. wydaje mi sie, ze przy skrecaniu moglem nie tak ustawic te prowadnice i dlatego taki sajgon. Jak ustawic ta prowadnice zeby bylo po staremu? co kto moze niech pomoze, bo juz szewskiej pasji dostaje. dziekuje
efcio Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 kolego zdejmij obydwa piora i nacisnij wajche od wycieraczek na dol tak zeby silniczek obrocil sie tak jakbys chcial tylko raz przetrzec szybe. gdy zrobi obrot i stanie wtedy zaloz piora we wlasciwej pozycji ipowinno byc git
domelq Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Jak podpowiedź z góry nie pomoże to luknij w książce "Sam naprawiam A4", tak jest rozpiska jak ustawić kąt i położenie wycieraczek, ale do tego potrzeba specjalnego kątomierza...
fahrenheit Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 dobrze ze dzis nie padalo , juz sie zabieram do naprawy zabieram... tej ksiazki nie mam , dzieki za wskazowki[br]Dopisany: 22 Lipiec 2008, 14:08 _________________________________________________luklem jeszcze szybciutko na AKP, a tam taka porada wiec ja zacytuje bo sie moze komus przydac, ja sia nia tez posluzylem. Aby prawidlowo ustawic ciegna wzgledem silniczka: 1. na blaszanej podstawie do ktorej mocujemy silniczek mamy fabrycznie zaznaczone dwa polozenia poczatkowe: ML i PL. 2. przed zalozeniem ciegna musimy zrestartowac silniczek do pozycji poczatkowej podlaczajac go na chwile do kostki i wlaczajac wycieraczki by wykonal pelen cykl. 3. zakladamy ciegno na silniczek w pozycji PL i dokrecamy 4.montaz w aucie; restart wycieraczek przed zalozeniam ich ramin; montaz ramion wycieraczek i jazda ja zrobilem tak: 1.odkrecilem wycieraczki 2.odkrecilem mocowanie calego "ukladu" (3 sruby) 3.odkrecilem mocowanie sliniczka od "ukladu" (3 sruby + 1 nakretka ze sruby silniczka-ta co wlasnie ustala pozycje 4.rozlaczylem aku na jakis czas , podpialem ponownie 5.wlaczylem wycieraczki na jeden cykl (w zasadzie to widomo, sam silniczek) 6.ciegno to co sie naklada na ta srube od silniczka przypomnialem sobie ze wczoraj zanim to pierwszy raz rozkrecalem bylo rownolegle z szyna, tak ze nie moglem odkrecic tej sruby i tak to z powrotem ustawilem zakladajac nakretke, zebym mial dostep plaskim kluczem. poskrecalem wszystko na "fest" 7.wlaczylem wycieraczki na 1 cykl, prowadnice tym razem zatrzymaly sie prawidlowo (stwierdzilem organoleptycznie) 8.zakrecilem wycieraczki i smiga, ta od swojej strony tylko poprawilem bo mi ciut o slupek dotykala. i tak na koniec, zachcialo mi sie smarowania ukladu, bo kiedys przeczytalem ze jak ktos mial ten mechanizm wykrecony to sobie przesmarowal. mi nic nie piszczalo i chodzilo cichutko, wyciaglem, przesmarowalem, mialem problem bo nie wiedzialem jak to do "kupy" razem skrecic, a teraz okazuje sie, ze cos mi tam "piscy" na tej srubie od silniczka. Ndgorliwosc gorsza od faszyzmu domelq - dziekuje za linki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się