Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bład przepływomierza oraz sondy vs. logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ,

W sobotę pojawił się błąd przepływomierza i sondy lambda, można je zgasić i czasem się pojawią znowu:):

Motor 3.0 TDI BKN.

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 002 - Lower Limit Exceeded

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)

P2196 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Podczas logowania dochodził jeszcze ten w okolicy 4200-4400rpm:

000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached

P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Podczas logowania zasłona czarnego dymu, przy normalnej jeździe gdzieś czasem przykopci.

Jakby dostawał za mało powietrza i na zimnym potrafił też trochę szarpnąć przy przyspieszaniu - no i nie ma "ducha"

Lambda pewnie dostaje taka dawkę "sadzy", że pewnie dlatego pojawia się jej błąd,

błąd doładowania pojawił się tylko przy logowaniu.

Niestety VCDS chyba w logach dynamicznych nie dodaje ciśnienia otoczenia :(

Jakieś sugestie, czy szukać przepływki, czy może czujnik ciśnienie doładowani i/lub coś z katalizatorem i zapchanym wydechem a może nieszczelność dolotu ?

Bo opisy jakie znajduję to często dotyczą R4 TDI i nie wiem czy są podobne w V6 TDI.

Statyczne:

Log (21 - 001)

Log (4 - 003)

Log (19 - 004)

Log (12 - 013)

Log (14 - 014)

Log (6 - 007)

Log (3 - 022)

Log (16 - 034)

Log (17 - 036)

Log (7 - 037)

Log (13 - 102)

Log (24 - 104)

BS:

Log (10 - 003BS)

Log (5 - 033BS)

Log (9 - 044BS)

Log (18 - 055BS)

Dynamiczne:

Log (0 - 001)

Log (2 - 003)

Log (1 - 004)

Log (8 - 008)

Log (20 - 010)

Log (22 - 011)

---------- Post dopisany at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany at 09:22 ----------

Dołożyłem log dynamiczny log po dodaniu 989 (takie było zmierzone ciśnienie atm)

TO jest Excel ... (SAVE AS) http://elget.pl/web_images/audi/logs/LOG-01-011d_989bar-xxx-xxx.xlsx

I wykres w obrazu: http://elget.pl/web_images/audi/logs/dyn11_wykres.gif

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:42 ----------

a i czy ktoś mógłby się podzielić podobną literaturą do tej ale do 3.0 TDI BKN

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

?

---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

Właśnie sprawdziłem, nie jest to przepływomierz ... sprawdziłem mój w innym aucie - hula aż miło :)

Jutro od rana sprawdzanie coollerów i połączeń gumowych ...

Opublikowano

Postawilem diagnoze na innym forum wiec tylko skopiuje dla potomnych

"Jest dziura w dolocie... zacznij sprawdzanie od tego... rury/połaczenia etc etc"

Mowilem ze grzebanie przy LMM to strata czasu.

Opublikowano
Postawilem diagnoze na innym forum wiec tylko skopiuje dla potomnych

"Jest dziura w dolocie... zacznij sprawdzanie od tego... rury/połaczenia etc etc"

Mowilem ze grzebanie przy LMM to strata czasu.

wiem, wiem ;) , ale nic nie kosztowalo, a kumpla odwiedziłem i okazało się, że ma za mało płynu wspomagania, pełno śmieci w filtrze powietrza

i strasznie "zasadzone" wszystko wokół EGR w ASB

tak jakby mu tam wybuchały spaliny .. wszytstko pokryte sadzą w promieniu 10-15cm

Opublikowano

jest dziurka/nieszczelnosc ... przemik dobrze prawi ...

Opublikowano
jest dziurka/nieszczelnosc ... przemik dobrze prawi ...
już nie ma :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...