mycha1236 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam odczułem ostatnio spadek mocy auto nie ma kopa takiego jak powinno jeździ się prawie jak wolnossącym nie czuć tej pracy turbiny , logi były robione na przyciętym egr auto po 3 sek nie reagowało na gaz po czym odzyskiwało moc i dalej szlo normalnie , czy da sie tu cos wywnioskować ? przepływomierz , nieszczelność turbo ? ostatnio słyszę lekki gwizd turbiny wcześniej go nie słyszałem , sprawdzałem wirnik nie ma luzów. Wydaje mi sie ze wszystko jest następstwem wymiany rozrzadu . Proszę o pomoc Logi statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 013) Log (3 - 007) Log (4 - 001) Log (5 - 018) Log (6 - 003) Log (7 - 023) Bs: Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 001) Log (3 - 010) Log (4 - 011) Log (5 - 004) ---------- Post dopisany 01-07-2013 at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2013 at 23:51 ---------- Podpowie ktoś co robić ?
przemik Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Jak dla mnie ta fura ciagnie jak przeciąg. Pompki - na 1 i 4 cylindrze... minimalnie słabsze.
mycha1236 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 to może się przyzwyczaiłem do mocy a te przeskoki kata synchronizacji przy przyspieszaniu od 0.0 do 2.8 ?
mycha1236 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Czyli to normalne ze w AWX nie odczuje przysłowiowego " wgniatania w fotel" miałem kiedyś okazje pojeździć golfem V z silnikiem 2.0 BKD 140km tam przyspieszenie było odczuwalne
przemik Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 BKD to inny silnik i ma zupelnie inaczej poprowadzoną mape paliwa, a druga sprawa nie porównujmy Goferka z BKD do A4 z AWX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się