macisz12 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 no i jak tam Ks1adz namierzyles to mocowanie. Jestem ciekaw czy coś sie poprawi po wymianie. Swoja droga ktoś miał talent do psucia. Może auto bylo u kowala a nie u mechanika.
szeryf Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Koledzy, jak VAG pokazuje -0,5 na rozgrzanym silniku, to czy to może być powodem tego, że silnikiem trochę telepie na wolnych obrotach? Czy to za mała różnica żeby miało na to wpływ?Pozdrawiam jak troszke telepie to standard w 2,0.Trza sie przyzwyczaic no chyba ze masz uwalone pd-ki. no troszkę telepie, i trochę przy rozruchu. 3 pompki mają bipy po -60, ale od roku nic się nie pogarsza
macisz12 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 u mnie też troszkę telepie a pompki mam zdrowe i wywalilem wałki. chyba tttm
SotoM Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Ks1adz- koło(piasta) wałka rozrządy wydechowego (lewego) 03G 109 240 jest tylko 1 numer 1 rodzaj. ładnie becło i miałes pływajacy rozrzad...
Ksiadz Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Hej! Dzięks. Założyłem dzisiaj. Nie mam pojęcia jak to wogóle mogło się stać. Ale zgaduję, że może autko miało zerwany, uszkodzony rozrząd i po naprawie, ale tego się ktoś niedopatrzył?? No bo jak takie koło mogło sobie pęknąć? To musiała być ogromna siła. Samo kółko w tym jest jedno, ale przecież w każdym 2.0 tdi jest takie co spełnia to samo zadanie i różni się tylko kształtem chyba? Nagrałem filmik jak teraz odpala, ale nie wrzuciłem na neta, jutro to zrobię z rana, to popatrzcie proszę i oceńcie. Wydaje mi się że jest znacznie lepiej, ale jednak nie tak jakbym chciał. Ale to może ja się czepiam a BLB ma tak pracować? Mam natomiast pytanie, proszę o jasną odpowiedź jeśli to możliwe. Jeśli pompowtryskiwacze, sprawdzone na VAGu pokazują, że wszystko jest w normie, oczywiście podczas pracy, to jest jednak możliwość że któryś (któreś) nawala podczas samego odpalania auta?? Mam na myśli czy może nadal nawalać podczas samego odpalania auta a już przy pracy działać jak należy? I czy jest jakaś opcja, prócz wymiany na nowe, by to sprawdzić? Pozdrawiam!
SotoM Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 na komputerze moga byc sprawne lecz mechanicznie/fizycznie moga byc złe.najszybsza opcja podłożenie drugich w celu sprawedzenia. najczesciej wymienia sie wtrysk ten który najdalej obiega od normy... robisz test i jesli dalej jest źle podkładasz kolejny... czyba ze odrazu wszystkie 4szt zapakowac i testowac...
Wihajster Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Hej!No bo jak takie koło mogło sobie pęknąć? To musiała być ogromna siła. moze był dzwon z przodu?? Mam natomiast pytanie, proszę o jasną odpowiedź jeśli to możliwe. Jeśli pompowtryskiwacze, sprawdzone na VAGu pokazują, że wszystko jest w normie, oczywiście podczas pracy, to jest jednak możliwość że któryś (któreś) nawala podczas samego odpalania auta?? Mam na myśli czy może nadal nawalać podczas samego odpalania auta a już przy pracy działać jak należy? I czy jest jakaś opcja, prócz wymiany na nowe, by to sprawdzić? Pozdrawiam! zaloguj podczas odpalania.
Ksiadz Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Doberek! I tak dzisiaj wyglądało odpalanie: 1. 2. Co Panowie na to? Dodam, że autko na nadupcone 150 tyś mil. I widać coś było z nim nie halo, skoro takie numery wyszły. Ale podczas jazdy, na moje oko (a jeżdżę swoją eSą) to autko ładnie jeździ, przyśpiesza, itd. Może jeszcze jakieś logi zrobić, coś sprawdzić? Czy tak BLB po prostu ma działać? Dziękuję i pozdrawiam!
Wihajster Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 jest w miare ok.Rozumiem,że to zimny silnik??
macisz12 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Możesz zalogować go na odpalaniu, może coś wyjdzie. Te filmy z odpalania były robione po dłuższym postoju, czy na ciepłym? Bo mam wrażenie, że na pierwszym filmiku trochę dłużej musiałeś pokręcić w stosunku do drugiego, chyba że mi się wydaje. Ale widać że poprawa jest.
Ksiadz Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Wszystko na zimnym, z rana... Znaczy mojego rana ;-P Mnie się wydaje że jest znacząca różnica, choć nie odpala od klucza, tylko chwilę zakręci. Ale może to normalne. Mogę zapiąć VAGa by na odpaleniu sprawdzić. Ktorą to grupę logowac, 004?
Ksiadz Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 No to jadę pod chatę i sprawdzę. Ale to będzie tak średnio ciepły silnik ;-)
macisz12 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Możesz zrobić jeszcze z rana, tak po dłuższym postoju.
Ksiadz Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Panowie, jutro rano wrzucę wszystko, bo dzisiaj już jestem lekko zmęczony. Ale różnica jest ;-) ---------- Post dopisany 26-07-2013 at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 21:45 ---------- Doberek! Odpalanie wygląda tak: Logi: Grupy: 004,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,023,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM To na zimnym przy odpalaniu. Proszę nie zwracać uwagi na kąt zapłon, bo jest poprawiony już na zero. Chodzi mi już tylko o same wtryski Filmik pokazuje jak autko odpala z rana, ogólnie na zimnym. Po nagrzaniu, zajmuje mu to jakieś 1,5-2 sekundy dłużej.
rakud29 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 kolego nie szukaj dziury w calym auto ladnie pali a jak jest cieple ma duzej krecic taki jest program wiec nie szukaj
SotoM Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 elegancko pali...nie szukaj juz mózgu w...
macisz12 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 U mnie czy zimny czy ciepły to odpala tak ( o tej porze roku oczywiście) https://www.youtube.com/watch?v=AmVp-qx06xk&feature=youtube_gdata_player Możesz sobie porównać. Kolega pisze ze przy ciepłym musi kręcić ok 2sek dłużej. Nie wiem czy to normalne bo u mnie taki efekt nie występuje.
Wihajster Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 wiec albo nie masz BLB albo ktos juz grzebał w mapie silnika
macisz12 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Program był robiony, ale czy coś było modzone z tym odpalaniem to nie wiem. Trzeba by bylo wgrac serię i porównać. A mój motor to BNA bliźniaczy BLB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się