Andrzej073 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam i prosze o pomoc .Myśle ze wasze wypowiedzi na ten temat pomogą nie tylko mi ,lecz wszystkim kturzy mają problem ze zle odpowietrzonym układem .Jak sobie z tym problemem poradzić ,czy konieczny jest serwis.Z góru dzięki wszystkim za wyczerpujące wypowiedzi
przemik Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Powinno pomoc: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013
Musashi Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 mamy swoje http://www.a4-klub.pl/smf/b6_ake_duzy_przeglad_silnika_we_wlasnym_garazu_wymiana_filtrow_i_oleju-t23563.0.html;msg277561#msg277561
Andrzej073 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 piękne i profesjonalne opisy serdeczne dzięki ,myślę ze nie tylko ja skorzystam z tej lekcji.Pozdrawiam wszystkich i dzięki.A..[br]Dopisany: 22 Lipiec 2008, 21:04 _________________________________________________A co możecie powiedzieć na temat filtru paliwa . i zamocowanego na nim czarnego plastiku łączącego węze powrotu ,Mi się wydaje ze właśnie tamtędy ciągnie mi powietrze ,bo po wymianie filtra paliwa pojawił się ten problem . PYTANIE, czy ten plastikowy zawór czy co to jest wymienia się razem z filtrem , jak poradzić sobie z tym powietrzem . Dzięki za podpowiedzi
Piotruś Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Andrzej - pytasz o tzw. zawór podgrzewacza. W mom odczuciu to jeden z większych bubli, jaki zastosowano w naszych V6 ... (pod względem kostrukcyjnym). Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że faktycznie w tym miejscu zasysa Ci powietrze. Cały bajzel wynika z faktu, że jakiś czas temu zmieniła się "głębokość wypustu ustalającego" w osadzeniu zawora, na co większość firm produkujących zamienniki filtrów ... nawet nie zareagowała ... . Zwróć uwagę, że kupując filtr paliwa w ASO - do dzisiaj jest rozgraniczenie pomiędzy starszymi modelami (AFB, AKN ... etc.), a nowszymi (np. BDG/BDH) . Ponadto "zawór podgrzewacza" jest tak ciasno pasowany na oringach filtra, że kilkakrotna wymiana prowadzi do rozkalibrowania w tym miejscu, w którym zawór powinien najdokładniej przylegać do uszczelnień ... . Często można spotkać i takie przypadki, że zawór nosi ... ślady młotka ... po nieudolnej próbie spasowania "nowego typu" filtra ze "starym typem" zaworka ... . Reasumując - najbezpieczniej jest kupować nowy filtr paliwa w ASO (pomimo tego, że aktualnie oferują produkowane w Chinach UFI), lub w ostateczności Knechta lub Mann'a - ale tutaj już mogą się pojawić problemy z dopasowaniem ... . Jeżeli zauważyłeś jakiekolwiek uszkodzenia na zaworze lub sprawia on wrażenie "nie całkiem osadzonego" w filtrze - pozostaje wymiana na nowy. W przeciwnym razie nie pozbędziesz się powietrza z układu zasilania ... . Warto również wspomnieć o tym, że w starszych samochodach - opaski zaciskowe na przewodach paliwowych przy wwym. zaworze - zwyczajnie tracą sprężystość, a przez to i wysoce pożądaną szczelność. W takim przypadku doraźnie pomaga "rozsunięcie" przewodów "do punktu oporu" - ale jest to ostatni dzwonek do wymiany opasek na nowe ... .
Andrzej073 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Serdeczne dzięki, zrobiłem małe poprawki z tym zaworem i z opaskami zaciskowymi na węzach,powietrze nie pojawia się tak jak wcześniej,teraz przy obrotach2500 czasami poleci jeden pęcheżyk ,myślę że to nie spowoduje awari pompy .Jest jeszcze jeden problem ,po regeneracji pompy pojawił się problem z odpalaniem zimnego silnika ,nie pali od strzału tak jak dawniej, myslałem ze to wina powietrza w układzie paliw.. problem z powietrzem jest rozwiązany a Audica dalej nie pali od kopa tylko jakby się przy kręceniu silnik rozpędzał, ale tylko przy zimnym silniku ciepły pali spoko.Z góry dzięki za pomoc
Piotruś Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Andzej - jesteś pewny prawidłowo ustawionego kąta wtrysku (wiem, że to elementarz ale problem "zimnego rozruchu" od czegoś musi pochodzić ...) ??? Pozdrówka. Piotr
Andrzej073 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Nie jestem pewny. Mechanik mówił że się na tym zna,czy myślicie że powinienem pojechać do audi i to sprawdzić,bo zastanawiające jest to ze teraz tak kiepsko pali i kopci przy większym przyspieszaniu, schociarz wina kopcenia moze być inna,lecz wcześniej palił od kopa nawet w największe mrozy i nigdy nawet dymka nie puścił,niewiem co mam zrobić,[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 02:17 _________________________________________________witam faktyczna przyczyna była w ustawieniu kąta wtrysku po prawidłowym ustawieniu wszystko jest ok dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam ,teraz fura gada jak trzeba,..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się