Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Koncepcja na dłubnięcie parcha


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie dość nietypowe pytanie - czy ktoś montował intercooler od B6 AWX (wymiary rdzenia 220x215x62 mm) do B5 FL (oryginalny IC ma rdzeń 240x175x62 mm)?

Na moje oko powinno to pasować szczególnie, że B6 1.8 T ma IC o rdzeniu 240x175x67 mm.

kiedys nad tym myslalem ale odpuscilem .. mija sie to z celem ...

problemem w moim jak i Twoim przypadku nie jest IC tylko ograniczony doplyw powietrza do niego ... [halogen,waska kierownica powietrza] ...

taka zmiana moim zdaniem nic nie da ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dziś nadkole od S4 B5 i tak sobie myslę, że to tylko półśrodek. Średnio mi się chce pakować w robienie FMIC, więc zastanawia mnie na ile można podnieść skuteczność SMIC.

Chyba, że wnerwie się, nadkole odsprzedam i zrobię prawdziwego "centralniaka" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynie zmieniasz, jakis inne mody, a fmica Ci sie nie chce zrobić, spoko :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dziś nadkole od S4 B5 i tak sobie myslę, że to tylko półśrodek. Średnio mi się chce pakować w robienie FMIC, więc zastanawia mnie na ile można podnieść skuteczność SMIC.

Chyba, że wnerwie się, nadkole odsprzedam i zrobię prawdziwego "centralniaka" ;)

nadkole dobra sprawa ale do modow polegajacych na zrobieniu softu... :wink4:

wieksze modyfikacje ... [a do takich zalicza sie Twoj plan] wymagaja juz dobrze schlodzonego powietrza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przekonaliście mnie do FMIC ;)

Ktoś potrzebuje nowe nadkole z kratką? :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej fmica :) załóż sobie cooler od awx..do 170 kucy spokojnie starczy..kichol tak sobie zrobił i jest git.. koszt 250zł nowy cooler + rureczki..i jedziesz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej fmica :) załóż sobie cooler od awx..do 170 kucy spokojnie starczy..kichol tak sobie zrobił i jest git.. koszt 250zł nowy cooler + rureczki..i jedziesz..

a jakie ma temp w dolocie ... ?

p.s dolozy 250 zł i bedzie ladny FMIC z zapasem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za ile? :P

Panowie nadkole sprzedane. Kolega M@rcus je zamówił.

Ja kupiłem dziś fajne IC z zamiarem montażu w padlince. Pójdzie albo jako fabryczne albo po przespawaniu boczków na alu:

http://www.allegro.pl/item404533820_chlodnica_intercooler_fiat_bravo_ii_mjet_rybnik.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jaro4444 jesli planujesz tylko 170KM to poco sie ladujesz w takie koszta . Ja robilem SWAPa z 1Z na AWX mam program na 170KM i jest ok. Koledzy dobrze ci radza zaloz turbinke od AWX pompki i pokombinuj z fmic i bedzie git :> zycze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem SWAPa z 1Z na AWX mam program na 170KM i jest ok. Koledzy dobrze ci radza zaloz turbinke od AWX pompki i pokombinuj z fmic i bedzie git :> zycze powodzenia

Widzisz Kolego:

- po pierwsze skrzynia 6 zawsze mile widziana w trasie jest,

- dół silnika ASZ/AWX/ARL/ .... jest znacznie mocniejszy jak VP i AJM (szczególnie układ korbowo-tłokowy)

- grubsze doloty, kolektor, ... pozwolą napełnić sprawniej motor przy mniejszym ciśnieniu na turbinie,

- głowica AJM nie jest wzorem myśli technicznej (szczególnie pierwsze egzemplarze),

- chłodnica oleju od AWX i podobnych pozwala utrzymać temp. oleum średnio ok -10 względem seryjnej w AJM,

- FMIC (postanowione, że będzie robiony) powoli uzyskać dużo chłodnego luftu.

Więc jeśli bedę miał osiągnięte ok 165-170 KM to będzie to spokojny program bez napinania się i służący długie lata.

P.S. Sam posiadam Leona 1 1,9 TDI na pompie, silnik ALH (wyjściowo 90 KM), który ma ok 185 KM i jeżdze na takim modzie już dłuższy czas :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Sam posiadam Leona 1 1,9 TDI na pompie, silnik ALH (wyjściowo 90 KM), który ma ok 185 KM i jeżdze na takim modzie już dłuższy czas :wink4:

takie male OT ...

opisz mody tego Leo ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz mody tego Leo ...

turbo ARl,

pompa 11,

wtryski 230,

FMIC,

kolektor ASZ,

wywalony kat,

tłumik końcowy ASZ

skrzynia 6 + sprzegło 240 mm,

układ hamulcowy 312 mm przód + 256 wentylowany tył (z Octavii RS),

zawias z Leona ARL (150 KM),

chłodnica oleju AWX,

na koniec najważniesze chyba - program by Rogal :notworthy:

Ostatnio dolot do turba od ASZ/ARL (góra filtra powietrza, przepływka 80 mm, rura dolotowa o dużym przekroju) ale jeszcze nie dostrojone w programie pod nową przepływkę.

Tu masz więcej:

http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=9458

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111458&postdays=0&postorder=asc&highlight=leonie&start=15[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 19:24 _________________________________________________http://img151.imageshack.us/img151/961/dscn1359uy6.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/1807/dscn1366yh4.jpg

http://img365.imageshack.us/img365/7681/dscn1365jt1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz mody tego Leo ...

turbo ARl,

pompa 11,

wtryski 230,

FMIC,

kolektor ASZ,

wywalony kat,

tłumik końcowy ASZ

skrzynia 6 + sprzegło 240 mm,

układ hamulcowy 312 mm przód + 256 wentylowany tył (z Octavii RS),

zawias z Leona ARL (150 KM),

chłodnica oleju AWX,

na koniec najważniesze chyba - program by Robal :notworthy:

Ostatnio dolot do turba od ASZ/ARL (góra filtra powietrza, przepływka 80 mm, rura dolotowa o dużym przekroju) ale jeszcze nie dostrojone w programie pod nową przepływkę.

Tu masz więcej:

http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=9458

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111458&postdays=0&postorder=asc&highlight=leonie&start=15[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 19:24 _________________________________________________http://img151.imageshack.us/img151/961/dscn1359uy6.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/1807/dscn1366yh4.jpg

http://img365.imageshack.us/img365/7681/dscn1365jt1.jpg

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

super ... starsznie mi sie podoba to co zrobiles ,przemyslane z glowa i doinwestowane jak nalezy ... jeszcze raz gratki ...

p.s teraz widze ze nie uznajesz polsrodkow i jak ma byc mod to pelna parą ... czekam na wyniki z dlubania A4-ki ...

p.s 2 ... niestety na leonclub trzeba sie zalogowac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s 2 ... niestety na leonclub trzeba sie zalogowac ...

Tu powinno być łatwiej:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=12537&postdays=0&postorder=asc&start=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z 90 zrobiłeś na 180 to 115 musisz rezać do minimum 200..dasz rade :kox: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz widze ze nie uznajesz polsrodkow i jak ma byc mod to pelna parą ... czekam na wyniki z dlubania A4-ki ...

Widzisz to A4 to wlasność mojego brata a ja dostałem od niego zlecenie na dłubniecie parcha :kox:

Posiadałem w zapasach grażowych motor ASZ z 2005 po 60 kkm (chciałem do siebie wziąść z niego dół) ale oddam go bratu w calości. Do tego jak wwspomniałem pojdzie skrzynia 6, turbo, doloty, kolektory, ... z AWX + FMIC.

Mod ma być taki by wóz był bezawaryjny i w pełni użytkowy bo samochodem w 60% jeździ kobieta.

Ja gdybym robił dla siebie dałbym GT20 na grubym wałku + AL-ki :evil:

Adamooo Twoje B6 nie leciało dziś przez Płońsk ok 15-16? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ma być taki by wóz był bezawaryjny i w pełni użytkowy bo samochodem w 60% jeździ kobieta.

:polew::good:

Ja gdybym robił dla siebie dałbym GT20 na grubym wałku + AL-ki :evil:

przedstaw koncepcje bratu .. moze sie skusi ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ma być taki by wóz był bezawaryjny i w pełni użytkowy bo samochodem w 60% jeździ kobieta.

:polew::good:

Spanky w poprzednim wozem się udało :decayed:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=11894&highlight=passat

Ze starego parcha zrobiliśmy sprawny wóz, teraz dogina nim mój ojczulek (30 lat kierowca zawodowy) i z zadowoleniem stwierdził: "Jak wcisnę gaz to się nie zastanawia" :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky w poprzednim wozem się udało :decayed:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=11894&highlight=passat

Ze starego parcha zrobiliśmy sprawny wóz, teraz dogina nim mój ojczulek (30 lat kierowca zawodowy) i z zadowoleniem stwierdził: "Jak wcisnę gaz to się nie zastanawia" :polew:

dziwne te Wasze fora :confused4:... na leonie jak i okcie trzeba byc zalogowanym zeby cos poczytac ... szkoda ... moze napisz w skrocie co to za pasek ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...