majuDJ Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zaobserwowałem u siebie wyciek płynu chłodzącego jakieś 400ml ns 500km. Z braku czasu na naprawę sięgnąłem po uszczelniacz do chłodnic Prestone.Wszystko zrobiłem według instrukcji z pudełka, no poza tym, że chciałem czekać aż się silnik nagrzeje na biegu jałowym tylko pojechałem 4km. Po wszystkim jeszcze silnik pochodził na wolnych obrotach z 10minut. Patrzyłem pod maską płyn ładnie się wymieszał i miał jednolity kolor płynu G12. Ale moja radość nie trwała długo , przejechałem jakieś 200km i zaglądam pod maskę, a zbiorniczek zapchany pianką o konsystencji bitej śmietany, że nie sposób odczytać poziomu płynu. Czy w takim razie płyn uciekła zbiorniczkiem że tu się skupił w tym miejscu uszczelniacz, jak jeszcze dzień wcześniej zbiorniczek był czysty? Jak zrobić płukankę całego układu chłodzenia i czym to zrobić? Skusiłem się na ten Prestone uszczelniacz bo kiedyś mi pomógł w Audi A4 B5 1.9TDI AHU, a teraz tylko zrobiłem sobie bajzlu.
rafal9119 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 o a co ty myslałes ze uszczelnisz układ??
sokal Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak działają te całe "uszczelniacze", sam się kiedyś niestety przekonałem na własnej skórze, magiczny dodatek skończył się 13 godzinami spędzonymi przy wymianie nagrzewnicy w Megané
sony_dark Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ja też planowałem wlać to gówno ale się opamiętałem(rozszczelniona chłodnica wody). Lepiej znaleźć wyciek niż potem ładować nie wiadomo ile kasy.
sokal Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 I uwierz że zrzucenie całego przodu auta i wymiana chłodnicy jest o wiele mniej czasochłonna niż późniejsze próby czyszczenia całego układu z takiego gówna...
majuDJ Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 To czym płukać, kranówką, demineralizowaną, czy kilka razy woda a później jakimś specjalnym specyfikiem do płukania układu?
OLIVER Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ja bym najpierw przepłukał układ wodą przez podpięcie węża .silnik .chłodnicę . nagrzewnice .potem nalać wody i pojeździć trochę by jeszcze przepłukał sie układ pod wpływem obiegu . nastepnie jek wszysko już będzie ładnie .czyste .mozna jeszcze zalać wodą destylowaną i jecze pojeździć a na końcu nowy płyn i powinno być cacy...ale oczywiscie usunąć ten wyciek który jest ...... Zobaczymy co inni na to ......
sokal Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po kranówce bardzo szybko pojawi się rdzawy nalot, nie polecam. Woda demineralizowana 5l kosztuje raptem kilka PLN. Co jakiejś chemii do płukania to nie wiem.
OLIVER Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po kranówce bardzo szybko pojawi się rdzawy nalot, nie polecam A po wodzie destylowanej nie będzie tego? przecież nie kazałem mu jeździć kilka dni na wodzie by srodek pokrył sie rdzą ....tylko na czas płukanie i spuszczać wszystko i zalewać G12 by nie doprowadzić do rdzy.
vauxhall95 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Litr octu i reszta wody przejedz 100km i spuść.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się