stykowski Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Hej. W środę wywaliło mi CHECK ENGINE. Zauważyłem że zostawiam za sobą sporą chmurkę czarnego koloru. Samochód niby jeździ, ale czuć że stał się trochę wołowaty szczególnie w niskim przedziale obrotów. Czasem potrafi trochę poszarpywać przy ruszaniu, szczególnie na zimnym silniku, ale głównie jest tak, że podczas jednostajnej jazdy w przedziale obrotów 1500-2000 czuć chwilowe spadki mocy, tak jakby coś się dławiło. W momencie takiego dławienia widać, że samochód mocniej dymi. Nie mam VAGa ani dostępu do niego, chciałbym nabyć na allegro zestaw kabel z płytką ale nie wiem który, więc może ktoś mógłby mi doradzić, który pasowałby do mojego auta. Może jest ktoś z Ursynowa albo Bemowa kto mógłby mi pomóc zdiagnozować problem? Do tego niestety samochód zaczął dużo palić. Sprawdziłem olej, raczej nie ubywa. Korek oleju czysty więc to nie uszczelka. Zauważyłem że mam upaprany olejem jakiś zawór w górnym lewym rogu górnej osłony silnika, ale on był brudny już jak kupowałem samochód, czyli jakieś 30k km temu. Może znacie podobne przypadki i wiecie w czym może tkwić problem?
tomyx1307 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Sprawdź szczelność układu dolotowego,odepnij przepływomierz i zobacz jak samochód będzie jechał. Ten zawór to EGR, standardowo cieknie z niego-poszukaj, było o tym dużo.
Nelson Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 A więc j.w. Dodatkowo wypruj kata:wink:
stykowski Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Hmmm... Odepnij przepływomierz... Fajnie żebym ja wiedział gdzie tego szukać Jak miałem SKODĘ 120L to wiedziałem co gdzie i jak ale od 10 lat jeżdżę samochodami, które raczej nie wymagały mojej interwencji A ma ktoś w Wawce VAG żeby podjechać?
tomyx1307 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przy obudowie filtra powietrza zobaczysz wtyczkę,którą trzeba wypiąć.
mycha1236 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Proszę bardzo : ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- Co do zacinającego się Egr to główny objaw auto wogole nie idzie do 2000 obr/min
stykowski Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Diagnostyka komputerowa wykazała konieczność wymiany przepływomierza. Dzięki za pomoc. Mieliście rację
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się