Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czy na zdjęciu jest wąż od wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem , cieknie mi wąż od wspomagania ,(nowy w serwisie 674pln :kox: ) mam do kupienia ten na zdjęciu ale nie wiem czy to jest od tego modelu , gośc mnie zapewnia ze tak , a nie mam w tej chwili swojego auta zeby połozyc sie pod spód i sprawdzic , bede miał dopiero w piątek. Pomoze mi ktos ??? Moze ktos wie jak wygląda i mi podpowie czy to ten czy nie.

imgp2852ns3.jpg

imgp2853ez7.jpg

imgp2854nr1.jpg

Opublikowano

Ostatnio kupowałem wąż do wspomagania :angry:... Łączący pompe z maglem do 1.8T AWT, I Szczerze powiem że wyglądał całkiem inaczej.. Nie było tam chłodnicy płynu.. Może w 1.8 jest inaczej :)..

Opublikowano

Co jest z tymi wężami????? :wallbash: Mi w AFNie też puszcza ten między pompą a maglownicą. Chyba się przetarł na tym uchu podtrzymującym z drutu. Są jakieś zamienniki i na jaki koszt się szykować????? :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Opublikowano

pisałem ci na PW , zamienników nie ma przynajmniej do ADR , koszt w serwisie 650 pln . zostaja szroty

Opublikowano

pisałem ci na PW , zamienników nie ma przynajmniej do ADR , koszt w serwisie 650 pln . zostaja szroty

Do AWT tez nie ma ;(... A koszt w ASO podobny :no:.. Mnie na szrocie kosztował 100 plnów :kwasny:..

Opublikowano

A ja dziś podzwonie do kolesia co robi w serwisie autoruzowanym to mi wszystko powie. W Rzeszowie i Tyczynie są tecu kolesie co mają spawarki, giętarki i zagniatarki i podobno każdy wąż potrafią podrobić tylko jest jeden dylemat- ktoś tu pisał że w ori wężu są jakieś zaworki- TO PRAWDA??? :blink: Ja mam AFNa i wąż bez chłodniczki. Jeśli zaworki są to z podrabiania nici! :shocked:

Opublikowano

A ja dziś podzwonie do kolesia co robi w serwisie autoruzowanym to mi wszystko powie. W Rzeszowie i Tyczynie są tecu kolesie co mają spawarki, giętarki i zagniatarki i podobno każdy wąż potrafią podrobić tylko jest jeden dylemat- ktoś tu pisał że w ori wężu są jakieś zaworki- TO PRAWDA??? :blink: Ja mam AFNa i wąż bez chłodniczki. Jeśli zaworki są to z podrabiania nici! :shocked:

Z trego co słyszałem , powtarzam , "słyszałem" , to są tam jakies zaworki regulujace cisnienie , nie wiem czy to prawda.

Opublikowano

Witam

Próbowałem zrobić taki wąż, tzn końcówki od starego a nowy przewod. Niestety nie działał, tzn na wolnych nie było wspomagania, dopiero przy około 2000 obrotów.

Opublikowano

I o taką odpowiedź mi chodziło gjwp :tongue4:!!! Mam kolesi co pracują w autoryzowany więc z nimi trzeba pogadać i zakupić nowy wąż. Starej używki z demontażu nie kupuje bo nie będe robił szrota z mojej A4. :gwizdanie: A co do ceny to dzwoniłem do nich i z głowy powiedział mi że nowy wąż to koszt ok. 300-350zł. - przypominam że w AFN nie mam węża z chłodniczką. :kox:

Opublikowano

645 zł. + olej 1litr i będzie po problemie :shocked:

Opublikowano

mam teraz ten sam problem głupek jestem i stwierdziłem że nie kupię używanego badziewia i sobie dorobiłem :wallbash:

w wężu faktycznie jest zaworek tylko,że w firmie Madejski z Krakowa mi powiedzieli że właściwie to sie nic nie stanie jak go nie będzie, może pobuczeć przy maksymalnym skręcie, no i mi dali prosty przewód

Efekt - płyn pod wpływem ciśnienia się cofa, pompa wyje jak szalona bo nie ma odpowiedniego smarowania, no i jestem 150zł w plecy i musze szukać nowego przewodu :kox:

I lepiej jest chyba wziąć używany za kasę którą zaoszczędze moge kupić mojej ślicznotce cos fajnego

Opublikowano

645 zł. + olej 1litr i będzie po problemie :shocked:

Ja na szrocie z rozbitka dałem 120 pln i hula , jak ci nie szkoda kasy to kupuj nowy.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 09:08_________________________________________________Tylko nie bierzcie z anglików bo sa o wiele dłuższe gdyż kolumna jest z drugiej strony

Opublikowano

Panowie ja dorabiam takie węże i koszt jak dla klubowiczów to 80zł Wiele firm dorabiajacych węże nie zabardzo wiedzą o co chodzi z tymi zaworkami a w wężu od wspomagania jest kryza i dławik i one muszą być w tym samym miejscu co w orginalnym wężu! Panowie z Krakowa chyba tego nie wiedzieli i nie dość, że kasują drogo to jeszcze pompe ten wąż rozwala, bo ten zaworek jest po to żeby redukować ciśnienie, jak odpalamy samochód i są skręcone koła to idze duże ciśnienie na pompe i bez tego zaworka poprostu rozwala nam pompe. W razie jakis pytań prosze dzwonić 519178578 gg 7843267

Opublikowano

Panowie ja dorabiam takie węże i koszt jak dla klubowiczów to 80zł Wiele firm dorabiajacych węże nie zabardzo wiedzą o co chodzi z tymi zaworkami a w wężu od wspomagania jest kryza i dławik i one muszą być w tym samym miejscu co w orginalnym wężu! Panowie z Krakowa chyba tego nie wiedzieli i nie dość, że kasują drogo to jeszcze pompe ten wąż rozwala, bo ten zaworek jest po to żeby redukować ciśnienie, jak odpalamy samochód i są skręcone koła to idze duże ciśnienie na pompe i bez tego zaworka poprostu rozwala nam pompe. W razie jakis pytań prosze dzwonić 519178578 gg 7843267

a skąd bierzesz ta kryze i dławik ??? ze starego węża ???

Opublikowano

To ciekawa opcja , mogłeś wczesniej sie ogłosic :bicz3: ja przez mój wąż straciłem kupe nerwów + 10l płynu do wspomagania, o jeżdzeniu i szukaniu weza nie wspomne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...