Frodus Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam Panowie. Wiem, że temat był wałkowany setki razy, ale nic nie mogłem dopasować pod siebie. Mój problem polega na tym że co jakiś czas zaczyna migać mi kontrolka od świec żarowych (nie ma reguły czy silnik jest ciepły czy zimny, czy jadę wolno czy szybko) i wtedy też w zakresie 2000-2500 obr/min odczuwam szarpanie (raz słabe a raz całkiem mocne, tak jakbym na przemian naciskał gaz i hamulec). Mechanik mówił że sprawdzał świece żarowe - są ok. Sprawdził EGR - czysty Problemów z światłem stop - nie mam Po wizycie i przebadaniu go komputerem diagnostycznym (oczywiście diagnosta przejechał ze mną kilka km), pojawiły się 2 błędy, które zdiagnozowane były jako problemy z pompowtryskiwaczami na 2 i na 3 garze. Ale kilka rzeczy mi się nie zgadza, przecież gdybym miał walnięte pompowtryski, nie bujnąłbym się autem 200km/h. Nie wiem co to może być. Czy możliwe, że mam gdzieś przetarte przewody i gdy się gdzieś zwierają to pojawia się ta kontrolka? Dodam jeszcze,że gdy kontrolka zaczyna migać i czuć szarpanie, to gdy wyłączę silnik i włączę ponownie - kontrolka już nie miga i można dalej śmigać jak gdyby nigdy nic.
jaro1768 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Turbo masz ok? U mnie ta kontrolka migała bo łopatki były zapieczone i czasami samochód wchodził w tryb awaryjny. Pomogła regeneracja, nie czyściłem gdyż robiłem chipa i wolałem turbawkę zrobić na tip top przy okazji i nie zaglądać do niej znowu za jakiś czas.
Frodus Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Mam tak że jak na niskim biegu (albo na luzie) mu przycisne w okolice 3000 obrotów to taki gwizd słychać - inny niż dźwięk turbiny. Podejrzenie jest takie że może gdzieś na wężu jest małe pęknięcie. Na jednej diagnozie (takiej ogólnej), przy pomiarze ciśnienia wskazało różnicę pomiędzy tym co komputer chce dostać a tym co dostaje, zaś na drugiej diagnozie, takiej bardziej szczegółowej ciśnienie było wręcz perfekcyjne. Kilka dni temu, po przejechaniu kilku km, również wszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu na miejsce, wyłączeniu silnika na kilka minut i ponownym odpaleniu, trybu awaryjnego już nie było.
Biszczan Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Powinieneś podpiąć kompa i zrobić logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b7-interfejsy-diagnostyki-aut-szyna-can-np-audi-b7-b8-86717/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Frodus Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Po dokładnej diagnozie: 1. migająca kontrolka świec - usterka 3 pompowtrysku (zacinjący się elektrozawór), teraz juz wiem dlaczego po wyłączeniu i włączeniu zapłonu błąd znikał. 2. gwizd turbiny - do tej pory myślałem że mam gdzieś dziurawy wąż, fachowiec stwierdził że na 99% to nie wąż a turbina.
emate2 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Witam ostatnio też zauważyłem u siebie takie objawy jak u Ciebie Frodus, otóż co jakiś czas zapala mi się kontrolka świec żarowych a turbina daje taki dziwny świst, chyba nie taki jak powinien być. Jak to rozwiązałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się