Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów dynamicznych


Darev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moje kolejne spotkanie z VAGiem, tym razem udało mi sie zrobić mojemu autku logi dynamiczne. Bardzo Was proszę o ich interpretacje, czyli co z autkiem??? Ogólnie to nie mam z nim żadnych problemów, odpala na dotyk, odejście ma ale to tylko moje odczucia a co mówią liczby???

Group A:,'001

STAMP, /min, mg/R, V, °C,

,0.80, 1428, 27.6, 2.560, 85.5

,1.60, 1533, 32.2, 2.780, 85.5

,2.40, 1722, 38.8, 3.120, 85.5

,3.20, 1932, 41.0, 3.340, 85.5

,4.00, 2163, 41.0, 3.380, 85.5

,4.80, 2394, 41.2, 3.480, 85.5

,5.60, 2604, 37.6, 3.380, 85.5

,6.40, 2793, 37.8, 3.540, 85.5

,7.20, 2982, 40.0, 3.720, 85.5

,8.00, 3192, 40.6, 3.820, 85.5

,8.80, 3402, 37.6, 3.780, 85.5

,9.60, 3570, 37.8, 3.820, 85.5

,10.40, 3759, 38.0, 3.900, 85.5

,11.19, 3927, 38.0, 3.960, 85.5

,11.99, 4095, 38.4, 4.020, 84.6

,12.79, 4242, 37.8, 3.960, 84.6

Group C:,'004

STAMP, /min,°BTDC, °BTDC, %

2.00, 1638, 8.8, 9.2, 74.1

2.80, 1827, 7.3, 7.0, 72.9

3.60, 2058, 5.9, 5.7, 73.3

4.40, 2268, 6.4, 5.9, 78.1

5.20, 2478, 7.0, 6.6, 77.3

6.00, 2688, 8.1, 8.4, 80.1

6.80, 2898, 9.2, 10.1, 84.9

7.60, 3108, 10.3, 10.8, 82.1

8.40, 3297, 11.7, 11.9, 86.9

9.20, 3486, 12.5, 12.8, 88.1

10.00, 3675, 13.4, 13.9, 86.5

10.79, 3843, 14.3, 14.3, 86.5

11.59, 4011, 15.2, 15.0, 86.1

12.39, 4179, 15.2, 15.2, 89.3

13.19, 4326, 15.2, 15.0, 87.3

,Group A:,'008

STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,

,2.00, 1680, 45.6, 39.4, 37.4,

,3.20, 1974, 45.2, 41.0, 42.2,

,4.40, 2289, 44.8, 41.0, 42.2,

,5.60, 2583, 44.4, 41.4, 38.6,

,6.80, 2856, 44.0, 41.0, 40.4,

,7.99, 3150, 43.6, 40.6, 41.2,

,9.19, 3423, 43.4, 40.0, 38.0,

,10.39, 3675, 43.0, 39.6, 37.4,

,11.59, 3927, 42.8, 38.4, 37.6,

,12.79, 4158, 42.6, 38.4, 38.0,

Group B:,'010

STAMP, mg/R, mbar, mbar, %,

1.20, 640.0, 1009.8, 1336.2, 100.0,

2.40, 840.0, 1009.8, 1764.6, 100.0,

3.60, 945.0, 1009.8, 2091.0, 100.0,

4.80, 775.0, 1009.8, 1825.8, 100.0,

6.00, 795.0, 1009.8, 1774.8, 100.0,

7.20, 875.0, 1009.8, 1978.8, 100.0,

8.39, 845.0, 1009.8, 2009.4, 100.0,

9.59, 770.0, 1009.8, 1897.2, 100.0,

10.79, 790.0, 1009.8, 1907.4, 100.0,

11.99, 780.0, 1009.8, 1927.8, 100.0,

Group C:,'011

STAMP, /min, mbar, mbar, %

1.60, 1575, 1774.8, 1468.8, 35.5

2.80, 1869, 1917.6, 1897.2, 58.2

4.00, 2184, 1948.2, 2142.0, 71.3

5.20, 2499, 1948.2, 1703.4, 55.0

6.40, 2772, 1948.2, 1825.8, 58.2

7.59, 3066, 1948.2, 2009.4, 63.4

8.79, 3339, 1948.2, 1938.0, 62.6

9.99, 3591, 1948.2, 1907.4, 61.8

11.19,3843, 1948.2, 1917.6, 61.0

12.39,4074, 1938.0, 1927.8, 63.0

Jeśli coś nie tak wykonałem to dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-termosat do wymiany

-filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia jak nie pomoze to tez do wymiany

-przycinajace sie zaluzje w turbulum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za diagnoze, jutro mam wolny dzień to posprawdzam lmm oraz te zaluzje, co do filtra to zaraz po kupnie powymieniałem wszystkie, jakieś 2000 km temu.

Jeszcze raz dzięki._________________________________________________

PS

Jeszcze pytanie do kolegi "spanky": czy po poniższym logu można też stwierdzić zapieczone kierownice??

LOG 011 BS

,0.01, 861, ON, 999.6, 0.0

,0.37, 861, ON, 999.6, 0.0

,0.77, 861, ON, 999.6, 0.0

,1.17, 861, ON, 999.6, 0.0

,1.57, 861, ON, 999.6, 0.0

,1.97, 861, ON, 999.6, 0.0

,2.37, 861, ON, 999.6, 0.0

,2.77, 861, OFF, 999.6, 0.0

,3.17, 861, OFF, 999.6, 99.6

,3.57, 861, OFF, 989.4, 99.6

,3.97, 861, OFF, 989.4, 99.6

,4.37, 861, OFF, 989.4, 99.6

,4.77, 861, OFF, 989.4, 99.6

,5.17, 861, OFF, 979.2, 99.6

,5.57, 861, OFF, 979.2, 99.6

,5.97, 861, OFF, 979.2, 99.6

,6.37, 861, OFF, 979.2, 99.6

,6.77, 861, OFF, 979.2, 99.6

,7.17, 861, OFF, 979.2, 99.6

,7.57, 861, OFF, 979.2, 99.6

,7.97, 861, OFF, 979.2, 99.6

,8.37, 861, OFF, 989.4, 99.6

,8.77, 861, OFF, 989.4, 99.6

,9.17, 861, OFF, 979.2, 99.6

,9.57, 861, OFF, 989.4, 99.6

Z góry dzieki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie do kolegi "spanky": czy po poniższym logu można też stwierdzić zapieczone kierownice??

mozna ... :naughty:

pomasuj pedal gazu prawa stopa i powinno sie poprawic na jakis czas ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kierownice to praktycznie stoją w miejscu :naughty:

P.S. Jak robisz logi to rób każdą grupę oddzielnie - wtedy jest więcej próbek w pomiarze poprzez co jest dużo dokładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Po wymianie termostatu przeczyszczeniu Imm oraz rozruszaniu kierownic mam takie wyniki:

,Group A:,'001

,0.01, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,0.40, 861, 4.8, 1.660, 85.5,

,0.80, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,1.20, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,1.60, 861, 4.8, 1.680, 85.5,

,2.00, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,2.40, 861, 4.8, 1.660, 85.5,

,2.80, 861, 5.0, 1.660, 85.5,

,3.20, 861, 5.0, 1.680, 86.4,

,3.60, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,4.00, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,4.40, 861, 5.0, 1.680, 85.5,

,Group A:,'013

,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R, ,

,0.35, 0.00, -0.14, 0.00, ,

,0.75, 0.00, -0.14, 0.00, ,

,1.15, 0.00, -0.14, 0.00, ,

,1.55, 0.00, -0.12, 0.00, ,

,1.95, 0.00, -0.12, 0.00, ,

,2.35, 0.00, -0.12, 0.00, ,

,2.75, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,3.15, 0.00, -0.12, 0.00, ,

,3.55, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,3.95, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,4.35, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,4.75, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,5.15, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,5.55, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,5.95, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,6.35, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,6.75, 0.02, -0.12, 0.00, ,

,7.15, 0.05, -0.09, 0.00, ,

,7.55, 0.05, -0.12, 0.00, ,

,7.95, 0.05, -0.09, 0.00, ,

,8.35, 0.05, -0.09, 0.02, ,

,8.75, 0.05, -0.09, 0.02, ,

,9.14, 0.07, -0.09, 0.02, ,

,9.54, 0.09, -0.09, 0.02, ,

,9.94, 0.07, -0.09, 0.02, ,

,10.34, 0.09, -0.09, 0.00, ,

,10.74, 0.09, -0.09, 0.00, ,

,11.14, 0.09, -0.09, 0.02, ,

,11.54, 0.09, -0.09, 0.02, ,

,11.94, 0.09, -0.09, 0.02, ,

Group A:, 000BS

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

,0.01, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 147

,0.33, 041, 048, 000, 024, 102, 203, 073, 129, 147, 146

,0.68, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 146

,1.03, 041, 048, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 147

,1.39, 041, 047, 000, 025, 101, 203, 073, 129, 147, 145

,1.74, 041, 047, 000, 025, 102, 203, 073, 129, 147, 146

,2.09, 041, 047, 000, 025, 101, 203, 073, 129, 147, 147

,2.44, 041, 047, 000, 024, 102, 203, 073, 129, 147, 146

,2.79, 041, 046, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 144

,3.14, 041, 050, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 148

,3.50, 041, 049, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 144

,3.85, 041, 048, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 146

,4.20, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 143

,Group A:,'011BS

STAMP, /min, , mbar, %,

,0.01, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,0.38, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,0.78, 861, ON, 999.6, 99.6,

,1.18, 861, ON, 999.6, 0.0,

,1.58, 861, ON, 1009.8, 0.0,

,1.98, 861, ON, 1009.8, 0.0,

,2.38, 861, ON, 1020.0, 0.0,

,2.78, 861, ON, 1020.0, 0.0,

,3.18, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,3.58, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,3.98, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,4.38, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,4.78, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,5.18, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,5.57, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,5.97, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,6.37, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,6.77, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,7.17, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,7.57, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,7.97, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,8.37, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,8.77, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,9.17, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,9.57, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,9.97, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,10.37, 861, ON, 1030.2, 0.0,

,10.77, 861, OFF, 1030.2, 0.0,

,11.17, 861, OFF, 1020.0, 99.6,

,11.57, 861, OFF, 1009.8, 99.6,

,11.97, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,12.37, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,12.77, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,13.17, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,13.57, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,13.97, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,14.37, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,14.77, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,15.17, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,15.57, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,15.97, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,16.37, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,16.77, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,17.17, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,17.57, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,17.97, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,18.37, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,18.77, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,19.17, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,19.57, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,19.97, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,20.37, 861, OFF, 999.6, 99.6,

,20.77, 861, OFF, 999.6, 99.6,

dynamiczne

,Group A:,'003

STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,

,1.54, 1491, 850.0, 705.0, 4.8,

,1.94, 1575, 850.0, 795.0, 4.8,

,2.34, 1659, 850.0, 880.0, 4.8,

,2.73, 1764, 850.0, 930.0, 4.8,

,3.13, 1869, 850.0, 995.0, 4.8,

,3.53, 1974, 850.0, 1015.0,4.8,

,3.93, 2079, 850.0, 1035.0,4.8,

,4.33, 2205, 850.0, 900.0, 4.8,

,4.73, 2310, 850.0, 820.0, 4.8,

,5.13, 2394, 850.0, 820.0, 4.8,

,5.53, 2499, 850.0, 830.0, 4.8,

,5.92, 2604, 850.0, 850.0, 4.8,

,6.32, 2709, 850.0, 860.0, 4.8,

,6.72, 2814, 850.0, 885.0, 4.8,

,7.12, 2898, 850.0, 895.0, 4.8,

,7.52, 3003, 850.0, 915.0, 4.8,

,7.92, 3108, 850.0, 915.0, 4.8,

,8.32, 3213, 850.0, 880.0, 4.8,

,8.72, 3297, 850.0, 870.0, 4.8,

,9.12, 3402, 850.0, 865.0, 4.8,

,9.52, 3486, 850.0, 870.0, 4.8,

,9.92, 3591, 850.0, 850.0, 4.8,

,10.32, 3675, 850.0, 835.0, 4.8,

,10.71, 3759, 850.0, 835.0, 4.8,

,11.11, 3843, 850.0, 835.0, 4.8,

,11.51, 3927, 850.0, 820.0, 4.8,

,11.91, 4011, 850.0, 840.0, 4.8,

,12.31, 4074, 850.0, 835.0, 4.8,

,12.71, 4158, 850.0, 835.0, 4.8,

,Group A:,'004

STAMP, /min,°BTDC, °BTDC, %,

,0.80, 1596, 9.0, 9.7, 75.3,

,1.20, 1680, 8.4, 8.8, 74.9,

,1.60, 1785, 7.5, 7.7, 74.1,

,2.00, 1890, 6.8, 7.0, 72.9,

,2.40, 1995, 5.9, 6.2, 73.3,

,2.80, 2100, 6.2, 5.5, 77.3,

,3.20, 2205, 6.4, 6.2, 77.7,

,3.60, 2310, 6.6, 5.9, 78.1,

,4.00, 2436, 6.8, 6.6, 77.3,

,4.40, 2520, 7.0, 6.8, 80.1,

,4.80, 2604, 7.7, 7.5, 84.1,

,5.20, 2709, 8.4, 8.1, 83.7,

,5.60, 2814, 8.8, 9.0, 82.1,

,6.00, 2919, 9.2, 9.5, 85.3,

,6.40, 3024, 9.9, 10.3, 84.5,

,6.80, 3108, 10.6, 10.8, 85.3,

,7.20, 3213, 11.2, 11.2, 85.3,

,7.59, 3297, 11.7, 12.1, 86.1,

,7.99, 3402, 12.1, 12.8, 84.5,

,8.39, 3486, 12.5, 12.5, 85.3,

,8.79, 3591, 13.0, 13.4, 84.5,

,9.19, 3675, 13.4, 13.2, 87.3,

,9.59, 3759, 13.9, 13.6, 86.1,

,9.99, 3843, 14.3, 13.9, 84.5,

,10.39, 3927, 14.7, 15.0, 88.9,

,10.79, 4011, 15.2, 15.6, 86.1,

,11.19, 4074, 15.2, 15.4, 85.7,

,Group A:,'008

,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,

,0.80, 1512, 45.8, 38.6, 36.2,

,1.20, 1617, 45.8, 39.2, 39.2,

,1.60, 1701, 45.6, 39.6, 40.6,

,2.00, 1806, 45.4, 40.4, 42.2,

,2.40, 1911, 45.2, 41.0, 42.6,

,2.80, 2016, 45.0, 41.0, 43.0,

,3.20, 2142, 45.0, 41.0, 43.0,

,3.60, 2247, 44.8, 41.0, 39.4,

,4.00, 2352, 44.8, 41.0, 39.0,

,4.40, 2436, 44.6, 41.2, 38.8,

,4.80, 2541, 44.4, 41.4, 39.2,

,5.20, 2646, 44.4, 41.2, 39.4,

,5.60, 2730, 44.2, 41.2, 39.6,

,6.00, 2835, 44.0, 41.0, 40.2,

,6.40, 2940, 43.8, 40.8, 41.2,

,6.80, 3045, 43.8, 40.8, 41.4,

,7.20, 3129, 43.6, 40.6, 41.6,

,7.60, 3234, 43.6, 40.4, 41.0,

,8.00, 3318, 43.4, 40.4, 40.8,

,8.40, 3402, 43.4, 40.2, 41.0,

,8.80, 3507, 43.2, 40.0, 40.4,

,9.20, 3591, 43.2, 39.8, 39.4,

,9.60, 3675, 43.0, 39.6, 39.6,

,10.00, 3759, 43.0, 39.4, 39.8,

,10.39, 3843, 43.0, 39.0, 39.6,

,10.79, 3927, 42.8, 38.4, 39.6,

,11.19, 4011, 42.8, 38.4, 39.8,

,11.59, 4074, 42.6, 38.4, 39.8,

,Group A:,'010

,STAMP, mg/R, mbar, mbar, %,

,0.80, 695.0, 1009.8, 1315.8, 100.0,

,1.20, 775.0, 1009.8, 1458.6, 100.0,

,1.60, 870.0, 1009.8, 1642.2, 100.0,

,2.00, 935.0, 1009.8, 1836.0, 100.0,

,2.40, 980.0, 1009.8, 1958.4, 100.0,

,2.80, 1015.0,1009.8, 2060.4, 100.0,

,3.20, 1030.0,1009.8, 2111.4, 100.0,

,3.60, 930.0, 1009.8, 2009.4, 100.0,

,4.00, 845.0, 1009.8, 1856.4, 100.0,

,4.40, 835.0, 1009.8, 1774.8, 100.0,

,4.80, 845.0, 1009.8, 1764.6, 100.0,

,5.20, 840.0, 1009.8, 1785.0, 100.0,

,5.60, 860.0, 1009.8, 1836.0, 100.0,

,6.00, 890.0, 1009.8, 1887.0, 100.0,

,6.39, 905.0, 1009.8, 1958.4, 100.0,

,6.79, 920.0, 1009.8, 1999.2, 100.0,

,7.19, 940.0, 1009.8, 2050.2, 100.0,

,7.59, 925.0, 1009.8, 2050.2, 100.0,

,7.99, 895.0, 1009.8, 2040.0, 100.0,

,8.39, 840.0, 1009.8, 1897.2, 100.0,

,8.79, 830.0, 1009.8, 1856.4, 100.0,

,9.19, 840.0, 1009.8, 1866.6, 100.0,

,9.59, 845.0, 1009.8, 1897.2, 100.0,

,9.99, 820.0, 1009.8, 1907.4, 100.0,

,10.39, 840.0, 1009.8, 1917.6, 100.0,

,10.79, 830.0, 1009.8, 1927.8, 100.0,

,11.19, 840.0, 1009.8, 1938.0, 100.0,

,11.59, 835.0, 1009.8, 1938.0, 100.0,

,11.99, 830.0, 1009.8, 1938.0, 100.0,

,12.39, 815.0, 1009.8, 1917.6, 100.0,

,Group A:,'011

,STAMP, /min, mbar, mbar, %,

,0.80, 1470, 1734.0, 1397.4, 32.7,

,1.20, 1554, 1764.6, 1540.2, 41.4,

,1.60, 1680, 1815.6, 1723.8, 55.0,

,2.00, 1785, 1866.6, 1887.0, 59.4,

,2.40, 1890, 1927.8, 1999.2, 61.8,

,2.80, 1995, 1948.2, 2091.0, 66.9,

,3.20, 2100, 1948.2, 2091.0, 66.5,

,3.60, 2226, 1948.2, 1876.8, 59.4,

,4.00, 2310, 1948.2, 1744.2, 55.8,

,4.40, 2415, 1948.2, 1744.2, 55.8,

,4.80, 2520, 1948.2, 1785.0, 57.8,

,5.20, 2625, 1948.2, 1846.2, 59.0,

,5.60, 2730, 1948.2, 1927.8, 61.4,

,6.00, 2835, 1948.2, 1958.4, 60.6,

,6.40, 2940, 1948.2, 1989.0, 62.2,

,6.80, 3024, 1948.2, 2019.6, 64.9,

,7.20, 3129, 1948.2, 2019.6, 64.5,

,7.60, 3234, 1948.2, 1999.2, 65.3,

,8.00, 3339, 1948.2, 1876.8, 61.8,

,8.40, 3423, 1948.2, 1876.8, 64.5,

,8.80, 3507, 1948.2, 1887.0, 62.2,

,9.20, 3612, 1948.2, 1897.2, 61.4,

,9.60, 3696, 1948.2, 1907.4, 62.6,

,10.00, 3780, 1948.2, 1927.8, 63.0,

,10.40, 3864, 1948.2, 1927.8, 61.4,

,10.80, 3948, 1948.2, 1927.8, 61.8,

,11.19, 4032, 1948.2, 1927.8, 61.8,

,11.59, 4095, 1927.8, 1938.0, 63.0,

,12.00, 4179, 1917.6, 1927.8, 64.1,

,12.39, 4242, 1907.4, 1927.8, 63.8,

Proszę o diagnoze na temat autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka zdecydowanie lepiej, 011 BS też lepiej, ale dalej są wahania ciśnień.

Chyba czyszczenie nie za wiele dało. Wymieniłeś filtr powietrza ?

Warto też sprawdzić N75. Poza tym termostat wymień tak jak Spanky napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Po wymianie termostatu przeczyszczeniu Imm oraz rozruszaniu kierownic mam takie wyniki:

Proszę o diagnoze na temat autka.

jest lepiej .. przestalo obcinac gnoj ... ale kierownice sie przycinaja ... albo sie rozjezdzi albo trzeba bedzie wywalic turbulum na stol .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za informacje, trochę dziś przegoniłem autko na wysokich obrotach i kierownicami ruszałem (WD) no i ten przepływomierz czyściłem. Pojeżdże jeszcze na pełnym butowaniu i zobaczymy co będzie. Jak nic nie da to tak jak kolega Spanky pisał turbo na stół.

Pozdrawiam

_________________________________________________

PS.

Mam jeszcze zaczęty jeden wątek odnośnie log000BS, moze tutaj dokończe odnośnie tego termostatu: wymieniłem na nowy z ASO czyżby był nie dobry?Czy zostawić??? (wyniki powyżej)

_________________________________________________

[br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 21:19 __________________________________________________________________________________________________

Witam Was koledzy ponownie :>

Oto co zrobiłem:

- wyczyściłem przepływkę

- wyczyściłem zawór N75

- rozruszałem z wielkim bólem palców :decayed: kierownice w turbulum bez jej rozbierania

- wymieniłem termostat :disgust:

- wymieniłem filtr powietrza jakieś 2000 km temu

I poniżej wyniki mojej pracy:

Dynamiczne 000

dyn000_thumb.jpg

dynamiczne 001

dyn001_thumb.jpg

dynamiczne 004

dyn004_thumb.jpg

dynamiczne 008

dyn008_thumb.jpg

dynamiczne 010

dyn010_thumb.jpg

dynamiczne 011

dyn011_thumb.jpg

Proszę Was o diagnozę.

Czy do filtra powietrza są jakieś szczegółowe wymagania (firma itp)???

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura teraz ok, ale może mam złe wrażenie, ale teraz po czyszczeniu LMM się pogorszyło.

Wydaje mi się, że jest trochę zapowietrzony układ paliwowy.

Dalej nie do końca ta turbina dobrze pompuje - albo spróbuj pomasować porządnie pedał gazu, albo turbo do regeneracji.

Co do filtra powietrza to albo KNECHT albo z ASO (czyli też KNECHT - ostatnio sprawdzałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-lekkie niedoladowania spowodowane przycinajacymi sie kierownicami ...

-lmm nie jest w zbyt dobrej kondycji ...

albo turbo do regeneracji.

do czyszczenia a nie do regeneracji ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czyszczenia a nie do regeneracji ... :wink4:

Jakoś nie wierzę w te czyszczenia na dłuższą metę.

Wydaje mi się, że przy regeneracji jest lepszy efekt, bo od środka wszystko jest piaskowane - chyba, że bez regeneracji też tak robią, ale wątpię czy tak dokładnie - możesz sprostować to co napisałem ? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-lekkie niedoladowania spowodowane przycinajacymi sie kierownicami ...

-lmm nie jest w zbyt dobrej kondycji ...

Czyli Imm do wymiany :confused4:, ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje :chytry:

albo turbo do regeneracji.

do czyszczenia a nie do regeneracji ... :wink4:

Czyli tak jak wcześniej pisałeś "turbulum na stół" :naughty:

Dziękówa i pozdramiam.

Po zabiegach zgłoszę się z nowymi LOGami. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Imm do wymiany :confused4:, ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje :chytry:

Tylko żebyś miał pewność, że LMM, które będziesz brał z innego auta jest na 100% sprawne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie wierzę w te czyszczenia na dłuższą metę.

Wydaje mi się, że przy regeneracji jest lepszy efekt, bo od środka wszystko jest piaskowane - chyba, że bez regeneracji też tak robią, ale wątpię czy tak dokładnie - możesz sprostować to co napisałem ? :wink4:

a co tu nie wierzyc ... jak jest dobrze zrobione i poskladane to bedzie pompowac jak nalezy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Imm do wymiany :confused4:, ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje :chytry:

Tylko żebyś miał pewność, że LMM, które będziesz brał z innego auta jest na 100% sprawne :wink4:

Zanim podmienie jeszcze raz rozebrałem i przeczyściłem tego LMM :naughty: tym razem innymi dostępnymi środkami typu spirytus itp.(oczywiście nie za dużo go tam lałem bo co na wieczór będe miał :>) i chyba jest lepiej tylko na jak długo :mysli: zobaczymy.

Poniżej wynik LOG008:

dyn008_27-07.JPG

Kierownice w turbulum jeszcze poczekają, może masowanie gazu pomoże :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i git ... :good:

:> Dzieki Wam wszystkim za info :> co do turbulum to jeszcze się odezwe :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...