Darev Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam Moje kolejne spotkanie z VAGiem, tym razem udało mi sie zrobić mojemu autku logi dynamiczne. Bardzo Was proszę o ich interpretacje, czyli co z autkiem??? Ogólnie to nie mam z nim żadnych problemów, odpala na dotyk, odejście ma ale to tylko moje odczucia a co mówią liczby??? Group A:,'001 STAMP, /min, mg/R, V, °C, ,0.80, 1428, 27.6, 2.560, 85.5 ,1.60, 1533, 32.2, 2.780, 85.5 ,2.40, 1722, 38.8, 3.120, 85.5 ,3.20, 1932, 41.0, 3.340, 85.5 ,4.00, 2163, 41.0, 3.380, 85.5 ,4.80, 2394, 41.2, 3.480, 85.5 ,5.60, 2604, 37.6, 3.380, 85.5 ,6.40, 2793, 37.8, 3.540, 85.5 ,7.20, 2982, 40.0, 3.720, 85.5 ,8.00, 3192, 40.6, 3.820, 85.5 ,8.80, 3402, 37.6, 3.780, 85.5 ,9.60, 3570, 37.8, 3.820, 85.5 ,10.40, 3759, 38.0, 3.900, 85.5 ,11.19, 3927, 38.0, 3.960, 85.5 ,11.99, 4095, 38.4, 4.020, 84.6 ,12.79, 4242, 37.8, 3.960, 84.6 Group C:,'004 STAMP, /min,°BTDC, °BTDC, % 2.00, 1638, 8.8, 9.2, 74.1 2.80, 1827, 7.3, 7.0, 72.9 3.60, 2058, 5.9, 5.7, 73.3 4.40, 2268, 6.4, 5.9, 78.1 5.20, 2478, 7.0, 6.6, 77.3 6.00, 2688, 8.1, 8.4, 80.1 6.80, 2898, 9.2, 10.1, 84.9 7.60, 3108, 10.3, 10.8, 82.1 8.40, 3297, 11.7, 11.9, 86.9 9.20, 3486, 12.5, 12.8, 88.1 10.00, 3675, 13.4, 13.9, 86.5 10.79, 3843, 14.3, 14.3, 86.5 11.59, 4011, 15.2, 15.0, 86.1 12.39, 4179, 15.2, 15.2, 89.3 13.19, 4326, 15.2, 15.0, 87.3 ,Group A:,'008 STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R, ,2.00, 1680, 45.6, 39.4, 37.4, ,3.20, 1974, 45.2, 41.0, 42.2, ,4.40, 2289, 44.8, 41.0, 42.2, ,5.60, 2583, 44.4, 41.4, 38.6, ,6.80, 2856, 44.0, 41.0, 40.4, ,7.99, 3150, 43.6, 40.6, 41.2, ,9.19, 3423, 43.4, 40.0, 38.0, ,10.39, 3675, 43.0, 39.6, 37.4, ,11.59, 3927, 42.8, 38.4, 37.6, ,12.79, 4158, 42.6, 38.4, 38.0, Group B:,'010 STAMP, mg/R, mbar, mbar, %, 1.20, 640.0, 1009.8, 1336.2, 100.0, 2.40, 840.0, 1009.8, 1764.6, 100.0, 3.60, 945.0, 1009.8, 2091.0, 100.0, 4.80, 775.0, 1009.8, 1825.8, 100.0, 6.00, 795.0, 1009.8, 1774.8, 100.0, 7.20, 875.0, 1009.8, 1978.8, 100.0, 8.39, 845.0, 1009.8, 2009.4, 100.0, 9.59, 770.0, 1009.8, 1897.2, 100.0, 10.79, 790.0, 1009.8, 1907.4, 100.0, 11.99, 780.0, 1009.8, 1927.8, 100.0, Group C:,'011 STAMP, /min, mbar, mbar, % 1.60, 1575, 1774.8, 1468.8, 35.5 2.80, 1869, 1917.6, 1897.2, 58.2 4.00, 2184, 1948.2, 2142.0, 71.3 5.20, 2499, 1948.2, 1703.4, 55.0 6.40, 2772, 1948.2, 1825.8, 58.2 7.59, 3066, 1948.2, 2009.4, 63.4 8.79, 3339, 1948.2, 1938.0, 62.6 9.99, 3591, 1948.2, 1907.4, 61.8 11.19,3843, 1948.2, 1917.6, 61.0 12.39,4074, 1938.0, 1927.8, 63.0 Jeśli coś nie tak wykonałem to dajcie znać
spanky Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 -termosat do wymiany -filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia jak nie pomoze to tez do wymiany -przycinajace sie zaluzje w turbulum
Darev Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 Dzięki za diagnoze, jutro mam wolny dzień to posprawdzam lmm oraz te zaluzje, co do filtra to zaraz po kupnie powymieniałem wszystkie, jakieś 2000 km temu. Jeszcze raz dzięki._________________________________________________ PS Jeszcze pytanie do kolegi "spanky": czy po poniższym logu można też stwierdzić zapieczone kierownice?? LOG 011 BS ,0.01, 861, ON, 999.6, 0.0 ,0.37, 861, ON, 999.6, 0.0 ,0.77, 861, ON, 999.6, 0.0 ,1.17, 861, ON, 999.6, 0.0 ,1.57, 861, ON, 999.6, 0.0 ,1.97, 861, ON, 999.6, 0.0 ,2.37, 861, ON, 999.6, 0.0 ,2.77, 861, OFF, 999.6, 0.0 ,3.17, 861, OFF, 999.6, 99.6 ,3.57, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,3.97, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,4.37, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,4.77, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,5.17, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,5.57, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,5.97, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,6.37, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,6.77, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,7.17, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,7.57, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,7.97, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,8.37, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,8.77, 861, OFF, 989.4, 99.6 ,9.17, 861, OFF, 979.2, 99.6 ,9.57, 861, OFF, 989.4, 99.6 Z góry dzieki za odpowiedź.
spanky Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Jeszcze pytanie do kolegi "spanky": czy po poniższym logu można też stwierdzić zapieczone kierownice?? mozna ... pomasuj pedal gazu prawa stopa i powinno sie poprawic na jakis czas ...
lukaszr Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Te kierownice to praktycznie stoją w miejscu P.S. Jak robisz logi to rób każdą grupę oddzielnie - wtedy jest więcej próbek w pomiarze poprzez co jest dużo dokładniejszy.
Darev Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam ponownie Po wymianie termostatu przeczyszczeniu Imm oraz rozruszaniu kierownic mam takie wyniki: ,Group A:,'001 ,0.01, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,0.40, 861, 4.8, 1.660, 85.5, ,0.80, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,1.20, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,1.60, 861, 4.8, 1.680, 85.5, ,2.00, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,2.40, 861, 4.8, 1.660, 85.5, ,2.80, 861, 5.0, 1.660, 85.5, ,3.20, 861, 5.0, 1.680, 86.4, ,3.60, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,4.00, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,4.40, 861, 5.0, 1.680, 85.5, ,Group A:,'013 ,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R, , ,0.35, 0.00, -0.14, 0.00, , ,0.75, 0.00, -0.14, 0.00, , ,1.15, 0.00, -0.14, 0.00, , ,1.55, 0.00, -0.12, 0.00, , ,1.95, 0.00, -0.12, 0.00, , ,2.35, 0.00, -0.12, 0.00, , ,2.75, 0.02, -0.12, 0.00, , ,3.15, 0.00, -0.12, 0.00, , ,3.55, 0.02, -0.12, 0.00, , ,3.95, 0.02, -0.12, 0.00, , ,4.35, 0.02, -0.12, 0.00, , ,4.75, 0.02, -0.12, 0.00, , ,5.15, 0.02, -0.12, 0.00, , ,5.55, 0.02, -0.12, 0.00, , ,5.95, 0.02, -0.12, 0.00, , ,6.35, 0.02, -0.12, 0.00, , ,6.75, 0.02, -0.12, 0.00, , ,7.15, 0.05, -0.09, 0.00, , ,7.55, 0.05, -0.12, 0.00, , ,7.95, 0.05, -0.09, 0.00, , ,8.35, 0.05, -0.09, 0.02, , ,8.75, 0.05, -0.09, 0.02, , ,9.14, 0.07, -0.09, 0.02, , ,9.54, 0.09, -0.09, 0.02, , ,9.94, 0.07, -0.09, 0.02, , ,10.34, 0.09, -0.09, 0.00, , ,10.74, 0.09, -0.09, 0.00, , ,11.14, 0.09, -0.09, 0.02, , ,11.54, 0.09, -0.09, 0.02, , ,11.94, 0.09, -0.09, 0.02, , Group A:, 000BS 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ,0.01, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 147 ,0.33, 041, 048, 000, 024, 102, 203, 073, 129, 147, 146 ,0.68, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 146 ,1.03, 041, 048, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 147 ,1.39, 041, 047, 000, 025, 101, 203, 073, 129, 147, 145 ,1.74, 041, 047, 000, 025, 102, 203, 073, 129, 147, 146 ,2.09, 041, 047, 000, 025, 101, 203, 073, 129, 147, 147 ,2.44, 041, 047, 000, 024, 102, 203, 073, 129, 147, 146 ,2.79, 041, 046, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 144 ,3.14, 041, 050, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 148 ,3.50, 041, 049, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 144 ,3.85, 041, 048, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 146 ,4.20, 041, 047, 000, 024, 101, 203, 073, 129, 147, 143 ,Group A:,'011BS STAMP, /min, , mbar, %, ,0.01, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,0.38, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,0.78, 861, ON, 999.6, 99.6, ,1.18, 861, ON, 999.6, 0.0, ,1.58, 861, ON, 1009.8, 0.0, ,1.98, 861, ON, 1009.8, 0.0, ,2.38, 861, ON, 1020.0, 0.0, ,2.78, 861, ON, 1020.0, 0.0, ,3.18, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,3.58, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,3.98, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,4.38, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,4.78, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,5.18, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,5.57, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,5.97, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,6.37, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,6.77, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,7.17, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,7.57, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,7.97, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,8.37, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,8.77, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,9.17, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,9.57, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,9.97, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,10.37, 861, ON, 1030.2, 0.0, ,10.77, 861, OFF, 1030.2, 0.0, ,11.17, 861, OFF, 1020.0, 99.6, ,11.57, 861, OFF, 1009.8, 99.6, ,11.97, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,12.37, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,12.77, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,13.17, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,13.57, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,13.97, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,14.37, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,14.77, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,15.17, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,15.57, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,15.97, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,16.37, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,16.77, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,17.17, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,17.57, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,17.97, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,18.37, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,18.77, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,19.17, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,19.57, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,19.97, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,20.37, 861, OFF, 999.6, 99.6, ,20.77, 861, OFF, 999.6, 99.6, dynamiczne ,Group A:,'003 STAMP, /min, mg/R, mg/R, %, ,1.54, 1491, 850.0, 705.0, 4.8, ,1.94, 1575, 850.0, 795.0, 4.8, ,2.34, 1659, 850.0, 880.0, 4.8, ,2.73, 1764, 850.0, 930.0, 4.8, ,3.13, 1869, 850.0, 995.0, 4.8, ,3.53, 1974, 850.0, 1015.0,4.8, ,3.93, 2079, 850.0, 1035.0,4.8, ,4.33, 2205, 850.0, 900.0, 4.8, ,4.73, 2310, 850.0, 820.0, 4.8, ,5.13, 2394, 850.0, 820.0, 4.8, ,5.53, 2499, 850.0, 830.0, 4.8, ,5.92, 2604, 850.0, 850.0, 4.8, ,6.32, 2709, 850.0, 860.0, 4.8, ,6.72, 2814, 850.0, 885.0, 4.8, ,7.12, 2898, 850.0, 895.0, 4.8, ,7.52, 3003, 850.0, 915.0, 4.8, ,7.92, 3108, 850.0, 915.0, 4.8, ,8.32, 3213, 850.0, 880.0, 4.8, ,8.72, 3297, 850.0, 870.0, 4.8, ,9.12, 3402, 850.0, 865.0, 4.8, ,9.52, 3486, 850.0, 870.0, 4.8, ,9.92, 3591, 850.0, 850.0, 4.8, ,10.32, 3675, 850.0, 835.0, 4.8, ,10.71, 3759, 850.0, 835.0, 4.8, ,11.11, 3843, 850.0, 835.0, 4.8, ,11.51, 3927, 850.0, 820.0, 4.8, ,11.91, 4011, 850.0, 840.0, 4.8, ,12.31, 4074, 850.0, 835.0, 4.8, ,12.71, 4158, 850.0, 835.0, 4.8, ,Group A:,'004 STAMP, /min,°BTDC, °BTDC, %, ,0.80, 1596, 9.0, 9.7, 75.3, ,1.20, 1680, 8.4, 8.8, 74.9, ,1.60, 1785, 7.5, 7.7, 74.1, ,2.00, 1890, 6.8, 7.0, 72.9, ,2.40, 1995, 5.9, 6.2, 73.3, ,2.80, 2100, 6.2, 5.5, 77.3, ,3.20, 2205, 6.4, 6.2, 77.7, ,3.60, 2310, 6.6, 5.9, 78.1, ,4.00, 2436, 6.8, 6.6, 77.3, ,4.40, 2520, 7.0, 6.8, 80.1, ,4.80, 2604, 7.7, 7.5, 84.1, ,5.20, 2709, 8.4, 8.1, 83.7, ,5.60, 2814, 8.8, 9.0, 82.1, ,6.00, 2919, 9.2, 9.5, 85.3, ,6.40, 3024, 9.9, 10.3, 84.5, ,6.80, 3108, 10.6, 10.8, 85.3, ,7.20, 3213, 11.2, 11.2, 85.3, ,7.59, 3297, 11.7, 12.1, 86.1, ,7.99, 3402, 12.1, 12.8, 84.5, ,8.39, 3486, 12.5, 12.5, 85.3, ,8.79, 3591, 13.0, 13.4, 84.5, ,9.19, 3675, 13.4, 13.2, 87.3, ,9.59, 3759, 13.9, 13.6, 86.1, ,9.99, 3843, 14.3, 13.9, 84.5, ,10.39, 3927, 14.7, 15.0, 88.9, ,10.79, 4011, 15.2, 15.6, 86.1, ,11.19, 4074, 15.2, 15.4, 85.7, ,Group A:,'008 ,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R, ,0.80, 1512, 45.8, 38.6, 36.2, ,1.20, 1617, 45.8, 39.2, 39.2, ,1.60, 1701, 45.6, 39.6, 40.6, ,2.00, 1806, 45.4, 40.4, 42.2, ,2.40, 1911, 45.2, 41.0, 42.6, ,2.80, 2016, 45.0, 41.0, 43.0, ,3.20, 2142, 45.0, 41.0, 43.0, ,3.60, 2247, 44.8, 41.0, 39.4, ,4.00, 2352, 44.8, 41.0, 39.0, ,4.40, 2436, 44.6, 41.2, 38.8, ,4.80, 2541, 44.4, 41.4, 39.2, ,5.20, 2646, 44.4, 41.2, 39.4, ,5.60, 2730, 44.2, 41.2, 39.6, ,6.00, 2835, 44.0, 41.0, 40.2, ,6.40, 2940, 43.8, 40.8, 41.2, ,6.80, 3045, 43.8, 40.8, 41.4, ,7.20, 3129, 43.6, 40.6, 41.6, ,7.60, 3234, 43.6, 40.4, 41.0, ,8.00, 3318, 43.4, 40.4, 40.8, ,8.40, 3402, 43.4, 40.2, 41.0, ,8.80, 3507, 43.2, 40.0, 40.4, ,9.20, 3591, 43.2, 39.8, 39.4, ,9.60, 3675, 43.0, 39.6, 39.6, ,10.00, 3759, 43.0, 39.4, 39.8, ,10.39, 3843, 43.0, 39.0, 39.6, ,10.79, 3927, 42.8, 38.4, 39.6, ,11.19, 4011, 42.8, 38.4, 39.8, ,11.59, 4074, 42.6, 38.4, 39.8, ,Group A:,'010 ,STAMP, mg/R, mbar, mbar, %, ,0.80, 695.0, 1009.8, 1315.8, 100.0, ,1.20, 775.0, 1009.8, 1458.6, 100.0, ,1.60, 870.0, 1009.8, 1642.2, 100.0, ,2.00, 935.0, 1009.8, 1836.0, 100.0, ,2.40, 980.0, 1009.8, 1958.4, 100.0, ,2.80, 1015.0,1009.8, 2060.4, 100.0, ,3.20, 1030.0,1009.8, 2111.4, 100.0, ,3.60, 930.0, 1009.8, 2009.4, 100.0, ,4.00, 845.0, 1009.8, 1856.4, 100.0, ,4.40, 835.0, 1009.8, 1774.8, 100.0, ,4.80, 845.0, 1009.8, 1764.6, 100.0, ,5.20, 840.0, 1009.8, 1785.0, 100.0, ,5.60, 860.0, 1009.8, 1836.0, 100.0, ,6.00, 890.0, 1009.8, 1887.0, 100.0, ,6.39, 905.0, 1009.8, 1958.4, 100.0, ,6.79, 920.0, 1009.8, 1999.2, 100.0, ,7.19, 940.0, 1009.8, 2050.2, 100.0, ,7.59, 925.0, 1009.8, 2050.2, 100.0, ,7.99, 895.0, 1009.8, 2040.0, 100.0, ,8.39, 840.0, 1009.8, 1897.2, 100.0, ,8.79, 830.0, 1009.8, 1856.4, 100.0, ,9.19, 840.0, 1009.8, 1866.6, 100.0, ,9.59, 845.0, 1009.8, 1897.2, 100.0, ,9.99, 820.0, 1009.8, 1907.4, 100.0, ,10.39, 840.0, 1009.8, 1917.6, 100.0, ,10.79, 830.0, 1009.8, 1927.8, 100.0, ,11.19, 840.0, 1009.8, 1938.0, 100.0, ,11.59, 835.0, 1009.8, 1938.0, 100.0, ,11.99, 830.0, 1009.8, 1938.0, 100.0, ,12.39, 815.0, 1009.8, 1917.6, 100.0, ,Group A:,'011 ,STAMP, /min, mbar, mbar, %, ,0.80, 1470, 1734.0, 1397.4, 32.7, ,1.20, 1554, 1764.6, 1540.2, 41.4, ,1.60, 1680, 1815.6, 1723.8, 55.0, ,2.00, 1785, 1866.6, 1887.0, 59.4, ,2.40, 1890, 1927.8, 1999.2, 61.8, ,2.80, 1995, 1948.2, 2091.0, 66.9, ,3.20, 2100, 1948.2, 2091.0, 66.5, ,3.60, 2226, 1948.2, 1876.8, 59.4, ,4.00, 2310, 1948.2, 1744.2, 55.8, ,4.40, 2415, 1948.2, 1744.2, 55.8, ,4.80, 2520, 1948.2, 1785.0, 57.8, ,5.20, 2625, 1948.2, 1846.2, 59.0, ,5.60, 2730, 1948.2, 1927.8, 61.4, ,6.00, 2835, 1948.2, 1958.4, 60.6, ,6.40, 2940, 1948.2, 1989.0, 62.2, ,6.80, 3024, 1948.2, 2019.6, 64.9, ,7.20, 3129, 1948.2, 2019.6, 64.5, ,7.60, 3234, 1948.2, 1999.2, 65.3, ,8.00, 3339, 1948.2, 1876.8, 61.8, ,8.40, 3423, 1948.2, 1876.8, 64.5, ,8.80, 3507, 1948.2, 1887.0, 62.2, ,9.20, 3612, 1948.2, 1897.2, 61.4, ,9.60, 3696, 1948.2, 1907.4, 62.6, ,10.00, 3780, 1948.2, 1927.8, 63.0, ,10.40, 3864, 1948.2, 1927.8, 61.4, ,10.80, 3948, 1948.2, 1927.8, 61.8, ,11.19, 4032, 1948.2, 1927.8, 61.8, ,11.59, 4095, 1927.8, 1938.0, 63.0, ,12.00, 4179, 1917.6, 1927.8, 64.1, ,12.39, 4242, 1907.4, 1927.8, 63.8, Proszę o diagnoze na temat autka.
lukaszr Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Przepływka zdecydowanie lepiej, 011 BS też lepiej, ale dalej są wahania ciśnień. Chyba czyszczenie nie za wiele dało. Wymieniłeś filtr powietrza ? Warto też sprawdzić N75. Poza tym termostat wymień tak jak Spanky napisał.
spanky Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam ponownie Po wymianie termostatu przeczyszczeniu Imm oraz rozruszaniu kierownic mam takie wyniki: Proszę o diagnoze na temat autka. jest lepiej .. przestalo obcinac gnoj ... ale kierownice sie przycinaja ... albo sie rozjezdzi albo trzeba bedzie wywalic turbulum na stol ....
Darev Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Opublikowano 27 Lipca 2008 Dzięki Koledzy za informacje, trochę dziś przegoniłem autko na wysokich obrotach i kierownicami ruszałem (WD) no i ten przepływomierz czyściłem. Pojeżdże jeszcze na pełnym butowaniu i zobaczymy co będzie. Jak nic nie da to tak jak kolega Spanky pisał turbo na stół. Pozdrawiam _________________________________________________ PS. Mam jeszcze zaczęty jeden wątek odnośnie log000BS, moze tutaj dokończe odnośnie tego termostatu: wymieniłem na nowy z ASO czyżby był nie dobry?Czy zostawić??? (wyniki powyżej) _________________________________________________ [br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 21:19 __________________________________________________________________________________________________ Witam Was koledzy ponownie :> Oto co zrobiłem: - wyczyściłem przepływkę - wyczyściłem zawór N75 - rozruszałem z wielkim bólem palców kierownice w turbulum bez jej rozbierania - wymieniłem termostat - wymieniłem filtr powietrza jakieś 2000 km temu I poniżej wyniki mojej pracy: Dynamiczne 000 dynamiczne 001 dynamiczne 004 dynamiczne 008 dynamiczne 010 dynamiczne 011 Proszę Was o diagnozę. Czy do filtra powietrza są jakieś szczegółowe wymagania (firma itp)??? Dzieki i pozdrawiam
lukaszr Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Temperatura teraz ok, ale może mam złe wrażenie, ale teraz po czyszczeniu LMM się pogorszyło. Wydaje mi się, że jest trochę zapowietrzony układ paliwowy. Dalej nie do końca ta turbina dobrze pompuje - albo spróbuj pomasować porządnie pedał gazu, albo turbo do regeneracji. Co do filtra powietrza to albo KNECHT albo z ASO (czyli też KNECHT - ostatnio sprawdzałem).
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 -lekkie niedoladowania spowodowane przycinajacymi sie kierownicami ... -lmm nie jest w zbyt dobrej kondycji ... albo turbo do regeneracji. do czyszczenia a nie do regeneracji ...
lukaszr Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 do czyszczenia a nie do regeneracji ... Jakoś nie wierzę w te czyszczenia na dłuższą metę. Wydaje mi się, że przy regeneracji jest lepszy efekt, bo od środka wszystko jest piaskowane - chyba, że bez regeneracji też tak robią, ale wątpię czy tak dokładnie - możesz sprostować to co napisałem ?
Darev Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 -lekkie niedoladowania spowodowane przycinajacymi sie kierownicami ... -lmm nie jest w zbyt dobrej kondycji ... Czyli Imm do wymiany , ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje albo turbo do regeneracji. do czyszczenia a nie do regeneracji ... Czyli tak jak wcześniej pisałeś "turbulum na stół" Dziękówa i pozdramiam. Po zabiegach zgłoszę się z nowymi LOGami.
lukaszr Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Czyli Imm do wymiany , ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje Tylko żebyś miał pewność, że LMM, które będziesz brał z innego auta jest na 100% sprawne
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Jakoś nie wierzę w te czyszczenia na dłuższą metę. Wydaje mi się, że przy regeneracji jest lepszy efekt, bo od środka wszystko jest piaskowane - chyba, że bez regeneracji też tak robią, ale wątpię czy tak dokładnie - możesz sprostować to co napisałem ? a co tu nie wierzyc ... jak jest dobrze zrobione i poskladane to bedzie pompowac jak nalezy ....
Darev Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 Czyli Imm do wymiany , ale najpierw podmienie z jakiegoś innego autka i zLOGuje Tylko żebyś miał pewność, że LMM, które będziesz brał z innego auta jest na 100% sprawne Zanim podmienie jeszcze raz rozebrałem i przeczyściłem tego LMM tym razem innymi dostępnymi środkami typu spirytus itp.(oczywiście nie za dużo go tam lałem bo co na wieczór będe miał :>) i chyba jest lepiej tylko na jak długo zobaczymy. Poniżej wynik LOG008: Kierownice w turbulum jeszcze poczekają, może masowanie gazu pomoże
Darev Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 no i git ... :> Dzieki Wam wszystkim za info :> co do turbulum to jeszcze się odezwe :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się