Kowi87 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Auto dostaje szarpniec prze pełnym bucie jak i normalnej jeździe, nie ma mocy turbo osiaga 0,5 bara, szarpniecia nasilają sie w górnej partii obrotów. Auto potrafi zgasnąć, niedało rady zrobić logów dynamicznych. Podczas szarpnieć auto dymi na biało i niebiesko, nie smierdzi olejem. Logi statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi BS Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w logach BS nadpisały sie próby dynamiczne 011 takie błedy wyskakuja, nie da sie ich usunąć na odpalonym silniku AG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06317 3 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent
keżor Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 ja bym sprawdził cały układ dolotowy czy gdzieś nie ma nieszczelności. potem ściągnął dolot powietrza z filtra do turba i sprawdził wirnik czy nie ma luzów i czy w ogóle jest w czasie logów statycznych w grupie 011 bym sprawdził czy rusza się sztanga turbiny. potem można zacząć podmieniać ze sprawnych silników przepływomierze , n75 itp a jak by to nic nie pomogło to już tylko Danecki w Piekarach.
ponczo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Może to zbieg okoliczności że teraz turbo pompuje tylko 0,5 bara i przy okazji szarpie w czasie jazdy... Sprawdzić szczelność przewodów dolotowych - od szarpnięć mogło sie coś rozszczelnić a następnie wrzucić wtrysk sterujący z innego autka i się przejechać... Mój przypadek - szarpania podczas jazdy - 3 big lekka górka i wyższe obroty i zaczynało miotać budą... jakby odcinało paliwo i różnokolorowe bąki z wydechu Im wyższa temperatura silnika tym częściej odcinało. Brak błędów w kompie - po zmianie wtrysku sterującego jak ręką odjął. Wymiana sterującego jest w miarę szybka a można się wiele dowiedzieć Stawiam na wtrysk sterujący
przemik Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Filtr paliwa ile ma ? Zacznij od jego wymiany. Po tym powtorz logi statyczne - 000 Basic Settings oraz statyczne zwykle 004 i 000
Kowi87 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2013 Ok jutro sie wymieni filtr:hi: i zobaczymy, bo juz jakby co pompa załatwiona na podmianke
Kowi87 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2013 tak filtr paliwa był przyczyną problemu Dzieki za nakierowanie:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się