Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o analize logow 2.0 tdi BLB


rakud29

Rekomendowane odpowiedzi

ok 8 tys dlaczego co jest nie tak koleo jesli chodzi ci o grupe 23 to mam takie wartosci juz od 4 lat i auto chodzi normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to wszystko gra.

W logach nie widac nic niepokojącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos kiedys zwracal mi uwage ze mam za duza mase powietrza doladowanego

mozesz wyjasnic co tak pytales sie o ten filtr

jak bys mogl jeszcze powiedz czy turbo dobrze mi wstaje jak to sie sprawdza skad wiadomo ze nie za pozno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak robilem program ale chodzi mi jak wyglada kondycja silnika czy wszystko jest ok czy nie trzeba czyecic egr

---------- Post dopisany 22-06-2013 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2013 at 21:24 ----------

kto cos powie wiecej o tych logach

---------- Post dopisany 29-06-2013 at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2013 at 17:25 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos kiedys zwracal mi uwage ze mam za duza mase powietrza doladowanego

nie masę powietrza doładowanego tylko masę powietrza zasysanego (zmierzoną przez przepływkę) i tu jestem tego samego zdania bo takie wartości czyli maks pomiar 1275 mg/skok daje przepływka z 1.9 TDI silniika 110 KM przy maksymalnym przeładowaniu turbo więc pewnie masz nie taką przepływkę jaka powinna u Ciebie siedzieć. EGR jeśli nie jest zaślepiony to daje zbyt dużą masę powietrza w trybie ON (czyli wysterowanie N18 na poziomie 29,6% w czasie kiedy zawór EGR jest aktywny -otwarty) ale to akurat nie wpływa w żaden sposób ujemnie na dynamikę silnika. Poza tym kondycji silnika po samych tylko logach się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spisalem numer mojego przeplywomierza

BOSCH

0281002461

074906461B

sa dwa takie numery na nim sprawdzilem weza co idzie od filtra do turbo i jest ok

co do egr to kolego trzeba go czyscic zeby sie te parametry poprawily czy tylko wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co moze byc nie tak

---------- Post dopisany 01-07-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 13:00 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie i te turbo rumunskie przy takim doladowaniu 2530 i jeszcze do tego przeladowanie 1.6 bara nie pociagnie długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie turbo rumuńskie a program?,a do tego jeszcze to "cięcie" na pierwszym cylindrze powyżej 1mg/skok w dynamicznych....

Możesz to jakos rozwinąć/rozjaśnic ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale gdzie tu jest przeladowanie widzialem logi innych aut z tym silnikiem i tez kreca sie im do 2.5 bara a teraz temat jest o czym innym skad jest za duza masa powietrza koledzy prosze o konkretne odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że może sie czepiam,ale dla mnie Exhaust gas to,spaliny....,chyba że jest to błąd programowy,i faktycznie wskazuje LLM,ale jeśli chodzi o masę powietrza,to w nie jednym aucie już takie widziałem,a nawet i wyższe,szczególnie w twoim przypadku jeśli auto jest po programie to raczej normalne że będzie miało masę powietrza większą niż zakłada to "seria" i tak powinno być,bo gdybyś miał ją na poziomie seryjnym,czyli jak chce VCDS,to znaczy że "tjuner" dał ciała konkretnie i podlał gary tylko paliwem,a tak w telegraficznym skrócie,wyższe ciśnienie doładowania to i wyższa masa powietrza zasysanego.

Mam nadzieję że wyjaśniłem Ci dlaczego tak masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzac na dawke paliwa to tam z dolu podlane jest i dwumas ze sprzeglem latwo nie ma ...

poza tym kazac tej rumunskiej sprezarce dmuchac powyzej 1.5 bara to tez nie daje jej latwego zycia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...