Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8TQ AVJ] Drżenie na wolnych obrotach (problem rozwiązany!!!)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegos czasu, gdy stoje na biegu jałowym (nie wazne czy sprzeglo wduszone czy tez nie) lekko drzy mi kierownica, i wogole w srodku wszystko...

Przy jezdzie jeszcze znikomo oczuwalne.

Czy pada poduszka pod silnikiem?

A moze cos innego?

Pozdrawiam.

[ Komentarz dodany przez: wiki: 26-04-2007, 01:37 ]

proszę nazywać tematy według obowiazującego schematu

Opublikowano

Ja mialem ten sam tyleko ze w 2.6.wszystko sie w srodku trzeslo i wogole i tez myslalem ze to poduszka ale co sie okazalo to rozrzad sie przestawil i silnik mial inne sprezania na gwoch glowicach i dlatego sie telepal.Przy tym tez mi wiecej palil.

a zeto poduszka to tez mozliwe.

[ Dodano: 20-12-2006, 11:20 ]

tylko zalezy jeszcze w jakim stopniu sa te drgania.

Opublikowano
Ja mialem ten sam tyleko ze w 2.6.wszystko sie w srodku trzeslo i wogole i tez myslalem ze to poduszka ale co sie okazalo to rozrzad sie przestawil i silnik mial inne sprezania na gwoch glowicach i dlatego sie telepal.Przy tym tez mi wiecej palil.

a zeto poduszka to tez mozliwe.

[ Dodano: 20-12-2006, 11:20 ]

tylko zalezy jeszcze w jakim stopniu sa te drgania.

...dragania sa malutkie...poprostu zaczalem czuc na fotelu, kierownicy prace silnika na wolnych obrotach...

Opublikowano

szkoda gdybania :spox:

musisz wjechać na kanał/podnośnik i sprawdzić przede wszystkim poduszki silnika i skrzyni

Opublikowano

I jak znalazles przyczyne tych drgan?

Opublikowano

a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił! ostatnio bratu zmieniano rozrząd i ma dokładnie takie same drgania! na luzie drga a jak da sie więcej gazu to unikają!

Opublikowano

Czy przestawienie rozrzadu mozna wykryc VAG-iem?

Opublikowano

Witam.

Od jakiegos czasu, gdy stoje na biegu jałowym (nie wazne czy sprzeglo wduszone czy tez nie) lekko drzy mi kierownica, i wogole w srodku wszystko...

Przy jezdzie jeszcze znikomo oczuwalne.

Czy pada poduszka pod silnikiem?

A moze cos innego?

Pozdrawiam.

[ Komentarz dodany przez: wiki: 26-04-2007, 01:37 ]

proszę nazywać tematy według obowiazującego schematu

Czy czujesz w trakcie jazdy mniejszą moc auta?

Tzn, czy zbiera się dużo gorzej?

I czy świeci się jakakolwiek kontrolka?

Opublikowano

U mnie to samo się pojawia, ale dopiero jak po pół minucie nie dodam gazu...

Opublikowano

U siebie mam to samo, drgania na jałowym biegu. Pojawiają się po lekkim rozgrzaniu silnika. Poduchy to na bank nie są, wymieniłem wszystkie :evil:

Byłem, niby u dobrego, mechanika i stwierdził, że to raczej normalne, te modele tak mają. Niestety mam dziwne wrażenie, że mnie zbył, niechce mi się wierzyć, że w samochodach z wyższej pułki (przynajmniej cenowej) pojawia się takie ustrojstwo.

a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił

Sprawdze, mam za 20 dni zmieniać rozrząd to się wszystko ładnie poustawia. Jak minie, to będę pewny, że to właśnie rozrząd jest przyczyną.

Opublikowano

Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 :grin: ).

Opublikowano

I jak znalazles przyczyne tych drgan?

Kocar Subaru mówia ze silnik nierowno pracuje...i na jalowych obrotach ma troszke za niskie oboroty...co objawia sie trzesieniem budy...dodam tyci gazu i rewelka...[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:05 _________________________________________________

a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił! ostatnio bratu zmieniano rozrząd i ma dokładnie takie same drgania! na luzie drga a jak da sie więcej gazu to unikają!

Rozrzad mialem robiony 40k temu...a sprawa od moze 5-10k wyszla...[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:06 _________________________________________________

Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 :grin: ).

Rex dokladnie...silnik ogolnie glosniej mi chodzi :/[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:06 _________________________________________________

Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 :grin: ).

Rex jutro na 10:00 jestem umowiony w sprawie nierownej pracy silnika w serwisie Audi..ciekawe co powiedza ;-).

Opublikowano

powiedzą cewka :afro:

Opublikowano

No cóż..jednak nikt nie trafił...wina to zapieprzona przepustnica. Mechanik wyjal, wyczyscil, zaadaptował i:

- jakiekolwiek drgania budy, nierowna praca silnika, czasem wahania obrotów jałowych kompletnie zniknely :afro:

Mechanik powiedzial mi tez przed czyszczeniem ze jak sie go przygazowalo, to w okolicach 1500 obr nierowno schodzil z obrotów...teraz chodzi jak zegarek :grin:

No i ogolnie auto dostało jakby nowego ducha...płynniej chodzi...

Pozdrawiam.

Opublikowano

no to git :wink: przepustnica to był mój drugi strzał :afro:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...