lmatys Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Witam. Od jakiegos czasu, gdy stoje na biegu jałowym (nie wazne czy sprzeglo wduszone czy tez nie) lekko drzy mi kierownica, i wogole w srodku wszystko... Przy jezdzie jeszcze znikomo oczuwalne. Czy pada poduszka pod silnikiem? A moze cos innego? Pozdrawiam. [ Komentarz dodany przez: wiki: 26-04-2007, 01:37 ] proszę nazywać tematy według obowiazującego schematu
micek Opublikowano 20 Grudnia 2006 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja mialem ten sam tyleko ze w 2.6.wszystko sie w srodku trzeslo i wogole i tez myslalem ze to poduszka ale co sie okazalo to rozrzad sie przestawil i silnik mial inne sprezania na gwoch glowicach i dlatego sie telepal.Przy tym tez mi wiecej palil. a zeto poduszka to tez mozliwe. [ Dodano: 20-12-2006, 11:20 ] tylko zalezy jeszcze w jakim stopniu sa te drgania.
lmatys Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2006 Ja mialem ten sam tyleko ze w 2.6.wszystko sie w srodku trzeslo i wogole i tez myslalem ze to poduszka ale co sie okazalo to rozrzad sie przestawil i silnik mial inne sprezania na gwoch glowicach i dlatego sie telepal.Przy tym tez mi wiecej palil.a zeto poduszka to tez mozliwe. [ Dodano: 20-12-2006, 11:20 ] tylko zalezy jeszcze w jakim stopniu sa te drgania. ...dragania sa malutkie...poprostu zaczalem czuc na fotelu, kierownicy prace silnika na wolnych obrotach...
Gość zdeniu Opublikowano 22 Grudnia 2006 Opublikowano 22 Grudnia 2006 szkoda gdybania :spox: musisz wjechać na kanał/podnośnik i sprawdzić przede wszystkim poduszki silnika i skrzyni
golab24 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 I jak znalazles przyczyne tych drgan?
LUKSKYLOKER Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił! ostatnio bratu zmieniano rozrząd i ma dokładnie takie same drgania! na luzie drga a jak da sie więcej gazu to unikają!
golab24 Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Czy przestawienie rozrzadu mozna wykryc VAG-iem?
rex Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Witam. Od jakiegos czasu, gdy stoje na biegu jałowym (nie wazne czy sprzeglo wduszone czy tez nie) lekko drzy mi kierownica, i wogole w srodku wszystko... Przy jezdzie jeszcze znikomo oczuwalne. Czy pada poduszka pod silnikiem? A moze cos innego? Pozdrawiam. [ Komentarz dodany przez: wiki: 26-04-2007, 01:37 ] proszę nazywać tematy według obowiazującego schematu Czy czujesz w trakcie jazdy mniejszą moc auta? Tzn, czy zbiera się dużo gorzej? I czy świeci się jakakolwiek kontrolka?
adamq Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 U mnie to samo się pojawia, ale dopiero jak po pół minucie nie dodam gazu...
Hauzer Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 U siebie mam to samo, drgania na jałowym biegu. Pojawiają się po lekkim rozgrzaniu silnika. Poduchy to na bank nie są, wymieniłem wszystkie Byłem, niby u dobrego, mechanika i stwierdził, że to raczej normalne, te modele tak mają. Niestety mam dziwne wrażenie, że mnie zbył, niechce mi się wierzyć, że w samochodach z wyższej pułki (przynajmniej cenowej) pojawia się takie ustrojstwo. a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił Sprawdze, mam za 20 dni zmieniać rozrząd to się wszystko ładnie poustawia. Jak minie, to będę pewny, że to właśnie rozrząd jest przyczyną.
rex Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 ).
lmatys Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Opublikowano 18 Maja 2007 I jak znalazles przyczyne tych drgan? Kocar Subaru mówia ze silnik nierowno pracuje...i na jalowych obrotach ma troszke za niskie oboroty...co objawia sie trzesieniem budy...dodam tyci gazu i rewelka...[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:05 _________________________________________________ a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił! ostatnio bratu zmieniano rozrząd i ma dokładnie takie same drgania! na luzie drga a jak da sie więcej gazu to unikają! Rozrzad mialem robiony 40k temu...a sprawa od moze 5-10k wyszla...[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:06 _________________________________________________ Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 ). Rex dokladnie...silnik ogolnie glosniej mi chodzi :/[br]Dopisany: 18 Maj 2007, 18:06 _________________________________________________ Nie wiem Panowie, ale moje podejrzenie pada na cewki przy silniku. Jak któraś pada, to auto zaczyna wibrować dość mocno, z tymże wtedy (przynajmniej w B6) odczuwalna jest dość duża strata mocy i silnik pracuje duuużo głośniej gdy się go wkręca na obroty (robi się takie audio rodem z V8 ). Rex jutro na 10:00 jestem umowiony w sprawie nierownej pracy silnika w serwisie Audi..ciekawe co powiedza ;-).
lmatys Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 No cóż..jednak nikt nie trafił...wina to zapieprzona przepustnica. Mechanik wyjal, wyczyscil, zaadaptował i: - jakiekolwiek drgania budy, nierowna praca silnika, czasem wahania obrotów jałowych kompletnie zniknely Mechanik powiedzial mi tez przed czyszczeniem ze jak sie go przygazowalo, to w okolicach 1500 obr nierowno schodzil z obrotów...teraz chodzi jak zegarek No i ogolnie auto dostało jakby nowego ducha...płynniej chodzi... Pozdrawiam.
poziek Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 no to git przepustnica to był mój drugi strzał
Rekomendowane odpowiedzi