Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] 170KM seria brak mocy


zielut

Rekomendowane odpowiedzi

no PANOWIE! jestem po akcji serwisowej dokładnie dzisiaj ale niestety wymienili tylko 1 PD na drugim cylindrze, koleś powiedział że pozostałe trzy musiały już być wymienione :shock3:

Ale powiem że odczułem różnice po tej wymianie auto jest trochę żwawsze jeszcze ten felerny EGR muszę wymienić bo są drgania na biegu jałowym.

Drgania na jałowym na pewno nie są spowodowane złą pracą lub uszkodzeniem EGRa:whistling:

---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:29 ----------

mozliwe ze były własciciel kupował PD ale zmieniał prywatnie wiec wpisu nie bedzie...
przecież naprawy prywatne też wpisuje się do książki serwisowej, każdy kto nie jest niechlujem to tak robi. Poprzedni właściciel Twojej fury to był chyba jakiś obsraniec, nie dbał o auto, wszystko masz popękane itd.. obawiam się, że będziesz miał skarbonkę.

W książce serwisowej nie wpisuje się napraw, tylko przeglądy i ich zakres (wymiana części eksploatacyjnych) i akcje serwisowe, jakim auto podlegało.

Historię napraw masz w centralnym kompie (serwerze) ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego piotrsob1 więdz pomóż mi powiedz mi czym to jest spowodowane co to za problem jak mam go rozwiązać już mnie denerwuje to auto i mam powoli ochote się go pozbyć chociaż mam go krótko bo te drgania cały czas są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekkie bujnięcia silnikiem na biegu jałowym, wyczuwalne w kabinie, to przypadłość praktycznie wszystkich 2,0 tdi PD i większości 1,9 PD.

Jeżeli wszystkie inne parametry w normie i brak innych niepokojących objawów, to trzeba przejść nad tym do porządku dziennego :whistling:.

Chyba że masz furmankę kasiury i za bardzo nie masz pomysłu na co je wydać, to możesz je wrzucić w swój motor, ale nie gwarantuje Ci sukcesu :decayed:

Moje BPW kupione w salonie Audi w de,jako dwulatek z przebiegiem 52 kkm , już sobie bujało, disiaj przebieg 144 kkm i buja tak samo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra a dodam jeszcze że nie zawsze ale czasami bardzo mocno kopci z rury jak stoję np na światłach i to są takie drgnięcia nie zawsze tylko co jakiś czas tak bujnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, pisałeś na początku:decayed:

Jak nie ma DPF-a , a nowy już nie jest to przykopcić może tymbardziej :whistling:

Ile ma nalatane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem przykopcić ake nie aż tak a ma teraz 172tys. i czasami czuje ze raz idzie lepiej raz gorzej więdz nie wiem co mu dolega :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ePasjonat a ty masz małego wirusika bo też planuje zrobić i jak to chodzi?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lata nie chodzi ale wirus to za mało, musisz mieć dobry olej, najlepsze filtry, dbać o auto, dobre opony i czysty układ wtryskowy. Wydech jeszcze trzeba zrobić.

Polecam zmianę softu, bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co lejesz za olej do swojego BRD to zmienie co polecasz?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co takiego mozna jeszcze zrobic z wydechem jak tam nic w serri nie ma. jak wywalisz dpfa to masz prawie ze przelotowy uklad wydechowy bo na koncu masz tylko 2 tlumiki to albo zmienic na jakies 2 "sportowe" nie ma sensu juz dłubanie przy wydechu on jest juz tak odpowiedni do takich modów ze nic wiecej nie potrzeba... bo co w BRD zrobisz -wiekszych wtryskow nie ma chyba...chyba ze jakis megic hybrydy zrobi, wywalic całkowicie układ EGR,wirus i moze turbo od CR i co dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś w temacie @Sotom. Zadzwoń do MG MotorSport i zapytaj ich co daje dedykowany przelot w BRD. Mocy nie przybywa, zmniejsza się o wiele turbodziura, zwiększa się elastyczność i dynamika obrotów. A więc bardzo warto :) DPF zostaje.

Mając 430 Nm we względnie lekkiej A4, pukam już nie tylko 3.0 TDI w A6, A8 czy Q (bez quattro, wiadomo, z nimi nie ma szans) ale można pukać na mieście już benzyny, tak do 160 km/h powiedzmy, z mocą 300-400 km. Ostatnio zassałem Mercedesa 4,2. A co będzie z przelotem hoho.

Turbo w BRD jest podobno największe z fabrycznie możliwych, dlatego przy zmianie na większe jak ktoś się bawi można już FMIC dać, bo obecne 2 szt. IC jakie mamy fabrycznie starczą do 220 KM - pytałem się speców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie nie ma tu chyba nikogo kto ma to zrobine i mógłby sie wypowiedziec... wszystko co krecone to 140tki pod 200lub wyzej... o 170tkach nic tu nie wyczytałem... po za tym aby sie bawic w tym kierunku to trzeba miec na to kaske. ja niestety na takie zabawy nie moge sobie pozwolic a jak mam żeźbic najtanszym kosztem to wole nic nie robic jak ma to byc zrobione aby bylo...jak wiekszosc tuningowców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...