SSKANDAL Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam Niedawno byłem zrobić z klimą na lato, myślałem że wystarczy przegląd, ozonowanie i napełnienie klimy, jednak po wykonaniu tych czynności u mechanika klima w ogole nie chłodzi tak jakby nie działała. Mechanik powiedział że możliwe jest iż sprężarka klimatyzacji jest do wymiany, ale wyczytałem też na necie że moze to być wina bezpiecznika który kosztuje 40zł.... Tak więc chciałem się poradzić co najlepiej zrobić. jakby co mam papierek informujący mnie co zostało zrobione w klimie. Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Najpierw podaj czym ty wogule jezdzisz??? jaki sprazarka sprzeglo elektromagnetyczne czy zawor ?? czy po wlaczeniu klimy zalaczaja sie wentylatory??? silnik podwyzsza obroty ??? jakie wskazania na manometrach mial "mechanik" ???
SSKANDAL Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 a no tak ;p nie zaglądałem dawno i myślałem ze jest w opisie. Audi a4 1.9 TDI 90km 1996r, sprzęgło elektromagnetyczne, po włączeniu wentylatory działają, silnik nie podwyższa obrotów. Wskazań na nanometrach nie mam.
l3l0 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 sprawdz czy dochodzi zasilanie +12V na zielono-zółty przewod na kompresor ( przed kompresorem ) oraz na łączeniu wiązki ( obok zbiornika płynu wspomagania) zielona kostka . Jeżeli dochodzi i tu i tu to padła cewka jeżeli nie dochodzi sprawdz czy z przekaznika wychodzi prad jesli nie to przekaznik jesli wychodzi to wiazka w nadkolu strzelona . Przerabiałem te tematy co roku i nowy kabel mi idzie przez komputer auta szewc bez butów chodzi podobno Jeżeli padła cewka pytanie dlaczego - zacierający się kompresor Zerwana tarczka kompresora ( sprzęgło ) - zacierający się kompresor Posprawdzaj sobie te rzeczy po kolei a takich napełniaczy omijaj bo szkoda słów mi do takich osób zresztą każdy nabija mało naprawia
SSKANDAL Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 ok sprawdzę te rzeczy dziękuje, dam znać co i jak pozdrawiam
cocoo24 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 sprawdz czy dochodzi zasilanie +12V na zielono-zółty przewod na kompresor ( przed kompresorem ) oraz na łączeniu wiązki ( obok zbiornika płynu wspomagania) zielona kostka . Jeżeli dochodzi i tu i tu to padła cewka jeżeli nie dochodzi sprawdz czy z przekaznika wychodzi prad jesli nie to przekaznik jesli wychodzi to wiazka w nadkolu strzelona . Przerabiałem te tematy co roku i nowy kabel mi idzie przez komputer auta szewc bez butów chodzi podobno Jeżeli padła cewka pytanie dlaczego - zacierający się kompresor Zerwana tarczka kompresora ( sprzęgło ) - zacierający się kompresor Posprawdzaj sobie te rzeczy po kolei a takich napełniaczy omijaj bo szkoda słów mi do takich osób zresztą każdy nabija mało naprawia dokładnie, u mnie wystarczyło przeczyścić styki
SSKANDAL Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam ponownie, wracając do tematu,udało się zdiagnozować w czym problem. Czujnik ciśnienia klimatyzacji do wymiany. Elektromechanik spiął jakoś przewody i nagle klima jak zaczęła dmuchać to aż mnie ciarki przeszły. Tylko teraz jest następny problem, czujnik w moim samochodzie posiada 2 piny, a teraz nie jest taki łatwo znaleźć. Może ma ktoś jakieś namiary albo coś żeby taki czujnik dostać? Albo może ma ktoś numer seryjny tego czujnika z 2 pinami. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się