gadam13 0 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam Wpadłem dziś na świetny pomysł - postanowiłem wyczyścić przepływkę Po czyszczeniu spirytusem i patyczkami z watą i zamontowaniu w niuni zrobił się muł totalny W odpowiednie piny wstawiłem diodę no i mulenie przeszło ale czarne chmury się pokazały. Przepływomierz Bosch 0281002216. Pytanie: 1. Ile kosztuje oryginał w aso? 2.Co myślicie o podróbkach na allegro po 100 pare PLN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 W październiku ubiegłego roku płaciłem 380 zł ze zwrotem starego przepływomierza. Przed kupieniem oryginału w ASO sugerując się cenami kupiłem o identycznym numerze przepływomierz BOSCH na allegro. Może miałem pecha ale męczyłem się z nim trzy miesiące ponieważ kolejni magicy po podłączeniu pod program diagnostyczny nie wiedzieli co jest przyczyną szarpania. Łączne koszty które poniosłem przerosły koszt nowej która i tak na koniec musiałem kupić, jedyny plus to wyleczyłem się z zamienników. W przypadku nowej z ASO masz gwarancję na dwa lata warunek musisz zamontować u nich lub innym warsztacie. Mi zaśpiewali za wymianę 80 zł i zrobiłem to w serwisie Fiata za 15 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Po czyszczeniu spirytusem i patyczkami z watą tak sie nie czysci przepływek bosch po rabatach w hurtowni 243 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 2.Co myślicie o podróbkach na allegro po 100 pare PLN? Raczej odposc sobie takie wynalazki z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Wpadłem dziś na świetny pomysł - postanowiłem wyczyścić przepływkę Po czyszczeniu spirytusem i patyczkami z watą i zamontowaniu w niuni zrobił się muł i tu lezy pies pogrzebany .... a lmm tylko z ASO ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafir1985 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 też sie przygotowuje do wymiany przeplywki u mnie objawy są takie ze raz idzie dobrze raz muł :/ a szczegolnie zauważyłem ze zależy to od temperatury powietrza jesli jest ciepło (tzn. postoi tak 8 godzin na sloncu jak w pracy jestem) idzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Wpadłem dziś na świetny pomysł - postanowiłem wyczyścić przepływkę Po czyszczeniu spirytusem i patyczkami z watą i zamontowaniu w niuni zrobił się muł i tu lezy pies pogrzebany .... a lmm tylko z ASO ... ciekawa metoda. LMM podobnie jak inne czujniki tylko 100% ORI wiec ASO lub autoryzowany dystrybutor. też sie przygotowuje do wymiany przeplywki u mnie objawy są takie ze raz idzie dobrze raz muł :/ a szczegolnie zauważyłem ze zależy to od temperatury powietrza jesli jest ciepło (tzn. postoi tak 8 godzin na sloncu jak w pracy jestem) idzie dobrze o logowales samochod? czy diagnoza na podstawie domyslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafir1985 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 samochod podpinalem pod VAG-a wszystko ok tylko nie wiem jak ta cholerna przeplywke sprawdzic turbo laduje prawidlowo, egr dziala dobrze a nie potrafie po logach sprawdzic przeplywki cala reszta sprawdzona i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 o logowales samochod? czy diagnoza na podstawie domyslu? ten rodzaj diagnozy jest coraz bardziej popularny na forum .... ja sie w takich przypadkach poddaje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafir1985 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 o logowales samochod? czy diagnoza na podstawie domyslu? ten rodzaj diagnozy jest coraz bardziej popularny na forum .... ja sie w takich przypadkach poddaje ... o logowales samochod? czy diagnoza na podstawie domyslu? ten rodzaj diagnozy jest coraz bardziej popularny na forum .... ja sie w takich przypadkach poddaje ... Samochód był logowany jak wrócę do domu to wrzucę logi może ocenicie czy to przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadam13 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Wymieniłem i ożył Jestem lżejszy o 85 E z rabatami.Oczywiście kupiłem oryginalną Bosch.Jeżeli ktoś planuje zakup przepływki za granicą proponuję wziąść ze sobą uszkodzoną.W razie braku starej na wymianę biorą 50 E więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 w moim AFN pojawia sie takie cos, ze przy ''wiekszych'' predkosciach tak do 120 ciagnie dobrze, jest zrywny, dopiero po przekroczeniu 120 robi sie z niego muł... i jak zwolnie do mniejszych predkosci (nawet 40-50km/h) pozostaje takim mulem, dopiero jak sie zatrzymam, wyłacze silnik postoje ok 30 sek. moge dalej cieszyc sie zrywnoscia... czy to przepływka daje o sobie znac? da sie to jakos naprawic, czy juz tylko wymiana (z tego co widze na forum to tylko na orginał )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafir1985 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 z tego co piszesz wynika ze masz klasyczny NOTLAUF bylo o tym sporo na forum poszukaj i obowiazkowo podepnij pod VAG-a to dowiesz sie co go powoduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 ten rodzaj diagnozy jest coraz bardziej popularny na forum .... ja sie w takich przypadkach poddaje ... Nie wszyscy są fachowcami w tej dziedzinie. Jest sporo osób które posiada VAGA-a ale tylko nieliczni potrafią na podstawie zmierzonych wartości postawić diagnozę. Osobiście się o tym przekonałem jak facet kroił mnie po 50 zł za podpięcie i wymyślał coraz to nowe diagnozy, byłem też w ASO gdzie osoba robiąca próbę drogową na podstawie zmierzonych wartości stwierdziła, że przepływomierz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 z tego co piszesz wynika ze masz klasyczny NOTLAUF bylo o tym sporo na forum poszukaj i obowiazkowo podepnij pod VAG-a to dowiesz sie co go powoduje a gdzie moge podpiąć sie pod VAGa, bo swojego nie posiadam. Ewentualnie na VW moge podjechac, w ogole to ile takie sprawdzenie by mnie kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafir1985 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 z tego co piszesz wynika ze masz klasyczny NOTLAUF bylo o tym sporo na forum poszukaj i obowiazkowo podepnij pod VAG-a to dowiesz sie co go powoduje a gdzie moge podpiąć sie pod VAGa, bo swojego nie posiadam. Ewentualnie na VW moge podjechac, w ogole to ile takie sprawdzenie by mnie kosztowało? Najlepiej poszukaj kogos z forum z Twojego rejonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się