roki1970 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam ,wszystkich mam pytanko, czy w B5 z silnikiem ANF z zaślepionym EGR ktoś już próbował za pomocą FAGA wyłączyć go jak tak to proszę o jakąś rozsądną poradę ,jedyny problem to przepływ powietrza jest z założenia zbyt duży niż zakładany .Nie mam za dużo doświadczenia z elektroniką i trudno mi podobny temat zlokalizować .
bava Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 EGR programowo można wyłączyć poprzez zmianę map w ECU, VAGiem z tego co mi wiadomo nic nie zrobisz w tej kwestii. Blaszka tak jak kolega radzi tylko nie jakaś cienka ale taka 3mm np. W warsztacie jest temat o zaślepianiu EGRu.
roki1970 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 witam ,a wiec blaszkę zrobiłem ,jednak nie jest tak jak bym chciał jedzie ale jakby jeszcze zbyt słabo się w kręca na obroty,turbina jest czyściutka,łopatki na kierownicy pracują jak trzeba ,nie dymi.podobno kodami adaptacji to można wyłączyć piszcie proszę jak by ktos wiedział ,pozdrawiam wszystkich
bava Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 a katalizator ? wypatroszony ? tu masz co nieco o programowym wyłączaniu EGRa - jak programowo wyłączyć EGR w AFN • .: AUDI KLUB POLSKA :. •
roki1970 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 dużo mi pomogliście szczególnie ,Bava ty masz wielkiego plusa ,za pare tygodni mój kumpel będzie robił mape w swoim pasku przyczepie się do niego i też będe chciał nową mapę zrobić na razie dam sobie spokój ,jak już zrobie wszystko to się podziele zwami co zrobiłem jak to działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się