Zapomnialemm Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam Kolegów forumowiczów. Mam pytanko zanim zaczne robote z zamianą kiery z cztero na trójramienną multi. Czy czeka mnie jakaś niemiła niespodzianka podczas tej "operacji" czy raczej bez problemów: tasma, ślizg klaksonu powinny pasowac? stara kiera: nowa: Z góry dzieki za odpowiedzi.
greg2505 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 kierownica którą wkleiłeś nie steruje radiem tylko zmienia biegi ,multi 3-ramienna było dopiero w b7
Zapomnialemm Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 nie zalezy mi na przyciskach - mam manuala - wiem ze one są do tiptronicka - chodzi mi o całą reszte. ---------- Post dopisany 11-07-2013 at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2013 at 09:34 ---------- dla zainteresowanych: zmiana kierownicy to 10min roboty: potrzebny jest tylko klucz SPLINE M12 i torx do poduchy (nr nie pamietam). Wszystko pasuje bez problemów a efekt - sami ocencie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się