Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto straciło moc logi/błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Błędy

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Auto chodzi jak by nie miało doładowania wyczytałem , że może byc n75 :kwasny:

Dynamiczne:

Grupy: 000,001 Log (6 - 000,001)

Grupy: 003,004 Log (5 - 003,004)

Grupy: 010,011Log (2 - 010,011,010,011)

Grupa: 004,008 Log (1 - 004,008)

Auto nie jest moje jest mojego znajomego . Szybko szybko i źle sobie zapisałem i teraz nie wiem które są dynamiczne :facepalm::facepalm:

Moje pierwsze logi możliwe , że źle zrobione . Mam jeszcze statystyczne tylko też są pomieszane

Auto od pewnego czasu straciło moc , nie ma doładowania :whistling:

Z góry dzięki za pomoc. :wink:

Opublikowano

Brak sygnału z przepływki więc sterownik silnika w grupie 003 i 010 przyjął wartość zastępczą 550 mg/skok - albo jest to wina przerwy w obwodzie wewnątrz przepływki i wtedy trzeba ją wymienić albo przerwa nastąpiła na wiązce od niej idącej do sterownika silnika. Podmiana na inną, nawet słabo mierzącą powinna rozwiać wątpliwości co tutaj ponosi za to winę i stąd efekt braku dynamiki silnika. Turbo zapewne przeładowuje na full i stąd błąd 00519 bo nic nie wskazuje, żeby czujnik G71 pokazywał bzdury. W logu dynamicznym 011 szybko jednak aktywował się tryb awaryjny mimo niewielkiego przeładowania już na samym początku logu przy 2079 obrotach silnika a czujnik ciśnienia barometrycznego pokazuje poprawne wartości. Zrób zatem log dynamiczny grupy 008 z 010 z podmienioną przepływką.

Opublikowano

Sztomel była wina przerwanego przewodu to przepływki :drunk:

Nie jest to auto moje więc znajomy jeździł z tym kilka miechów :facepalm: .

Bardzo zadowolony bo za tyd wyjeżdża na wakacje a auto chciał miec sprawne .

Teraz przyblokowuje go na 2sek koło 3tys RPM

Zobaczymy może auto zamulone za kilka dni sprawdzimy czy jest dobrze jak nie to komputer i jazda :decayed:

Opublikowano

Przerwany kabelek do przepływki to jedno ale druga rzecz, która mnie niepokoi to zbyt szybko aktywowany tryb awaryjny a to już niestety nie zależy od braku sygnału z przepływki. Szczerze mówiąc a raczej pisząc - pierwszy raz widzę, by sterownik silnika przy raptem niecałych 4 sekundach i przeładowaniu wielkości 50 mbarów trwającym ledwie 80 setnych sekundy aktywował tryb awaryjny - coś tu jest nie tak. To nie jest normalny objaw i reakcja sterownika silnika. Gdyby objawy trybu awaryjnego nie ustały i dalej były takie szokujące to wklejajcie je koledzy bo trzeba znaleźć jakąś tego przyczynę a na domiar złego - powód takiej dziwnej (jak dla mnie reakcji) sterownika silnika.

Opublikowano

Czyli jeszcze raz zrobic mu logi dynamiczne tylko teraz jakie grupy 008 i 010 ??:wink:

Nie wiem czy znajomy nie ma "chipboxa" miał to wywalic ale muszę się jego zapytac czy wywalił te dziadostwo :facepalm:

Auto ciągnie fajnie normalnie tylko przy 3 tys ma taki przestój ok 2 sek

Czyli najlepiej jeszcze raz teraz zrobic mu logi

Opublikowano

Jeśli przepływka nie będzie już walić błędem to zróbcie mu ponownie logi dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 bo nadal nie jest wyjaśniona kwestia przyczyny aktywowania trybu awaryjnego. Oczywiście jeśli macie czas to zlogujcie możliwie najwięcej grup by była lepsza przejrzystość pokazywanych parametrów pracy silniika i jego osprzętu. Będę wdzięczny jeśli ktoś mi wyjaśni dlaczego sterownik silnika tak szybko i "bez wyraźnego powodu" aktywował tryb awaryjny.

Opublikowano

Dzwoniłem teraz do znajomego dalej ma tego "chipboxa" :facepalm:

Jutro to wywali i do mnie rano wpadnie i zrobimy mu te logi

To jakieś tanie badziewie , on już kupił na tym chipboxie a mówiłem mu , że to tylko może rozwalic silnik .

Czyli bloki 003 z 011 i 008 z 010 , 000 z 001 , 004 ?? :wink:

Dziś zrobiłem logi auto starci moc na chwile przy 3 i ok 4 tys obr :kwasny:

Chipbox odłączony

Błędy

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Dynamiczne:

Grupy: 008,010 - Log (0 - 008,010)

Grupy: 000,001 -Log (1 - 000,001)

Grupa: 004 -Log (2 - 004)

Grupy: 003,011-Log (3 - 003,011)

---------- Post dopisany 09-07-2013 at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2013 at 17:57 ----------

Rzuci jakiś spec okiem :decayed:

Naprawdę pilne auto z pt wyjeżdża w długą trasę a nie jest do końca sprawne :facepalm:

Logi post wyżej :naughty:

Opublikowano

Do piątku chyba nie zdązy wyczyścic sprezarki. Sprawdzcie jeszcze czy wezyk do ECU nie jest zapchany olejem.

Opublikowano

Czyli zapieczone łopatki turbiny

Wężyk też sprawdzimy

Dzięki :wink:

Tak coś myślałem , że coś z turbosprężarką bo jak chciałem sprawdzic jak rusza się sztanga to wyskakiwał mi na VCDSie błąd

Opublikowano

Dziś zrobiłem logi auto starci moc na chwile przy 3 i ok 4 tys obr :kwasny:

Widać to dokładnie w logach. W tych zakresach sterownik silnika niby zapodaje tryb awaryjny bo ogranicza ciśnienie doładowania i dawkę paliwa ale zaraz potem odpuszcza i dalej toleruje te następujące ponownie wysokie wartości. Dziwne zachowanie ECU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...