Wandet15 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Błędy 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 28-10 - Short to Plus - Intermittent Auto chodzi jak by nie miało doładowania wyczytałem , że może byc n75 Dynamiczne: Grupy: 000,001 Log (6 - 000,001) Grupy: 003,004 Log (5 - 003,004) Grupy: 010,011Log (2 - 010,011,010,011) Grupa: 004,008 Log (1 - 004,008) Auto nie jest moje jest mojego znajomego . Szybko szybko i źle sobie zapisałem i teraz nie wiem które są dynamiczne :facepalm: Moje pierwsze logi możliwe , że źle zrobione . Mam jeszcze statystyczne tylko też są pomieszane Auto od pewnego czasu straciło moc , nie ma doładowania Z góry dzięki za pomoc.
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Brak sygnału z przepływki więc sterownik silnika w grupie 003 i 010 przyjął wartość zastępczą 550 mg/skok - albo jest to wina przerwy w obwodzie wewnątrz przepływki i wtedy trzeba ją wymienić albo przerwa nastąpiła na wiązce od niej idącej do sterownika silnika. Podmiana na inną, nawet słabo mierzącą powinna rozwiać wątpliwości co tutaj ponosi za to winę i stąd efekt braku dynamiki silnika. Turbo zapewne przeładowuje na full i stąd błąd 00519 bo nic nie wskazuje, żeby czujnik G71 pokazywał bzdury. W logu dynamicznym 011 szybko jednak aktywował się tryb awaryjny mimo niewielkiego przeładowania już na samym początku logu przy 2079 obrotach silnika a czujnik ciśnienia barometrycznego pokazuje poprawne wartości. Zrób zatem log dynamiczny grupy 008 z 010 z podmienioną przepływką.
Wandet15 Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 Sztomel była wina przerwanego przewodu to przepływki Nie jest to auto moje więc znajomy jeździł z tym kilka miechów . Bardzo zadowolony bo za tyd wyjeżdża na wakacje a auto chciał miec sprawne . Teraz przyblokowuje go na 2sek koło 3tys RPM Zobaczymy może auto zamulone za kilka dni sprawdzimy czy jest dobrze jak nie to komputer i jazda
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Przerwany kabelek do przepływki to jedno ale druga rzecz, która mnie niepokoi to zbyt szybko aktywowany tryb awaryjny a to już niestety nie zależy od braku sygnału z przepływki. Szczerze mówiąc a raczej pisząc - pierwszy raz widzę, by sterownik silnika przy raptem niecałych 4 sekundach i przeładowaniu wielkości 50 mbarów trwającym ledwie 80 setnych sekundy aktywował tryb awaryjny - coś tu jest nie tak. To nie jest normalny objaw i reakcja sterownika silnika. Gdyby objawy trybu awaryjnego nie ustały i dalej były takie szokujące to wklejajcie je koledzy bo trzeba znaleźć jakąś tego przyczynę a na domiar złego - powód takiej dziwnej (jak dla mnie reakcji) sterownika silnika.
Wandet15 Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 Czyli jeszcze raz zrobic mu logi dynamiczne tylko teraz jakie grupy 008 i 010 ?? Nie wiem czy znajomy nie ma "chipboxa" miał to wywalic ale muszę się jego zapytac czy wywalił te dziadostwo Auto ciągnie fajnie normalnie tylko przy 3 tys ma taki przestój ok 2 sek Czyli najlepiej jeszcze raz teraz zrobic mu logi
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Jeśli przepływka nie będzie już walić błędem to zróbcie mu ponownie logi dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 bo nadal nie jest wyjaśniona kwestia przyczyny aktywowania trybu awaryjnego. Oczywiście jeśli macie czas to zlogujcie możliwie najwięcej grup by była lepsza przejrzystość pokazywanych parametrów pracy silniika i jego osprzętu. Będę wdzięczny jeśli ktoś mi wyjaśni dlaczego sterownik silnika tak szybko i "bez wyraźnego powodu" aktywował tryb awaryjny.
Wandet15 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Dzwoniłem teraz do znajomego dalej ma tego "chipboxa" Jutro to wywali i do mnie rano wpadnie i zrobimy mu te logi To jakieś tanie badziewie , on już kupił na tym chipboxie a mówiłem mu , że to tylko może rozwalic silnik . Czyli bloki 003 z 011 i 008 z 010 , 000 z 001 , 004 ?? Dziś zrobiłem logi auto starci moc na chwile przy 3 i ok 4 tys obr Chipbox odłączony Błędy 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Dynamiczne: Grupy: 008,010 - Log (0 - 008,010) Grupy: 000,001 -Log (1 - 000,001) Grupa: 004 -Log (2 - 004) Grupy: 003,011-Log (3 - 003,011) ---------- Post dopisany 09-07-2013 at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2013 at 17:57 ---------- Rzuci jakiś spec okiem Naprawdę pilne auto z pt wyjeżdża w długą trasę a nie jest do końca sprawne Logi post wyżej
przemik Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Do piątku chyba nie zdązy wyczyścic sprezarki. Sprawdzcie jeszcze czy wezyk do ECU nie jest zapchany olejem.
Wandet15 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Czyli zapieczone łopatki turbiny Wężyk też sprawdzimy Dzięki Tak coś myślałem , że coś z turbosprężarką bo jak chciałem sprawdzic jak rusza się sztanga to wyskakiwał mi na VCDSie błąd
Sztomel Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Dziś zrobiłem logi auto starci moc na chwile przy 3 i ok 4 tys obr Widać to dokładnie w logach. W tych zakresach sterownik silnika niby zapodaje tryb awaryjny bo ogranicza ciśnienie doładowania i dawkę paliwa ale zaraz potem odpuszcza i dalej toleruje te następujące ponownie wysokie wartości. Dziwne zachowanie ECU.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się