Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sposób podpięcia węży wodnych przed nagrzewnicą.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam podpięte równolegle i mam wrażenie że płyn wychodząc z głowicy łatwiej przepływa przez reduktor niż miałby się jeszcze cisnąć do góry do nagrzewnicy,i w związku z tym słabiutko przepływa przez nagrzewnicę.I myślę czy nie lepiej byłoby wpiąć węże reduktora szeregowo do węża powrotnego z nagrzewnicy.Wtedy płyn musi najpierw przejść przez nagrzewnicę i następnie przez reduktor.

Opublikowano

Cześć. Też tak miałem i zimą wcale nie grzało. Ciepło robiło się dopiero jak jechałem autostradą, w mieście czułem się prawie jak w cabrio. Po wpięciu reduktora w szereg jest lepiej ale nie idealnie (taki urok multitronika w benzynie).

Opublikowano

mam wpiete szeregowo przed chlodniczka oleju i wszystko jest ok, bardzo szybko sie przelacza (na 30st) i nie ma problemow z grzaniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...