marcin_czewa 0 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam. I proszę o pomoc w następującym temacie - posiadam Audi A4 b5 2000r silnik 1,8 (125KM), założyłem gaz i jest problem gdy na gazie zgaśnie silnik (chodzi o wymuszone zgaszenie np. gdy pomyli się 1 z 3 biegiem). W takiej sytuacji silnik da się odpalić dopiero za 4, 5 podejściem. jeśli silnik wyłączy się stacyjką nie ma problem z jego uruchomieniem. w czym może być problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 W tym jest problem, że zalewa ci silnik. Jak gasisz kluczykiem, to odcinane są elektrozawory i nadmiar gazu nie dostaje się do kolektora ssącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_czewa 0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 A jest jakiś sposób żeby tego uniknąć, tzn. coś wyregulować np.? Jest to mój trzeci samochód z lpg i pierwszy raz ma z tym problem. wszystkie poprzednie po zduszeniu na gazie odpalały bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Trzeba odpowiednio wystroic lpg i problem sie zminimalizuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Pierw zacznij biegi normalnie wrzucac a nie ze sie myla tak to tylko mozesz rozrzad sp***doli* jak ci sie pasek urwie. Wystroic dobrze instalacje to podstawa. Jakie masz graty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudnek 0 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Najlepszym pomysłem jest prawidłowo wrzucać biegi i nie dopuszczać do takiego gaszenia. Chociaż już pewnie problem masz z głowy bo wyczułeś autko i wrzucasz płynnie biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Masz źle podłączony + po stacyjce. Najprawdopodobniej podpięty jest pod cewkę zapłonową, a w Audi ECU wyłącza cewki dopiero po ok. 30 min. Przepnij zasilanie pod inny odbiornik. Centralka po wyłączeniu kluczyka musi od razu gasnąć. Jeśli się świeci to zasilanie jest z cewek. W tym przypadku po wyłączeniu silnika jest prąd na wtryskiwaczach gazowych i zalewa Ci silnik. Temat jest już znany, szkoda, że nie wiedzą tego wszyscy gazownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih82 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja założyłem gaz dwa dni temu i tez pojawił się taki problem. Zgaszę go i długo muszę kręcić zanim odpali. Wyjeżdżając z gazowni, gazownik mowił mi, że filtr paliwa do wymiany ( bo też chwilę musiałem go kręcić )? ale jak jadę na benzynie i go gaszę na benzynie to odpala normalnie. W poniedziałek chyba się tam przejadę z powrotem co by podregulował coś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Koledzy Marek powyżej zdiagnozował perfekcyjnie problem. Mam to samo od kilku lat, ale wisi mi to, natomiast dla kogoś może być to denerwujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie powinno byc takiego probelmu po zgaszeniu silnika bo elektrozawor to 1 a wtryski to drugie a te po zadlawieniu silnika sa zamkniete i nie puszcza. Chyba ze rzeczywiscie auto zalewa lpg ale wtedy lpg do ogarniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih82 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 podregulował i ok w sumie, ale na 10 odpaleń raz zamuli.. i co teraz ? drażni mnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 to może masz za ubogo jeszcze na rozruchu, a możesz sprawdzić szczeloność zakręcając gaz na noc i zgasić go na benzynie i zobaczyć rano jak zapali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI_MANIAK 0 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 przeciez koledzy juz chyba napisali wszystkie ewentualnosci ktore mogly Ci sie przydazyc i spokojnie poradzisz sobie z tymi informacjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się