Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] stukanie przy pełnym skręcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem tego typu. Podczas postoju na odpalonym silniku jak skręcam kołami na maksa w lewo i w prawo słychać pod koniec obrotów 2 pukniecia. Wahacze sa wpoządku wymienialem 3 miechy temu. Co to moze byc?

Opublikowano

Witam !

hmm trochę dziwne te "DWA" puknięcia ale skoro jesteś pewien, że wahacze są oki to popatrz na końcówki drążków. Normą jest głośna praca (buczenie pompy wspomagania ukł kier.) przy max skręcie kierownicy na biegu jałowym ale to jest ciągłe buczenie aż nie odpuścisz kierownicy. Natomiast te puknięcia jak mówię jeśli nie końcówki drążków to obstawiał bym przeguby.

Pozdro :)

uzupełnij profil :gwizdanie:

Opublikowano

witam!

czasem po wymianie wahacza-y pojawiaja sie luzy na innych.a podczas jazdy nic nie puka?sprawdziles czy nie ma luzow w ukladzie kierowniczym?jak radzi zbynek sprawdz przeguby i drazek i koncowke drazka!pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...