lukii23 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam jak w temacie, układ mam zalany woda destylowaną bo przygodzie z termostatem, no i czas urlopu wiec trzeba wymienić,szukam wszędzie ale nie moge znaleźć odnośnie mojego silnika, czy konieczne jest wyciagnięcie termostatu żeby zlać cały płyn? ile wchodzi go do układu 7l?planuje kupić koncentrat febi 2x 1,5 litra wiec to 6l płynu na ok -36 stopni, jest jakis korek żeby zlać jak najwiecej płynu ? czy konieczne jest wejść pod auto? chciałem poprostu wylać tyle ile zdołam i reszte uzupełnić tym koncentratem nie muszę nic płukać bo już to robiłem wczesniej, uda mi sie zlać 5,5 litra płynu ?
OLIVER Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Tu masz schemat Twojego chłodzenia 1,6 ADP...Jak widać nie ma korka spustowego w chłodnicy Zostaje Ci rozpiecie dolnego węża w chłodnicy i wypuszczenie wody potem załozyć węża nalać 3l koncentratu i uzupełnić resze wodą destylowaną ... Do stanu . Nagrzać silnik ,Po odpowietrzać i powinno być Ok
lukii23 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 dzięki kolego. a myślisz ze 3 litry koncentratu wystarczy na nasze mrozy? i czy jak zrobie tak jak mówiłeś to zleci cała woda?
OLIVER Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 dzięki kolego. a myślisz ze 3 litry koncentratu wystarczy na nasze mrozy? i czy jak zrobie tak jak mówiłeś to zleci cała woda? cała nie zleci bo zostanie ci w bloku silnika ale to nie tak duzo.. ja nie jestem Ci wstanie podać ile Tobie wchodzi do układu ale chyba nie więcej niż 6L wiec 3L koncentratu powinny starczyć a wlejesz więcej też nic nie zaszkodzisz silnikowi będzie wyższa granica zamarzania .
lukii23 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 jeśli trzeba to kupie 3x 1.5 i zawsze będzie na ewentualne dolewki przy cieknącym króćcu wody, a kolego widze ze masz konkretny program, mógł byś mi zobaczyć jak wygląda w moim modelu króciec wody z tyłu silnika przykręcany do głowicy, muszę go wymienić a nie chce jeździć i kupić w ciemno, dziękuje z góry
MATIUS Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 w adp możesz też spuścić używając śróby która jest na pompie wody bodajże chyba 21 rozmar
OLIVER Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 jeśli trzeba to kupie 3x 1.5 i zawsze będzie na ewentualne dolewki przy cieknącym króćcu wody, a kolego widze ze masz konkretny program, mógł byś mi zobaczyć jak wygląda w moim modelu króciec wody z tyłu silnika przykręcany do głowicy, muszę go wymienić a nie chce jeździć i kupić w ciemno, dziękuje z góry czy o to ci chodzi ? ( Kołnierz) jesli tak to jeszcze kup pozycję (28) Pierścień uszczelniający bo to ważne przy wymianie
krolik1991 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 u mnie w adp za prawa kratka zderzaka jest taki maly kureczek w chlodnicy a obok niego dziurka, ja zawsze zakladalem szlauch na ta dziurke i odkrecalem kurek i ze 4l zeszlo(oczywiscie tyl byl wyzej niz przod przy spuszczaniu)
lukii23 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Dzieki serdeczne dokładnie to ta cześć i odrazu mam numer części to już mogę jechać w ciemno, mam zamiar kupić wszystko co tylko możliwe żeby już się w to nie bawić. a zalać płynem i mieć spokojną głowe. A co do postu wyżej to właśnie słyszałem o tej śrubie ale zależy mi na tym żeby nie wchodzić pod auto a spuścić prawie cała wodę, i jak kolega napisał najpierw ściągne ten wąż zobaczę ile wody zleci i będe wiedział co robić dalej. chyba ze ktoś ma jeszcze inne doświadczenia
bediks Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Odkręć kruciec od termostatu i go wyjmij , wtedy plyn wyleci tez z bloku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się