lutas Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Ostatnio wymieniałem komplet wahaczy, łożyska przednie, drążki kierownicze, końcówki drążków, łączniki stabilizatora - ale nie luzowałem śrub samego stabilizatora. Całość oczywiście była skręcana, gdy samochód stał na kołach. Śruby do łączników weszły normalnie a przy dokręcaniu się odpowiednio ustawiły w stosunku do wahaczy i stabilizatora. Pytanie jest następujące - czy lepiej jeszcze raz poluzować łączniki i stabilizator, pobujać nim trochę i skręcić czy też luzowanie samego stabilizatora nie ma znaczenia ?
pastaldo Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Niema potrzeby. Śruby do łączników weszły normalnie a przy dokręcaniu się odpowiednio ustawiły w stosunku do wahaczy i stabilizatora. [/QUOTE] Tu jest klucz do sukcesu czyli wszystko ok.
lutas Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedź - uspokoiłeś mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się