Norbunio Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Planuję zrobić pełny przelotowy wydech. Obecnie jest tylko downpipe. Boję się że przelotowy będzie głośny, dlatego doszliśmy do wniosku że zrobimy go na 5 tłumikach. Duży środkowy -> rozbicie Y na dwie rury -> 2 x małe środkowe ( w miejscu obecnego środkowego ) -> 2 końcowe o wielkości ori tłumików. Czy ktoś próbował taką kombinację? W aucie jest DP, TIP, Intercooler, wtryski a na dniach będzie program. Teraz pytanie czy w tej sytuacji warto pakować się w wydech? Na większą moc nie liczę, liczę za to na większą sprawność auta i ciekawsze brzmienie, choć chcę aby wydech był słyszalny tylko przy ostrzejszej jeździe. Jak myślicie wydech na 5 tłumikach spełni moje oczekiwania? Turbo lepiej się wkręca na przelotowym wydechu, co oprócz brzmienia daje przelotowy wydech? Próbowałem znaleźć jakieś info na ten temat, ale opcja szukaj nie działa chyba poprawnie bo co bym nie wpisał to forum wyrzuca - Niestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów
Booster Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 u mnie jest DP 3" dalej 2,5" i 2x2" na Y miałem dwa przelotowe i na końcu dwie puchy, było cicho, teraz mam same końcowe i jest najs:decayed:
Norbunio Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Co jest lepiej po zmianie na przelot? Lepiej się kręci, szybciej wstaje turbo ? Warto/nie warto? My planujemy 2.25" aby właśnie nie było za głośno. Widzę że jest szansa aby na 5 przelotowych było super cicho prawie jak w serii...
Norbunio Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 To na pewno nie jest na 5 tłumikach:) za***isty, ale jak na rodzinne auto to za głośny:) Co to za wydech?
MAGIC87 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 beka na maxa z tymi 5 tłumikami. to tak jak bzykac dupe w 5 gumach:grin:
Norbunio Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Kwestia potrzeb, no ale faktycznie dupal w 5 gumach... lipa:)
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 jakby kolega kiedyś jeździł na przelocie to by wiedział że najgłośniej jest zawsze na wylocie:) wiec nie wiem czy tyle środkowych tłumików ma sens.
Inkognito Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 My robiliśmy przelot na 2 tłumikach i efekt był taki ze nie było trzeba podnosić głosu w kabinie kwestia wielkości tłumików a nie ilości Dp było 2,75" reszta 2,5" wszystko ładnie brzmiało i nie urywało głowy na trasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się