Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka instalacja do 1.8T AVJ na sterydach. Propozycje firm. Gdzie dolnośląskie?


waldiosa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Takie pytanie zadałem kilku warsztatom z Wrocławia :

Proszę o wycenę montażu inst. lpg

Audi A4 B6, 2001r

1.8T, quattro, 150km, auto będzie miało podniesioną moc do ok 210 - 250 km

(wtryski 412 ccm, przepływomierz 3", centralny intercooler, program)

butla w miejsce koła, zawór przy wlewie paliwa.

Oto co napisali:

1.)

Najpierw oczywiście należy podnieść moc a dopiero później zakładać

instalację gazową. My montujemy elektronikę STAG 4 Plus, do tego muszą

iść dwa reduktory AC 150 oraz wtryskiwacze Hana 2100. Koszt całkowity wraz z zaworem tankowania gazu przy wlewie benzyny to 4050 zł. Zbiornik montowany jest w miejsce koła zapasowego. Montaż trwa dwa dni, tzn. należy do nas przyjechać jednego dnia o godzinie 8:00 a następnego koło 15:00 samochód będzie gotowy do odbioru.

_______________________________________________________

2.)

Do samochodu Audi 1.8T z 2001 roku proponujemy montaż instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu marki STAG. Ze względu na moc silnika ( planowaną 210-250kM ) w skład instalacji wchodzą bardzo szybkie i precyzyjne wtryskiwacze marki HANA oraz reduktor AC250kM

Cena tak skompletowanej instalacji wraz z montażem to 2800 zł brutto.

Jako Partnerski Warsztat Serwisowy firmy AC, producenta instalacji STAG, montowane przez nas instalacje marki STAG objęte są programem ogólnopolskiej gwarancji.

Gwarancja na wszystkie elementy instalacji wynosi 2 lata bez limitu km.

______________________________________________________________

3.)

witam pisze o instalacji brc jest to wloska instalacja 2 lata gwarancji z reduktorem do 300km cena takiej uslugi to 3 tys zlotych. pozdrawiam

_______________________________________________________________

4.)

Proponuje system AGC Zenit Pro OBD, wtrysk Hana, reduktor Antracti od 90 do 380KM, wielozawor zbiornika wzmocniony ( wyższa przepustowość) zbiornik w miejscu po kole zapasowym, zawór tankowania montowany przy wlewie benzyny w cenie 3100,00zł Ogólnopolska gwarancji 24 mies.

_______________________________________________________________

5.)

Do Pańskiego samochodu proponujemy sekwencyjną instalację

gazową ESGI (pełna informacja o systemie na stronie Eko Alma - Autogaz - Instalacje gazowe - Instalacje lpg - Montaż instalacji gazowych - Auto gaz))

ze zbiornikiem toroidalnym(w miejsce koła zapasowego) wraz z kompletem

dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania w cenie od1850zł dla wersji standardowej pojazdu.W przypadku konieczności zastosowania elementów dedykowanych do pojazdów o dużej mocy koszt może wzrosnąć do ok.2400zł

Podana cena obejmuje :

- instalację gazową dobraną do mocy i rodzaju silnika,

- profesjonalny montaż wraz z regulacją,

- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,

- gwarancję producenta 24 miesiące,

- podatek VAT 23%.

Dodatkowo polecamy zamontowanie urządzenia lubryfikującego w cenie 150 zł(najlepsza oferta na rynku)

W zależności od warunków technicznych istnieje możliwość zamontowania wlewu LPG pod klapką wlewu paliwa.(dodatkowy koszt 100zł)

Istnieje możliwość zakupu na raty w systemie INVEST Bank lub Żagiel.Obsługa na miejscu.Szczegóły dot.sprzedaży ratalnej tel 601714799

W naszych instalacjach stosujemy następujące komponenty :

Reduktory:HL MAGIC moc do 350 KM

Tomasetto Alaska moc do 140 KM

Stefanelli GEO moc do 190 KM

Wtryskiwacze Master -czas otwarcia<1.9ms

Wielozawory i zawory tankowania Tomasetto

oraz układ sterujący BLACK ESGI OBD

Zdecydowanie odradzam stosowanie instalacji droższych ( w tym importowanych).Ich cena nie idzie w parze z dodatkowymi korzyściami technicznymi i jest tylko zbędnym wydatkiem.Sekwencyjny wtrysk gazu ESGI -2 sterowany jest sygnałami wtrysku benzyny.Układ mikroprocesorowy w trakcie autoadaptacji odpowiednio przelicza czas wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu .Parametry pracy i osiągi na paliwie gazowym są praktycznie takie same jak przy zasilaniu benzyną.

Odpowiednio skonfigurowana instalacja wyposażona w :reduktor bardzo dużym zapasie mocy ,wtryskiwacze MASTER o wydajności skalibrowanej do mocy samochodu ,przewody o odpowiednich przekrojach i właściwie zestrojony i zaprogramowany sterownik ESGI BLACK - OBD zapewni w pełni satysfakcjonujące osiągi.

Kontrolka "check engine" nie ma prawa zapalić się podczas pracy na LPG przy założeniu ,że samochód pracuje prawidłowo na benzynie i podczas pracy na benzynie w/w kontrolka się nie świeci.

Pragnę dodać ,że nasza instalacja jako jeden z bardzo niewielu

systemów w Europie posiada Homologację R-115 upoważniającą do montażu w

najnowszej generacji pojazdów marki :

Mercedes,BMW,VW-AUDI-SKODA-SEAT,FORD,MAZDA itd.Pełna lista na naszej stronie w zakładce R-115.

Instalacje ESGI są montowane w salonach Fiata oraz Daewoo do samochodów fabrycznie nowych.

Polecam lekturę dokumentacji montażowej do samochodów marki AUDI-VW-SEAT-SKODA na naszej stronie internetowej

Eko Alma - Autogaz - Instalacje gazowe - Instalacje lpg - Montaż instalacji gazowych - Auto gaz - Downloadów

Eko Alma - Autogaz - Instalacje gazowe - Instalacje lpg - Montaż instalacji gazowych - Auto gaz - Downloadów

NNasze serwisy montowały do tego typu samochodu instalacje i mamy pozytywne doświadczenie ich realizacji .

Prosimy o wskazanie dogodnego Państwu terminu montażu. Z reguły czas oczekiwania nie przekracza 3-5 dni.

_______________________________________________________________

6.)

Instalacja gazowa LPG do samochodu AUDI A4 kosztuje 2300 zł.

W cenę wliczone jest:

- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu STAG 4 ,

- zbiornik toroidalny o pojemności do 51 l montowany we wnęce koła

zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 65l,

- listwa wtryskowa AC W01 250,

- profesjonalny montaż i regulacja,

- wyciąg ze świadectwa homologacji,

- gwarancja producenta 24 miesiące,

- faktura vat.

Elementy dodatkowo płate:

- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100 zł,

- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 250 zł,

- wtryskiwacze HANA - 400 zł,

Na założenie instalacji można umówić się telefonicznie. Czas

oczekiwania

na termin montażu do 3 dni.

Montaż trwa około 8 godzin.

_________________________________________________________________

7.)

Witam przy standartowej mocy koszt to 2850 zł powyżej 190 km koszt około 3200 zł

Wszystko BRC 3200 natomiast można składac instalacje Stag wtryski Hana reduktor AC lub emme gaz około 3000 zł

__________________________________________________

Proszę o polecenie dobrego gazownika i zestawu do 1.8t po chipie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanowił bym się nad opcją numer 1 i 2 reszta nie obsłuży tych mocy.

Co do wyboru podzespołów to trzeba wiedzieć ile dokładnie tej mocy będzie. Jak będzie napisany program czy wtryski benzynowe nie będą pętlic i jakie czasy wtrysku będą na wolnych obrotach bo od tego zależy jakie wtryskiwacze trzeba będzie zastosować.

Co do reduktora jak będzie 210 km to jedna sztuka wystarczy jak będzie 250 to będzie za mało. Jak dasz 2 reduktory i seryjna moc to będziesz przegrzewał gaz i reduktory zasyfisz.

Ja bym obstawiał, że najpierw moc a potem LPG. Jak zrobisz odwrotnie to będziesz sobie robił dodatkowe koszty wymieniając elementy instalacji na wydajniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież nie problem założyć od razu wydajniejszą instalację LPG a potem po chipie czy tam czymkolwiek jechać do gazownika na strojenie....

tak mi się wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz założyć wydajną instalację ale oprócz wtryskiwaczy...bo zalejesz silnik. Po prostu nie da sie tego sensownie wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze hana są różne kolory i w zależności od mocy zakłada się je , one nie mają dysz aby je rozwiercać więc najlepiej podnieść moc a później instalacja gazowa do turbo i takiej mocy to na pewno instalacja zasileniowa o przekroju fi 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekturę lpg-forum,

polecam link Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA, <- zasilanie listwy z dwóch stron.

wtryski mogą też być od góry, zamontowana w jednej linii - ja tak mam. coś jak w tym fordzie:

Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

wtedy są połączone za pomocą takich trójników Trójnik,Złączka Rozdzielacz HANA Stag Lpg-Tech Kme (3396258073) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

wtedy podobno do 1.8T BEX wystarczy zasilanie z jednej strony, ponad to już z dwóch.

możesz też tak na tym forum poszukać dobrego instalatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Jak byście mogli polecić jeszcze jakiś dobrych gazowników na dolnym śląsku. Pierwszy będzie na pewno chip. Jak coś będzie to napiszę dla potomności.

Pozdrawiam

I co kolego udało Ci się znaleźć jakiś godny polecenia warsztat we Wrocku lub okolicach, bo też chce zagazować 1.8T.

Siedzę już 3 dzień na necie i wszystko wskazuje na to że to co napisał roman_tyk wszyscy polecają najbardziej Wilczyce v-gaz - Strona główna

---------- Post dopisany 12-11-2013 at 23:54 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 22:27 ----------

W mordę misia po wykonaniu dzisiaj telefonu do firmy V-Gaz pan mało mnie nie zwalił z stołka, najbliższy termin montażu połowa stycznia 2014r.

To chyba świadczy o super warsztacie i profi robocie, bo w Eko Alma z Grabiszyńskiej powiedziała że termin góra tydzień.

Macie jeszcze kogoś godnego polecenia z Wrocka lub okolic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na początku napiszę że turbo to K04-019, przepływka została 2,75 ale za to jest nowa, auto będzie miało ok 230-240 km (w tej chwili 220 wychodzi z przepływu), ponieważ nie chcę męczyć turbo zbyt mocno. Ciśnienie doładowania 1,2 bar na razie i raczej tak pozostanie.

Montaż okolice Wrocławia. Wstępnie wybrane graty to LPG Tech 224 (dlatego że szybki i rozwojowy), reduktor LOVATO RGJ FAST SUPER HP 240KW (zastanawiam się nad 2x AC R01 150, 2x KME Silver i ostatnio Gurtner Black- jak będzie w dobrej cenie to też 2x - chodzi tu bardziej o termikę niż wydajność), wtryski kolejno Napoleon vs Hana niebieskie vs Barracuda vs Dragon (ten większy) - najlepiej pierwsze lub drugie, ale raczej Napoleon bo Hana niebieska ostatnio jest niepewna, ewentualnie Barracuda na końcu Dragon bo jest w parach. Wszystko chciałbym na trójnikach, najlepiej zasilone dwustronnie. Instalacja na FARO 8mm, butla STAKO???

1. Proszę o sugestie co do reduktora.

2. Proszę o sugestie co do wtrysków.

3. Jaki największy zbiornik triodalny wejdzie równo z podłogą (sedan).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł z V-gaz jak najbardziej.

Nie zgadaj się na żadne lubryfikacje bo są nie potrzebne do audic a tylko generują niepotrzebne koszta. Co jakiś czas trzeba przyjechać uzupełnić płyn w zbiorniczku. Nie są to jakieś zwariowane pieniądze (50zł) ale po co jak ci to w ogóle nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...