Pandzior Opublikowano 20 Grudnia 2006 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Mam duży problem wczoraj kupiłem A4 19TDi '95 przejechałem 230km i zakleszczyła mi się piątka, nie mogę zmienić biegu, pomocy!!! całe siano utopiłem w aucie :???: [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 21-12-2006, 07:36 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum
szogun0 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Opublikowano 21 Grudnia 2006 No to trafiłeś Zonka. Przy wyłączonym silniku też nie możesz zmienić biegu?
MARTiiii Opublikowano 21 Grudnia 2006 Opublikowano 21 Grudnia 2006 To trafiłeś. Może ten jeden z tych przypadków co trociny wsadzili do skrzyni bo jakoś działała przez pare Km. :???: Współczuje. Napisz coś więcej, jak wcześniej się jechało.
Pandzior Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2006 No to trafiłeś Zonka. Przy wyłączonym silniku też nie możesz zmienić biegu? Przy wyłączonym silniku też nie mogę nic zrobić [ Dodano: 21-12-2006, 23:42 ] To trafiłeś. Może ten jeden z tych przypadków co trociny wsadzili do skrzyni bo jakoś działała przez pare Km. :???: Współczuje. Napisz coś więcej, jak wcześniej się jechało. wcześniej było super, biegi wskakiwały elegancko, raz tylko na chwile zakleszczyła sie dwójka, lub trójka, ale po chwili wszystko było w porządku, do czasu gdy chciałem zredukować bieg
Gość Murzyn Opublikowano 21 Grudnia 2006 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Pandzior, problem jest rowniez taki ze nie przeczytales regulaminu!! 1.pyt...lewarek jak rozumiem stoi w miejscu na 5 2 sprzeglo dziala?? 3.olej w skrzyni sprawdzales?? widzialem juz przypadki "galarety" w skrzyni wiec wszystko mozliwe
wiki Opublikowano 22 Grudnia 2006 Opublikowano 22 Grudnia 2006 nikt ci nie pomoże bo to wróżenie z fusów skrzynia do rozbiórki nie ma bata musiało coś puścić czytaj urwać ,pęknąć. kiedyś jak kupowałem swój pierwszy motor MZ 151 w Poznaniu na giełdzie piękny, sprawny czerwony to nie udało mi się nim wyjechać z Poznania, zakleszczył sie któryś tam bieg i koniec stałem na skrzyżowaniu jak ta d*pa ze swoim świeżym czerwonym pięknym nabytkiem - no i na dzien dobry remont skrzyni także wiem stary co czujesz :roll:
felek59 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 w najlepszym przypadku poszedl lacznik lewarek - skrzynia nr czesci 8D0711613A koszt 400 zeta i chyba tylko ASO troche mniej optymistyczny przypadek to lacznik a za nim poduchy silnik i skrzynia trzeba wszystko sprawdzic bez paniki skrzynie tak ot sobie nie padaja z byle powodu najmniej optymistyczny przypadek to awaria samej skrzyni co raczej jak masz olej nie powinno miec miejsca, chociaz ktoz to wie najpierw spokojnie pojedz (podholuj) na podnosnik przyjrzyj sie lacznikowi u mnie tez czasem 5 sie zacina ale ewidentnie lezy lacznik odblokowac sie to da poruszaj troche autkiem gora dol raz z prawej raz z lewej strony powinno w ktoryms momencie poscic i lewarek wroci na luz powodzonka i daj znac a i jakbys trafil gdzies takowy lacznik to daj znac na priv oczywiscie poza ASO chyba to oczywiste
adamq Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 No nie wieżę!! Mi się parę razy zakleszczył bieg w Ursusie C-360 (bieg 1-szy) i tam, to chociaż wodzika wykręciłem, przesunąłem śrubokrętem płaskim takiego ząbka i wyrzuciłem bieg. Potem zakręciłem wodzika i ciągnik ładnie chodził... Sorry za off-topic, ale to tak na otarcie łez. Ciekawe, czy on ma wrzuconą tą piątkę, czy trochę biegu wyleciało i się zakleszczyła. Ale naprawdę ktoś musiał wymęczyć tą skrzynię. Zobacz jeszcze pod samochodem, czy nie ma jakiegoś wycieku oleju. Jeżeli nie ma, to i tak sprawdź oczywiście poziom i stan oleju w skrzyni. Współczuję Ci, bo samochodzik na święta by się sprzydał, a tu taki Zonk
baskecior Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Mam duży problem wczoraj kupiłem A4 19TDi '95 przejechałem 230km i zakleszczyła mi się piątka, nie mogę zmienić biegu, pomocy!!! całe siano utopiłem w aucie :???: [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 21-12-2006, 07:36 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum Identyczny przypadek zaliczyłem w moim 1Z (ale w B4 co akurat nie ma znaczenia). Zakleszczona 5-ka i brak możliwości zmiany biegu na inny. Auto mogło kontynuować jazdę tylko na 5-tym biegu. Przyczyna: pęknięty synchronizator 3-go biegu, który wbił się w obudowę skrzyni biegów i zablokował skrzynię akurat na 5-ce (choć to akurat mogło się zdarzyc na innym biegu). Przy okazji wymieniłem sprzęgło i zamknąłem się kwotą 1200 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się