macieek Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam.Niedlugo po zakupie mojej B6 AVF (ok 5 lat temu) zmuszony bylem wymienic kolo pasowe alternatora i napinacz paska alternatora. Od tego czasu zrobilem ponad 100tys km. Wiskoza to chyba jedyny element osprzetu na ktorym pracuja paski ktory jeszcze nie byl przeze mnie wymieniony. Auto ma nalatane 260tys. Mam wersje gdzie klima chodzi na oddzielnym pasku. Zastanawiam sie ile wytrzymuja te elementy i czy lepiej nie wymienic ich profilaktycznie. Zauwazylem ze kolko napinacza (paska alternatora) lekko podskakuje czasem gdy samochod pracuje na biegu jalowym, ale ten typ tak ma podobno Prosze doswiadczonych uzytkownikow o porady. ;)Pozdrawiam
Marynarz____ Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 mnie to spotkało 2 lata temu na 35 stopniowym mrozie na zadupiu. Od tego czasu mam nalatane 50 tyś km na razie spokój. W moim wypadku sygnałem że się koło pasowe zatrze był pisk przy skrecaniu kierownicą (który zignorowałem)- miałem poprzednio passata to tam to norma było że przy mocnym skrecie piszczy wspomaganie, myslalem ze B6 tez tak ma, a jdnak nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się